Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brugge

3 plaatsers

Ga naar beneden

Brugge Empty Brugge

Bericht  Marsy28 ma 22 aug 2011 - 7:08

Mijn vriend is volgende maand jarig en ik wil hem graag meenemen voor een weekendje Brugge. Hij is helemaal fan van de film in Bruges (dus in Brugge) en wilde dan zaterdag vroeg weg, leuk dagje ervan maken, ergens een leuk romantisch restaurantje reserveren met een leuk romantisch tafeltje voor 2 en dan overnachten. En dan de zondag natuurlijk nog meepakken. Nu heb ik niet een extreem budget en de hotels zijn echt belachelijk duur. Maar i.v.m. de film zou het natuurlijk wel te gek zijn om ergens in het centrum te zitten.

Is er iemand wel eens in Brugge geweest en heeft tips voor mij? Hotel, restaurant, things to do?

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  bolus26 ma 22 aug 2011 - 7:22

ik weet geen leuk hotel maar er zijn al meer topics over brugge geweest,misschien ven op brugge zoeken? (zoekfunctie zit rechts bovenin)
ik vind t in ieder geval een erg leuke stad, vooral t oude stuk, veel mensen vinden de brouwerij erg leuk (de brugse zot is lekker)en alles is prima aan te lopen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  Burgemeester Nicky ma 22 aug 2011 - 7:51

Gebruik inderdaad de zoekfunctie even. Er zijn diverse topics hierover geopend de laatste tijd. Topic gaat dicht.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum