Brugge
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brugge
Mijn vriend is volgende maand jarig en ik wil hem graag meenemen voor een weekendje Brugge. Hij is helemaal fan van de film in Bruges (dus in Brugge) en wilde dan zaterdag vroeg weg, leuk dagje ervan maken, ergens een leuk romantisch restaurantje reserveren met een leuk romantisch tafeltje voor 2 en dan overnachten. En dan de zondag natuurlijk nog meepakken. Nu heb ik niet een extreem budget en de hotels zijn echt belachelijk duur. Maar i.v.m. de film zou het natuurlijk wel te gek zijn om ergens in het centrum te zitten.
Is er iemand wel eens in Brugge geweest en heeft tips voor mij? Hotel, restaurant, things to do?
Is er iemand wel eens in Brugge geweest en heeft tips voor mij? Hotel, restaurant, things to do?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Brugge
ik weet geen leuk hotel maar er zijn al meer topics over brugge geweest,misschien ven op brugge zoeken? (zoekfunctie zit rechts bovenin)
ik vind t in ieder geval een erg leuke stad, vooral t oude stuk, veel mensen vinden de brouwerij erg leuk (de brugse zot is lekker)en alles is prima aan te lopen!
ik vind t in ieder geval een erg leuke stad, vooral t oude stuk, veel mensen vinden de brouwerij erg leuk (de brugse zot is lekker)en alles is prima aan te lopen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Brugge
Gebruik inderdaad de zoekfunctie even. Er zijn diverse topics hierover geopend de laatste tijd. Topic gaat dicht.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: