Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen?

+9
Toet
Error
loura
Flippin' Bitch
SleepingBeauty
Jilke
Zora
Gigi_
mzcharlotte
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen? - Pagina 2 Empty Re: Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 10:46

Ik laat mijn spullen liever niet achter. Dus ik ga niet met zijn tweetjes zwemmen. Als ik het toch wel perse zou willen zou ik iemand om me heen vragen of die mijn spullen in de gaten wil houden. Maar ik ben er dan eigenlijk ook niet gerust op.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen? - Pagina 2 Empty Re: Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen?

Bericht  Suus ma 25 apr 2011 - 22:59

Ik neem nooit waardevolle spullen mee, alleen wat geld om een ijsje te kopen ofzo. Het is tot nu toe altijd goed gegaan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roxi3 di 26 apr 2011 - 1:40

Ik neem altijd gewoon mijn telefoon etc. mee en mijn vriend ook, we zwemmen altijd gewoon samen en er is nog nooit iets gestolen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 8:54

Ik neem nooit zoveel waardevolle dingen mee naar het strand/zwembad eigenlijk
En als we gaan zwemmen gooi ik mijn tas en de rest van mijn spullen onder m'n strandlaken

Gast
Gast

Bericht  Mari di 26 apr 2011 - 8:56

Razz_ schreef:Ik neem nooit zoveel waardevolle dingen mee naar het strand/zwembad eigenlijk
En als we gaan zwemmen gooi ik mijn tas en de rest van mijn spullen onder m'n strandlaken

+1, al let ik wel op wie er in de buurt ligt.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 19:37

Ik neem nooit waardevolle spullen mee.. Alleen zwemmen vind ik echt te saai, het zwemmen maakt het strand juist zo grappig (met mijn vriend samen gezellig in het water haha).

Meestal lees ik op het strand, dus muziek heb ik niet nodig. Ik vind het ook lekker om de zee en mensen te horen praten in een andere taal :P .

Me telefoon neem ik sowieso al niet mee op vakantie.. (ik word nu waarschijnlijk voor gek verklaard :affraid: )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 20:06

Als ik naar het strand ga met mijn vriend, gaan we gerust samen zwemmen. Ik let er wel op dat ik geen bankpasjes, creditcards e.d. in mijn portemonnee heb, die laat ik in de auto in het dashboardkastje, of ik doe geld los in m'n broekzak, of waar dan ook. Als we gaan zwemmen, doe ik het in mijn schoen of in mijn brillenkoker. Die stop ik onder mijn handdoek of kleding.
Verder heb ik wel vaak mijn I-pod mee, die stop ik dan ook tussen mijn kleding.
Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat er iets is gestolen. Als ik m'n spullen onbeheerd achterlaat, loop ik natuurlijk wel risico, maar dat zien we dan wel weer. Het zijn ten slotte maar spullen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 20:07

Punk'd schreef:
Me telefoon neem ik sowieso al niet mee op vakantie.. (ik word nu waarschijnlijk voor gek verklaard :affraid: )

Ik verklaar je niet voor gek hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: