Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wintersport met zijn tweeën?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 22:28

Ik heb maar 1 keer een skiles gehad, maar ik vond het echt heel erg leuk en nu wil ik (volgend jaar) graag op wintersport. Mijn vriend vindt het alleen he-le-maal niks en nu wil ik eigenlijk met een vriendin gaan. Doen meer mensen dat? Ik hoor namelijk alleen maar over groepen of meerdere stellen of families die gaan skiën.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:36

Dat doen wel weer mensen hoor, waaronder ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Sterre ma 28 feb 2011 - 3:21

Lijkt me juist wel lekker rustig! Zeker als je beide hetzelfde niveau hebt, dan hoef je geen rekening te houden met de rest van de groep.

Ik heb ook ooit een week 'geskied', wat meer bestond uit een week weinig slapen, stappen, doorhalen en brak zijn op skiles nerd . Daarnaast vond ik het ook nog eens eng, maar wel leuk. Daarom zou ik best nog een keer een herkansing willen, maar dan gefocust op het skiën zelf. Met een kleine groep of met z'n 2'en is dat juist makkelijk.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:23

Ja precies, ik wil dan wel echt puur voor t skiën en gewoon gezellig samen met een vriendin weg zijn, après ski vind ik niet zo boeiend Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:07

Ja hoor dat kan best. Dan kan je lekker een goedkoop appartementje nemen of een hotelkamer. Kom je niet zo duur uit, omdat je niet veel ruimte met z'n tweeen hebt. Ik zou wel samen met iemand gaan die van hetzelfde niveau is als jij, anders lijkt het me niet leuk. Bijvoorbeeld niet jij en ik, want ik ski m'n hele leven al, en jij niet, dus dan zouden we elkaar overdag helemaal niet zien. Maar om met een vriendin te gaan die nog niet zo veel ervaring hebt, lijkt me hartstikke gezellig, kan je samen op les!

Apres skien doe ik ook echt niet aan! Voor mij is apres ski lekker douchen of in bad, dan in joggingbroek met een boek en een colaatje met chipsjes op de bank in het appartementje. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:09

Haha ja ik heb net een vriendin gevraagd of zij kan skiën en zij heeft het nog nooit gedaan, dus dat is dan leuker Wink Al wil ik ook wel op vakantie met jou hoor Marin Very Happy maar dan niet skiën :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:10

Haha ja ik bedoelde ook niet van je moet met mij, maar om het even te illustreren dat je met iemand moet gaan die het juist nog niet (zo goed) kan. Dus dat zit dan wel goed. Dat lijkt me echt super gezellig juist, met z'n tweetjes zo samen leren!

En wij gaan samen ooit nog een keer naar Disney! (lees OOIT)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:11

Marin schreef:Haha ja ik bedoelde ook niet van je moet met mij, maar om het even te illustreren dat je met iemand moet gaan die het juist nog niet (zo goed) kan. Dus dat zit dan wel goed. Dat lijkt me echt super gezellig juist, met z'n tweetjes zo samen leren!

En wij gaan samen ooit nog een keer naar Disney! (lees OOIT)

Hahaha dat wist ik wel hoor Very Happy Jaa dat is leuk! Als we geld hebben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:12

Ja, tot over tien jaar he, doei! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:14

lol! Kom je trouwens nog op msn binnenkort? (het is mijn topic dus ik mag best off-topic gaan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Lien ma 28 feb 2011 - 4:14

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest! Het kan prima volgens mij! Je kan desnoods nog met een soort groepsreis gaan waar je verder weinig met elkaar te maken hebt. Mocht er dan met 1 van beide wat gebeuren heb je nog andere mensen waar je mee kan gaan skiën. Dat zou ik namelijk het grote nadeel vinden. Als een van twee ziek is of niet zo lekker ga je neit zo snel alleen!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:16

Dat is ook weer waar Lien. Aah ik heb er nu helemaal zin in Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:19

Oh nog wel een vraagje, ik neem aan dat je daar ook gewoon ski's huurt en zo (ik vind het een beetje te link om meteen ski's te gaan aanschaffen voor een probeersel hahah) maar kleding is wel gewoon fijner om zelf te hebben of niet? Ik heb dus 1 keer een les gehad op een binnenbaan met zo'n vies huurpak wat stonk en klef was :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Lien ma 28 feb 2011 - 4:21

Ja ik wil best met je mee, maar denk dat mij niveau ook hoger ligt....(goh wat klinkt dit arrogant!)
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Lien ma 28 feb 2011 - 4:22

Ja schoenen en ski's kan je daar huren! Pak zou ik zeker kopen, huren kan op dat soort plekken niet eens! Maar bij scapino heb je voor weinig geld leuke pakken!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:23

Lien schreef:Ja ik wil best met je mee, maar denk dat mij niveau ook hoger ligt....(goh wat klinkt dit arrogant!)

Haha ik denk ook dat jouw niveau hoger ligt, ik kan echt nog niet zoveel (al was ik niet gevallen toen hahaha maar ik denk wel dat t tien jaar geleden is :P Misschien als ik wat meer kan Wink (en jouw knie wat liever voor je is)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Lien ma 28 feb 2011 - 4:30

Jaaah wie weet! Ik hoop dat mn knie ooit weer lief gaat doen want vandaag doet hij dat niet! maar dan ga ik zeker weer skiën!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:58

Ja je kunt gewoon de ski's en schoenen daar huren, maar 't is natuurlijk wel zo fris om je eigen kleding te hebben! Goede skibroeken en jacken zijn best duur, maar je kunt idd bij de Scapino vast wel goedkoper krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:58

Oh en ik heb net gedoucht dus kom wel even op msn ja smile

Euh dat klinkt als een hele onlogische redenering, ik bedoelde: Nu heb ik weer tijd om even op msn te komen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wintersport met zijn tweeën? Empty Re: Wintersport met zijn tweeën?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum