Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen?
+9
Toet
Error
loura
Flippin' Bitch
SleepingBeauty
Jilke
Zora
Gigi_
mzcharlotte
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen?
Aargh ik vind dit een irritant dilemma altijd op vakantie. Als ik met mijn vriend (of met een vriendin, for that matter) op het strand ben, wil ik mijn spullen niet onbeheerd laten. Dan gaan we dus altijd omstebeurt zwemmen, maar dat is niet gezellig! Hoe lossen jullie dit op? (geen waardevolle dingen meenemen?)
Gast- Gast
Re: Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen?
Dat heb ik dus ook. Ik durf het ook niet zo goed alleen te laten.
Gast- Gast
Ik neem altijd alleen sleutels en een beetje briefgeld mee. Dat stop ik meestal in een schoen, maar dat is vooral zodat het niet weg waait. Soms gooi ik daar een hoopje kleding overheen als ik het water in ga of leg ik het onder m'n handdoek. Telefoons en dergelijke neem ik niet mee of leg ik ook gewoon in een schoen onder m'n handdoek.
Ik heb 18 jaar vlakbij het strand gewoond, heb het honderden keren zo gedaan en er is nooit iets van mij gestolen. Apart van elkaar gaan zwemmen zou ik nooit doen, samen zwemmen is voor mij het leukste van naar het strand gaan
Ik heb 18 jaar vlakbij het strand gewoond, heb het honderden keren zo gedaan en er is nooit iets van mij gestolen. Apart van elkaar gaan zwemmen zou ik nooit doen, samen zwemmen is voor mij het leukste van naar het strand gaan
Laatst aangepast door Ava op zo 24 apr 2011 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij zorgen dat we wat redelijk dicht bij de zee liggen en houden dan de handdoek vanuit de zee in de gaten. Nog nooit meegemaakt dat er wat gestolen is.
Gast- Gast
Toevallig is er wel ooit wat van mij gestolen en daarom ben ik nu wel extra voorzichtig daarmee.
Gast- Gast
Eigenlijk nog helemaal niet over na gedacht. We gaan samen snorkelen en dan nemen we gewoon geen waardevolle spullen mee naar het strand, geen telefoon, wel wat kleingeld.
Wat is er van jou gestolen Fauve?
Wat is er van jou gestolen Fauve?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Geen waardevolle dingen mee en een beetje risico nemen
Gewoon met zn 2en zwemmen dus!
Gewoon met zn 2en zwemmen dus!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind dat ook altijd vervelend maar echt zo'n geval van: so be it. We houden het een beetje in de gaten vanuit het water, en hopen dat er niks gebeurt
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Dat is heel vervelend. Het zou heel goed kunnen dat ik gewoon geluk (of jij pech) heb gehad. Ik zou er zelf ook anders mee omgaan als er een keer iets van mij gestolen zou zijn, denk ik.Fauve schreef:Toevallig is er wel ooit wat van mij gestolen en daarom ben ik nu wel extra voorzichtig daarmee.
Gast- Gast
Ik neem altijd gewoon wat kleingeld mee (precies genoeg voor een versnapering / ijs) en houd dit in m'n broekzak. M'n telefoon is ook altijd meegeweest, ergens onderin een tas, verstopt onder handdoeken en kleding.. Altijd goed gegaan Maar moet wel bekennen af en toe wel een blik te werpen op 'mijn plekkie', just to be sure.
Gast- Gast
Wij gaan altijd alleen op vakantie naar het strand, en dan laten we de sleutel van de hotelkamer bij de receptie. Waardevolle spullen zoals camera's gewoon niet meenemen. Alleen bv 10 euro om een ijsje of broodje te kunnen halen idd. Dat stoppen we dan in een schoen. Mocht het gestolen worden helaas pindakaas, zo'n groot bedrag is het niet dan.
En meestal hebben we een hotel aan het strand, dus kunnen we snel tussendoor ff naar de hotelkamer lopen om iets te halen als we wat nodig hebben.
En meestal hebben we een hotel aan het strand, dus kunnen we snel tussendoor ff naar de hotelkamer lopen om iets te halen als we wat nodig hebben.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn discman (haha) en handdoeken zijn ooit gestolen. Nou vraag ik je, wie steelt er nou een handdoek!
Gast- Gast
Wij lieten de handdoek ook altijd achter. Gewoon geen waarde volle spullen meenemen.
Telefoon lieten we ook wel eens thuis.
Telefoon lieten we ook wel eens thuis.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Iemand die dacht: Ja, lekker ik ga ook op het strand liggen! Shit, heb geen handdoek bij me... Hmmm... Dan jat ik er maar 1?
Nee, ik snap dat ook echt niet!
Ik ga meestal de zee niet in dus wij hebben dat probleem niet haha.
Nee, ik snap dat ook echt niet!
Ik ga meestal de zee niet in dus wij hebben dat probleem niet haha.
Gast- Gast
Fauve schreef:Mijn discman (haha) en handdoeken zijn ooit gestolen. Nou vraag ik je, wie steelt er nou een handdoek!
Je had een hele mooie handdoek denk ik Nee maar het is niet leuk.
Gast- Gast
Het was een jip en janneke handdoek hahaha!
Gast- Gast
Zo doe ik dat ook idd!Ava schreef:Ik neem altijd alleen sleutels en een beetje briefgeld mee. Dat stop ik meestal in een schoen, maar dat is vooral zodat het niet weg waait. Soms gooi ik daar een hoopje kleding overheen als ik het water in ga of leg ik het onder m'n handdoek. Telefoons en dergelijke neem ik niet mee of leg ik ook gewoon in een schoen onder m'n handdoek.
Gast- Gast
Storm schreef:Zo doe ik dat ook idd!Ava schreef:Ik neem altijd alleen sleutels en een beetje briefgeld mee. Dat stop ik meestal in een schoen, maar dat is vooral zodat het niet weg waait. Soms gooi ik daar een hoopje kleding overheen als ik het water in ga of leg ik het onder m'n handdoek. Telefoons en dergelijke neem ik niet mee of leg ik ook gewoon in een schoen onder m'n handdoek.
Ja, ik ook hoor.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kijk om me heen wie er allemaal zitten. En als ik een moeder zie met kinderen vraag ik meestal even of zij even of de spulletjes wilt letten als wij zijn zwemmen. Die willen dat meestal wel
En idd niet veel meenemen maarja ikmoet zeggen dat ik nooit lekker zwem dan hoor. Ben altijd bang dat er wat gejat word
En idd niet veel meenemen maarja ikmoet zeggen dat ik nooit lekker zwem dan hoor. Ben altijd bang dat er wat gejat word
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Meestal vertrouw ik het wel, maar als ik het echt lastig vind, graaf ik een kuiltje en leg mijn tas daar in met mijn spullen en leg daar vervolgens mijn handdoek en slippers weer over. En soms mijn kleren, dat als mensen echt kwaad in de zin hebben, ze kunnen zien dat ik gewoon niks bij me heb behalve kleding en een handdoek.
Gast- Gast
Ik hou nooit zo van de zee en zwemmen, dus het gebeurt ook niet zo vaak. Anders laat ik waardevolle spullen in de auto of thuis, en hier kun je ook een locker huren, gewoon met een muntje van 50cent.. Zit bij de toiletgebouwen en dat is ook nog wel handig!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Als ik hier ga zwemmen heb ik daar sowieso geen last van, want wij hebben gewoon een privé strand met onze groep
Maar als ik echt naar een druk strand zou gaan, zou ik zo weinig mogelijk spullen mee nemen en het er ook gewoon op gokken.
Maar als ik echt naar een druk strand zou gaan, zou ik zo weinig mogelijk spullen mee nemen en het er ook gewoon op gokken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind dat ook altijd lastig, maar neem gewoon zo min mogelijk waardevolle spullen mee en verstop ze ergens (niet in een tas, want dat is zo makkelijk meenemen). En soms vraag ik aan mensen die vlakbij zitten en die er betrouwbaar uitzien (al kan je dit natuurlijk nooit zien, maar goed ) of ze op mijn spulletjes willen letten.
Bij mij is er gelukkig nog nooit wat gestolen.
Bij mij is er gelukkig nog nooit wat gestolen.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Fauve schreef:Het was een jip en janneke handdoek hahaha!
Tja je kind zou er maar gek van zijn en je vind ze te duur of zo? Nee hoor nog geen reden op te jatten. Vind dat zo laag.
Maar goed ja zo weinig mogelijk meenemen ja. Maar soms moet ik een stukje rjden naar een strand (niet op vakantie maar gewoon hier) en heb dan altijd mijn sleutels en zo bij. Ben ook zo bang dat die gejat worden.
Gast- Gast
Wij gaan in NL zelden naar het strand omdat we er best een eindje voor moeten rijden.
In Spanje zitten we vaker bij het zwembad dan aan zee, maar daar vind ik het ook altijd lastig hoor.
Ik neem meestal een oude mp3-speler/discman mee omdat ik toch graag wat muziek bij me heb, anders gaat de tijd zo langzaam. Verder wat kleingeld, maar je hebt natuurlijk ook vaak een zonnebril bij je.
Mijn schoonmoeder heeft in Spanje eens meegemaakt dat er mensen waren bestolen en de handdoeken en de tassen waren weg. Die mensen twijfelden in 1 instantie nog of ze wel op de plek waren gaan zitten.
Leuk, zijn je kleding en schoenen ook gewoon weg ...
In Spanje zitten we vaker bij het zwembad dan aan zee, maar daar vind ik het ook altijd lastig hoor.
Ik neem meestal een oude mp3-speler/discman mee omdat ik toch graag wat muziek bij me heb, anders gaat de tijd zo langzaam. Verder wat kleingeld, maar je hebt natuurlijk ook vaak een zonnebril bij je.
Mijn schoonmoeder heeft in Spanje eens meegemaakt dat er mensen waren bestolen en de handdoeken en de tassen waren weg. Die mensen twijfelden in 1 instantie nog of ze wel op de plek waren gaan zitten.
Leuk, zijn je kleding en schoenen ook gewoon weg ...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waardevolle spullen op het strand
» Wintersport met zijn tweeën?
» Naar het strand met deze hitte?
» Geocaching,zijn er winkels in nl die spullen ervoor verkopen
» Naar gevoel op de borst....wat zal dat zijn??
» Wintersport met zijn tweeën?
» Naar het strand met deze hitte?
» Geocaching,zijn er winkels in nl die spullen ervoor verkopen
» Naar gevoel op de borst....wat zal dat zijn??
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: