Naar het strand met deze hitte?
+21
Linda
Laurientje
Pink!
SarahKey
Surya
Rouge
Twellie
peach
Shopaholic
Blue flower
maiadebij
Manderijn
Beachgirl
Mamsie
Linnie1985
Annemie
Printje
Flower_L
Susan
Maple
PapillonRose
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Naar het strand met deze hitte?
Mijn vriend wil morgen naar het strand met ons. Lijkt me op zich wel leuk, maar is dat niet veel te heet nu voor de kindjes? Of stel ik me aan
Lijkt me zo heet voor A. en ze verbrandt ook wel wat sneller nu het zo extreem heet is. Plus dat ze een badje heerlijk vindt, maar dan maak ik een lauw badje. Een koud badje is geen succes, dus afkoelen in de zee zit er misschien ook wel helemaal niet in.
Voor mezelf maakt het weinig uit, maar twijfel of het voor A. nu niet veel te heet is om zoiets te doen. Al is het overal wel heet natuurlijk. Gaan jullie naar het strand met de kindjes met zulke temperaturen als deze dagen?
Lijkt me zo heet voor A. en ze verbrandt ook wel wat sneller nu het zo extreem heet is. Plus dat ze een badje heerlijk vindt, maar dan maak ik een lauw badje. Een koud badje is geen succes, dus afkoelen in de zee zit er misschien ook wel helemaal niet in.
Voor mezelf maakt het weinig uit, maar twijfel of het voor A. nu niet veel te heet is om zoiets te doen. Al is het overal wel heet natuurlijk. Gaan jullie naar het strand met de kindjes met zulke temperaturen als deze dagen?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Naar het strand met deze hitte?
Mijn vriend is vandaag zelfs nog in de schaduw verbrand, ik zou het eigenlijk niet aandurven op ene plek waar je zelf hooguit een vierkant metertje schaduw kunt creëren. En het is gewoon smoordruk.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ik zou dan 's ochtends vroeg gaan of een beetje aan het eind van de middag/begin van de avond, niet midden op de dag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, vreselijk die drukte
Vriend is gister rond 16 u nog wel naar een recr.plas gefietst met l, voor ern uurtje.
Een hele dag zou ik niet doen met een kleintje.
Vriend is gister rond 16 u nog wel naar een recr.plas gefietst met l, voor ern uurtje.
Een hele dag zou ik niet doen met een kleintje.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik zou dat echt niet doen, veel te warm en bovendien waarschuwen ze voor de kracht d zon dat die nu gevaarlijk is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik zou het zelf niet doen, veels te druk en te heet.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Het lijkt me véél te druk & véél te warm voor een kind! Ik vind het er al verschrikkelijk nu (en ik kan er gewoon heen fietsen!), laat staan zo'n kleintje. Nee ik zou lekker in een tuin of zwembad ergens afkoelen en gewoon terug kunnen trekken als het (te) warm is. Wat wel lekker/leuk is, is om aan het einde van de middag lekker te spelen en te lopen aan de rand van de zee, maar dat is alleen maar te doen als je in de buurt woont denk ik!
Gast- Gast
Dan ben ik dus niet nog niet helemaal gek M'n vriend denkt dat het prima kan, maar hij moet met sommige dingen ook nog wel wat wennen qua inschattingen maken wat handig is met een kindje. Denk dat ik het er nog even over heb, we kunnen best even weg natuurlijk, maar een dagje strand lijkt me nu inderdaad ook enorm druk, en de zon is inderdaad heel erg sterk. Van de week zelf ook al licht verbrand in de schaduw..
We hebben in de buurt ook een recreatiegebied met zwembadje voor de kids, lijkt me bij nader inzien slimmer om zoiets te doen. Lekker dichtbij huis, dan ga je ook makkelijker voor maar een uurtje ofzo.
We hebben in de buurt ook een recreatiegebied met zwembadje voor de kids, lijkt me bij nader inzien slimmer om zoiets te doen. Lekker dichtbij huis, dan ga je ook makkelijker voor maar een uurtje ofzo.
PapillonRose- Ratel
En dan de weg ernaartoe... Toen ik afgelopen zondag van Flakkee afreed, stond er al een giga file ernaartoe...
Maar met die hitte zou ik het niet aandurven met een kleintje.
Maar met die hitte zou ik het niet aandurven met een kleintje.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Wij waren er vandaag en t was heerlijk. Parasol mee, goed smeren, petjes op en shirtje aan. Wij hebben van half 11 tot half 4 er gezeten.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Ik zou dan 's ochtends vroeg gaan of een beetje aan het eind van de middag/begin van de avond, niet midden op de dag.
+1 En een parasol meenemen!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Wij deden dat vroeger vaak, toen ik nog bij mijn ouders woonde bedoel ik dus. 's Ochtends ongeveer tussen 9 en 10 op het strand zijn, daar een boterhammetje eten, dan was het nog aardig koel en lekker rustig. Als het dan druk en heet werd gingen we weer naar huis.
Maar goed, dan moet je wel redelijk dicht bij het strand wonen, ik kan me voorstellen dat je niet voor dag en dauw wil vertrekken voor twee uurtjes strand.
Maar goed, dan moet je wel redelijk dicht bij het strand wonen, ik kan me voorstellen dat je niet voor dag en dauw wil vertrekken voor twee uurtjes strand.
Susan- Lady Post-a-lot
En is het niet te warm, dan wel super druk! Ik waag me er niet aan met mijn kinderen. Afgelopen weekend nog een jongetje van 3, even aan de aandacht ontsnapt, verdronken. Ik wacht liever tot de meeste drukte weer aan het werk ik, en de temperaturen iets minder zijn.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
En vandaag weer een jongetje van 5, dus twee verdronken kindjes in twee dagen......
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
wij gaan morgen vanaf 9:00 tot een uur of half 11. Parasol, smeren, shirtje aan en optijd naar huis. We gaan hier gewoon aan het ijsselmeer.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Sommige strand ingangen worden zelfs al afgesloten vanwege de drukte, en ik kan je vertellen dat als het zo heet is op het strand dat het alleen bij de waterkant lekker is en daar is het vechten voor een plek. Wij wonen aan de boulevard en het is op en af met de ambulances... Te druk en te heet. En al je gaat moet je de tijd tussen 13.00 uur en 15.00 uur echt vermijden.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik zou het ook niet doen..
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Blue flower schreef:Sommige strand ingangen worden zelfs al afgesloten vanwege de drukte, en ik kan je vertellen dat als het zo heet is op het strand dat het alleen bij de waterkant lekker is en daar is het vechten voor een plek. Wij wonen aan de boulevard en het is op en af met de ambulances... Te druk en te heet. En al je gaat moet je de tijd tussen 13.00 uur en 15.00 uur echt vermijden.
Wauw, ik ben jaloers.
Ik ben niet eens zo'n strandganger in de zomer, maar het lijkt me echt heerlijk om aan zee te wonen.
Susan- Lady Post-a-lot
midden op se dag zou ik ook niet doen. Wij zijn om half vijf even geweest vandaag en dat was heerlijk.
Magoed wij wonen ook aan zee.
Magoed wij wonen ook aan zee.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Susan schreef:Blue flower schreef:Sommige strand ingangen worden zelfs al afgesloten vanwege de drukte, en ik kan je vertellen dat als het zo heet is op het strand dat het alleen bij de waterkant lekker is en daar is het vechten voor een plek. Wij wonen aan de boulevard en het is op en af met de ambulances... Te druk en te heet. En al je gaat moet je de tijd tussen 13.00 uur en 15.00 uur echt vermijden.
Wauw, ik ben jaloers.
Ik ben niet eens zo'n strandganger in de zomer, maar het lijkt me echt heerlijk om aan zee te wonen.
Haha, ik vind het ook heerlijk! Lekker met de hond over het strand. Maar om nou te zeggen ik ben met mooi weer vaak op het strand te vinden... Nee niet echt. Dit jaar zijn we al wel wat meer geweest omdat R. Het geweldig vind, maar dat doe ik echt voor hem haha. Maar het brengt wel een hoop gezelligheid met zich mee. Al die strandtentjes en al die mensen enzo.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wij wonen niet bepaald in de buurt van de gangbare stranden, dus dat valt voor mij al af nu. Nog wel wat andere mogelijkheden, misschien dat we eventjes gaan in de ochtend, ergens dichtbij huis. Parasol gaat in elk geval mee, wilde ook een strandtentje meenemen, maar die is helaas spoorloos. En factor 50, zonnehoedje en shirtje zouden ook meegaan.
Op zich vermaken we ons ook prima met een badje in de tuin. Dus als we niks kunnen verzinnen dichtbij met voldoende mogelijkheid tot schaduw (naast de parasol) dan heeft mijn vriend eventjes pech. Dan kunnen we beter wachten tot het iets minder tropisch is.
En die verhalen van verdronken kindjes maken het er inderdaad ook niet beter op, brrrr, het zou je kind maa zijn
Op zich vermaken we ons ook prima met een badje in de tuin. Dus als we niks kunnen verzinnen dichtbij met voldoende mogelijkheid tot schaduw (naast de parasol) dan heeft mijn vriend eventjes pech. Dan kunnen we beter wachten tot het iets minder tropisch is.
En die verhalen van verdronken kindjes maken het er inderdaad ook niet beter op, brrrr, het zou je kind maa zijn
PapillonRose- Ratel
Ik ben er echt met geen stok heen te krijgen met dit soort temperaturen haha. En al helemaal niet met mijn twee spierwitte kinderen die door elke factor heen verbranden.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
wij zijn gister geweest en het was heerlijk. Lekker windje en veel beter uit te houden dan in de tuin. Maar je moet wel pal aan het water zitten. Het was qua temperatuur precies goed.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:wij zijn gister geweest en het was heerlijk. Lekker windje en veel beter uit te houden dan in de tuin. Maar je moet wel pal aan het water zitten. Het was qua temperatuur precies goed.
Haha daarom hebben wij een douche gemaakt in de tuin om het uit te houden. Wij wonen ongeveer met de fiets een half uurtje van het strand vandaan en met de auto 10 tot 15 minuten. Heerlijk, alleen vanwege de drukte gaan we nooit...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik ga morgen. Niet naar een hip strand. Parasol mee, kinderen krijgen een uv pakje aan en p20 op.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen met deze hitte
» wat dragen met deze hitte?
» hitte
» Op zoek naar deze lamp
» Wie vliegt er deze week nog meer naar de zon?
» wat dragen met deze hitte?
» hitte
» Op zoek naar deze lamp
» Wie vliegt er deze week nog meer naar de zon?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: