Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oven schoonmaken

+3
Zora
Fearie
nina
7 plaatsers

Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Oven schoonmaken

Bericht  nina zo 24 apr 2011 - 20:14

Hoe kan ik beste de oven schoonmaken?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:17

Ik gebruik altijd een spray van Musle, dat is best agressief spul.
Je moet het erin spuiten, in laten trekken en daarna kun je het met een sponsje weghalen.

Oven schoonmaken 4267550_1_Muscle_Ovenreiniger
Muscle Ovenreiniger is werkelijk supersterk in het zware schoonmaakwerk en een krachtig product dat vet en bakresten in een handomdraai oplost. Zonder schuren, zonder afkrabben. Eenvoudig in de koude oven spuiten, 30 minuten laten inwerken en met een spons afnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  Fearie zo 24 apr 2011 - 20:43

Je hebt het spul ook van HG oven/grill/bbq reiniger. Werkt erg goed, je spuit het erop - laat het intrekken en later weer schoonmaken.
Heb ook ander spul gebruikt, maar dat stinkt heel erg. Ik durf dan nooit meteen de oven weer te gebruiken omdat alles dat ruikt en smaakt naar die ovenreiniger. Zet hem dus altijd eerst aan zonder iets erin en laat hem lang luchten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  Zora zo 24 apr 2011 - 20:44

Birgit schreef:Ik gebruik altijd een spray van Musle, dat is best agressief spul.
Je moet het erin spuiten, in laten trekken en daarna kun je het met een sponsje weghalen.

Oven schoonmaken 4267550_1_Muscle_Ovenreiniger
Muscle Ovenreiniger is werkelijk supersterk in het zware schoonmaakwerk en een krachtig product dat vet en bakresten in een handomdraai oplost. Zonder schuren, zonder afkrabben. Eenvoudig in de koude oven spuiten, 30 minuten laten inwerken en met een spons afnemen.

Dit spul is echt een wonder! Toen wij hier kwamen wonen zag je de echte oven niet eens meer, alleen een dikke zwarte laag. Uurtje dit spul laten intrekken en het is weg! Je hoeft niet eens te schrobben.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  flower zo 24 apr 2011 - 20:52

Ik gebruik ook HG voor in de oven.

EN voor het rooster gebruik ik of een schuursponsje of brillo
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 21:30

Zora schreef:
Birgit schreef:Ik gebruik altijd een spray van Musle, dat is best agressief spul.
Je moet het erin spuiten, in laten trekken en daarna kun je het met een sponsje weghalen.

Oven schoonmaken 4267550_1_Muscle_Ovenreiniger
Muscle Ovenreiniger is werkelijk supersterk in het zware schoonmaakwerk en een krachtig product dat vet en bakresten in een handomdraai oplost. Zonder schuren, zonder afkrabben. Eenvoudig in de koude oven spuiten, 30 minuten laten inwerken en met een spons afnemen.

Dit spul is echt een wonder! Toen wij hier kwamen wonen zag je de echte oven niet eens meer, alleen een dikke zwarte laag. Uurtje dit spul laten intrekken en het is weg! Je hoeft niet eens te schrobben.
+1

Voor het "onderhoud"-schoonmaken gebruik ik de keukenreiniger van Mr. Muscle

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  SleepingBeauty zo 24 apr 2011 - 22:53

Ik heb ook dat spul van HG werkt ook super!
Ben net toevallig nu mijn oven aan het schoonmaken..
Zo'n rot klusje. Alleen wel nodig als je de oven regelmatig gebruikt!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 23:11

Ik gebruik de gele fles Dasty van de wibra, werkt als een tierelier. Krijg er echt alles mee schoon in de oven. Sowieso erg fijn spul, gebruik het voor veel dingen. Kost bijna niks, maar werkt dus echt heel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  Parisienne ma 25 apr 2011 - 8:53

_MamaRosa_ schreef:Ik gebruik de gele fles Dasty van de wibra, werkt als een tierelier. Krijg er echt alles mee schoon in de oven. Sowieso erg fijn spul, gebruik het voor veel dingen. Kost bijna niks, maar werkt dus echt heel goed.
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  TukTuk ma 25 apr 2011 - 9:05

Parisienne schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik gebruik de gele fles Dasty van de wibra, werkt als een tierelier. Krijg er echt alles mee schoon in de oven. Sowieso erg fijn spul, gebruik het voor veel dingen. Kost bijna niks, maar werkt dus echt heel goed.
+1

+2!

Zweer bij Dasty, ook voor vlekken in kleding.

Nog een tip om het daarna fris te laten ruiken, (voor (combi)magnetrons dan) aangezien al die middelen wel aardig chemisch zijn:
Zeg een schaaltje met water met citroensap er in, en even paar minuten de magnetron aan
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oven schoonmaken Empty Re: Oven schoonmaken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum