kip in de oven, rauwe kip??
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
kip in de oven, rauwe kip??
ik had net van maggi braadstomen de braadzak opengemaakt waar groente en stukjes kipfilet in zaten. ik haalde er een stukje uit en dit was naar mijn mening wel goed gaar, het was mooi wit en lekker zacht en sappig. Dus ik gaf een klein stukje aan A en die heeft er lekker van zitten smullen... nu wil ik verder op scheppen kom ik nog stukjes kip tegen die nog niet gaar zijn en dan ook nog gewoon echt niet gaar echt nog rauw... in hoeverre kan het kwaad dat we al een stukje op hebben (voor mezelf ben ik niet zo bang, maar meer voor A.) bedoel dat stukje leek me wel goed gaar en het was maar een klein hapje maar het zat natuurlijk wel in een braadstoomzak waar ik ook dat rauwe stuk in tegen kwam
het heeft ongeveer 45 minuten opgestaan op 180 graden
het heeft ongeveer 45 minuten opgestaan op 180 graden
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: kip in de oven, rauwe kip??
Was het stukje wat je dochter gehad heeft nou gaar of weet je dat nu niet?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
dat kleine stukje was volgens mij wel gaar of net aan zeg maar... alleen zat het in een ovenzak waar ik later bij op mijn bord scheppen 1 stukje tegenkwam wat niet goed gaar was...
duckie- Ratel
Ja dan had ik het wel goed begrepen. Ik denk niet dat het kwaad kan. Waren die andere stukjes kip aan de buitenkant wel 'goed'? Nee zeker, want je hebt het over opscheppen?
Ik denk dat door de stoom het wel goed zit, qua bacteriën. Ze heeft geen rauwe kip letterlijk gegeten.
Ik denk dat door de stoom het wel goed zit, qua bacteriën. Ze heeft geen rauwe kip letterlijk gegeten.
Laatst aangepast door Rush op do 4 okt 2012 - 5:35; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Ik gebruik ook wel eens de Maggi braadstomen (denk dat je die bedoelt) maar die moet een vol uur in de oven..
Gast- Gast
de rest zag er volgens mij ook wel mooi wit uit .... heb nu niet verder gekeken en de hele zak zo in de pan gemikt en aan het bakken in de pan...
deze hoefde echt maar 40 minuten en ik had bewust al ietsie langer gedaan en de kip niet zo grote stukken gesneden
deze hoefde echt maar 40 minuten en ik had bewust al ietsie langer gedaan en de kip niet zo grote stukken gesneden
duckie- Ratel
Dan denk ik dat het wel goed komt met je meisje!
Rush- Lady Post-a-lot
Ah oke. Maar ik vraag me een beetje af hoe wij nou kunnen weten of je kindje ziek wordt van het door haar gegeten kipstukje? Wij zijn er zelf niet bij geweest, jij kunt dat het beste oordelen...
Ik bedoel het minder lullig dan dat het er staat, overigens.
Ik bedoel het minder lullig dan dat het er staat, overigens.
Gast- Gast
ik snap hoe je het bedoeld...
ik snap ook wel dat jullie het niet kunnen zien enzo maar meer het idee van ja wat moet ik ermee... kan er natuurlijk weinig aan doen want het is gebeurt en het was maar een klein stukje maarja dat zegt niets natuurlijk....
ze kan er denk/hoop ik hooguit diarree en buikkramp/pijn van krijgen denk ik?
ik snap ook wel dat jullie het niet kunnen zien enzo maar meer het idee van ja wat moet ik ermee... kan er natuurlijk weinig aan doen want het is gebeurt en het was maar een klein stukje maarja dat zegt niets natuurlijk....
ze kan er denk/hoop ik hooguit diarree en buikkramp/pijn van krijgen denk ik?
duckie- Ratel
Als ik kip in de oven doe met braadstomen, dan moet het er volgens mij een uur in. Wellicht heeft er wat tekort ingezeten en te dicht op elkaar. Ik heb hier ook wel eens drumsticks gehad, die niet allemaal goed gaat waren geworden.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Rauwe groenten
» Rauwe lasagnabladeren (vraagje)
» Snelle vraag; Stamppot Rauwe Andijvie!
» Vis uit de oven
» Kip in de oven
» Rauwe lasagnabladeren (vraagje)
» Snelle vraag; Stamppot Rauwe Andijvie!
» Vis uit de oven
» Kip in de oven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: