Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke telefoon?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welke telefoon? Empty Welke telefoon?

Bericht  SuzieQ wo 16 mei 2012 - 23:33

Ik mag bijna een nieuwe telefoon en ik wil er graag een met zowel touchscreen als qwerty toetsenbord. Ik heb nu een Samsung Galaxy S 2, ben er op zich wel tevreden over, maar vind smsen met touchscreen echt niet fijn. Dus daarom wil ik weer knopjes. Voorheen had ik een Blackberrry, maar ik wil nu weer iets met Android.

Ik twijfel nu tussen de Samsung Galaxy Y txt (lekker makkelijk omdat het ook een Samsung Galaxy is en dus waarschijnlijk net zo werkt als mijn huidige telefoon) en de HTC Chacha (die hebben verschillende vriendinnen van me en zij zijn allemaal heel tevreden, met uitzondering van de camera). Beide wat goedkopere telefoons, dus ben wel een beetje huiverig dat ze echt stukken minder goed zijn dan mijn Galaxy S 2. Vooral de camera zal wel stukken minder zijn. Maar ik wil graag een sim-only abonnement en dan een goedkoper toestel erbij.

Iemand ervaring met een van deze toestellen? En welke zouden jullie nemen (of juist niet)? Misschien nog andere opties? Nokia heeft ook een mooi toestel, alleen die werkt niet met Android en dan heb je volgens mij bijna geen apps (en ik gebruik whatsapp echt heel veel).

Welke telefoon? Images?q=tbn:ANd9GcSJOa46IN_YBf87_ekAU2RSEJRm_pEmfeo7AE-p8vQdW4XtEVOb

Welke telefoon? Images?q=tbn:ANd9GcTM2T2pOM80xdSFSV0J7AfAgBXB4M6Ljwdj9W33dUuV3_3002A7

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon? Empty Re: Welke telefoon?

Bericht  Penny Blossom wo 16 mei 2012 - 23:38

Whatsapp heb je ook voor de nokia =) Maar inderdaad wel veel minder apps.
Ik ben helemaal fan momenteel van HTC. Als ik moest kiezen tussen de twee toestellen die jij plaatst zou ik dus kiezen voor HTC.

In het verleden heb ik twee toestellen van samsung gehad, ook nooit problemen mee gehad trouwens. Maar wat ik echt nooit(!) meer zou nemen is LG.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver do 17 mei 2012 - 0:11

Ik heb ervaring met de Chacha, ik wilde net als jij een toestel met touchscreen, android en een qwerty toetsenbord. De ChaCha is best een leuk toestel maar er zit weinig intern geheugen in waardoor je maar beperkt ben met de apps. Ik vond dat echt een groot nadeel, je kunt je wel overzetten op je SD kaart, maar er blijft altijd een klein deel op je telefoon staan.

Daarom ben ik overgestapt naar de Motorola Droid Pro. Een super fijn toestel, in Nederland alleen niet te betalen. Camera is netjes maar niet zo mooi als bij een Galaxy S2 oid, wel mooier dan de ChaCha.

Ik zou als ik jou was even op Tweakers.net die telefoontjes gaan vergelijken.
Welke telefoon? Droid-pro
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Klerehanger do 17 mei 2012 - 0:19

Ik heb ook ervaring met de HTC Cha cha, ook voor de knopjes +
touchscreen. Ik vond het een leuk toestelletje, alleen inderdaad jammer
van het interne geheugen dat erg klein is. Je hebt dus niets aan al die
leuke apps. Ook ging de batterij erg snel leeg (om 8 uur 's morgens van
de lader, om 3 uur 's middags leeg, met weinig gebruik). Hier ben ik mee
teruggegaan, maar ook de nieuwe telefoon had dat.
Whatsapp zorgde er bijvoorbeeld vol dat bijna je hele geheugen volzat. Erg jammer, het is een leuk dingetje!
Klerehanger
Klerehanger
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Caroow do 17 mei 2012 - 0:28

Ik ben heel tevreden met mijn ChaCha. Van te weinig geheugen heb ik geen last en de batterij gaat een dag mee.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zwerver do 17 mei 2012 - 1:10

Caroow schreef:Ik ben heel tevreden met mijn ChaCha. Van te weinig geheugen heb ik geen last en de batterij gaat een dag mee.
Hoeveel apps/fotos heb je erop staan? Rolling Eyes

Ik kreeg altijd de melding, er is te weinig geheugen beschikbaar
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow do 17 mei 2012 - 1:17

Ik heb..
Zedge
Whatsapp
Wordfeud
Womanlog
Fruitslice
Coindozer
Jewelstar
Alarmdroid
Adobe
Looptijden
Mycurves
Noogranuts
Photoeffect
Rabobankieren

1277 fotos
18 filmpjes
48 muzieknummers

Mijn email staat ingesteld om 3 dagen bewaren en ik verwijder elke maand cookies/tempory files.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuzieQ do 17 mei 2012 - 3:59

Wat een verschillende ervaring dan met de Chacha! Mijn zusje heeft een andere HTC (met alleen touchscreen) en zij krijgt ook dagelijks een melding dat het geheugen vol is, en een extra kaartje erin werkt blijkbaar niet.
Maar nog niemand ervaring met de Samung? Die heeft vooralsnog eigenlijk mijn voorkeur (heb hem alleen nog niet in het echt gezien).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: