Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie plannen voor morgen?

+13
Parisienne
Sarah1985
Mon Amour
SnowWhite
FireButterfly
Blond
mzcharlotte
Shisha
bolus26
Lejow
Ambivalence
Phileine
Arwyn
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Ambivalence zo 24 apr 2011 - 4:00

zegmaar_ schreef:
Shisha schreef:Op dit soort dagen naar de ikea is echt niet leuk! Wij hadden laatst de fout gemaakt om op vrijdagavond rond etenstijd naar de ikea te gaan en je kon gewoon niet normaal lopen zo druk was het. Dan wil ik niet eens weten hoe het op 2e paasdag is. :shock:

Dat had ik dus op een willekeurige zaterdag...

Oh jee...
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  FireButterfly zo 24 apr 2011 - 4:04

Gister onverwacht ziek geworden en ik voel me nu al beter dan gisteren. Dus ik hoop dat ik morgen bijna beter ben en misschien samen met m'n zusjes de hond uitlaten.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Phileine zo 24 apr 2011 - 4:05

Ambivalence schreef:
zegmaar_ schreef:
Shisha schreef:Op dit soort dagen naar de ikea is echt niet leuk! Wij hadden laatst de fout gemaakt om op vrijdagavond rond etenstijd naar de ikea te gaan en je kon gewoon niet normaal lopen zo druk was het. Dan wil ik niet eens weten hoe het op 2e paasdag is. :shock:

Dat had ik dus op een willekeurige zaterdag...

Oh jee...

Ik had dat vanochtend ook verwacht bij de Jumbo, maar tot mijn verbazing was het rustig! Ik zou gewoon zo vroeg mogelijk gaan als ik jou was, dat heb ik vanochtend ook gedaan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 4:08

Ik heb morgen mijn afscheidsfeestje van m'n bijbaantje!
We beginnen met een champagne ontbijt, en daarna hier de stad id.
Paasmaandag is hier een soort begrip om rond een uur of 12 's middags de stad in te gaan en dan tot 7uur ofzo te stappen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  SnowWhite zo 24 apr 2011 - 4:38

Ik ga bij mijn ouders eten, verder niet echt plannen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:04

Mss met mijn vriend door de duinen naar Scheveningen fietsen. 's Avonds mijn vader terug brengen naar het revalidatiecentrum. Beetje hangen in de zon, verder niks smile.

Lejow, fijne vakantie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Lejow zo 24 apr 2011 - 5:25

Dank je ZvB
Fietsen door de duinen is echt heerlijk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Mon Amour zo 24 apr 2011 - 7:49

naar het tuincentrum, om potgrond te halen, dan kan ik mijn kruiden gaan planten

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 7:54

Uitslapen en dan zonnen met een boek. Misschien nog even richting het water om bootje te varen en dan lekker vroeg slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Sarah1985 zo 24 apr 2011 - 8:00

we gaan morgen afscheid nemen van de opa van mijn man Cry dus niet echt leuk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Parisienne zo 24 apr 2011 - 8:01

Mijn vriend is het hele weekend weg. Heb vandaag een rustig dagje gehad samen met N. en onverwachts bezoek gehad van mijn vader & stiefmoeder. We hebben een stuk gewandeld en op een terrasje gezeten. Ik woon praktisch naast een grote plas en een groot bos, dus altijd lekker met dit weer!

Morgen ga ik met N. naar mijn vader & stiefmoeder. Mijn zusjes zijn daar ook. We gaan paasbrunchen, lekker in de tuin zitten, wat wandelen en 's avonds bbq-en. Daarna komt mijn vriend 's avonds weer thuis!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Parisienne zo 24 apr 2011 - 8:01

Paris1985 schreef:we gaan morgen afscheid nemen van de opa van mijn man Cry dus niet echt leuk

Sterkte morgen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Snack a Jack zo 24 apr 2011 - 8:24

Morgen gaan we wat aan de tuin doen en in de middag komt mijn schoonmoeder met vriend en dan gaan we lekker bqq-en.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 8:25

Het plan was om naar bouwmarkten en meubelmarkten te gaan. Maar ik heb nu alles voor mijn balkon al rond, dus het is overbodig om hier naar te zoeken. Wel ben ik alsnog van plan om naar de Meubelier te gaan en fiat te geven voor rolgordijnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Mizz_S zo 24 apr 2011 - 9:30

Mijn ouders en zus komen hier luchen. Verder denk ik lekker een stukje fietsen en wandelen. 's Avonds gaan mn vriend en ik lekker met zn tweetjes uitgebreid samen koken.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:38

Vandaag met mijn vriend naar mijn schoonouders gefietst, daar gegeten met zwager en partner, andere zwager, en schoonzusje.

Foto's gemaakt ( boerderij, dus genoeg te zien ), in de zon gelegen, geknuffeld met hond, poezen en kalfjes. Teruggefietst, daarna bij de tante en oom van mijn vriend gegeten met allemaal lekkere dingen op tafel. Eieren, broodjes, heerlijk beleg... Gevoetbald met het achterneefje en de achternichtjes van vriend.

Nu lekker thuis, het paasvuur heb ik overgeslagen, mijn vriend is wel gaan kijken.

Oh, en morgen doe ik lekker niks Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:50

Morgenmiddag ga ik naar m'n ouders met m'n zoontje. M'n vriend moet de hele dag werken Cry
Verder ga ik nog wat huishouden doen. Niet veel bijzonders dus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:51

Morgen komen mijn ouders, zus, zusje & oma brunchen! Ik heb allemaal lekkere dingen in huis gehaald, dus dat wordt gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 10:16

Werken. Hier bestaat 2e paasdag niet. Helaas Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Melis1985 zo 24 apr 2011 - 10:21

Mijn stiefvader komt morgen op visite en waarschijnlijk gaan we dan nog ff naar de markt.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 10:36

Ik ben de laatste tijd lekker aan het schilderen, ik heb nog twee canvas doeken over dus wie weet ga ik daar wel mee aan de slag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  mzcharlotte ma 25 apr 2011 - 7:01

Ambivalence schreef:
zegmaar_ schreef:
Shisha schreef:Op dit soort dagen naar de ikea is echt niet leuk! Wij hadden laatst de fout gemaakt om op vrijdagavond rond etenstijd naar de ikea te gaan en je kon gewoon niet normaal lopen zo druk was het. Dan wil ik niet eens weten hoe het op 2e paasdag is. :shock:

Dat had ik dus op een willekeurige zaterdag...

Oh jee...

Ambivalence, hoe is het geweest? Ik lees net dat de drukte in woonboulevards mee viel ivm het goede weer?

mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Summerlovin ma 25 apr 2011 - 7:12

Weer naar school... maar woensdag ben ik weer lekker vrij!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 7:20

Vandaag toch nog wat gedaan nadat we om half elf ons bed uitrolden: 2 x was gedraaid en buiten opgehangen, vaatwasser ingepakt, laten draaien en uitgepakt, daarna wéér ingepakt, gestofzuigd, gedweild, kattebakken verschoond en de wc met bleek gedaan en doorgeborsteld.
Mijn vriend heeft al die tijd in de voortuin gewerkt tot hij brak, hij had het te warm en gisteren ietsje teveel gegeten en gedronken lol!

Vanmiddag met vrienden in de zon gezeten, biertjes drinken. Was een lekkere dag!

Morgen mijn eerste werkdag, lekker centjes verdienen. Woensdag weer huishouden doen, donderdag en vrijdag weer werken. En verder... dat zien we dan wel weer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Ambivalence ma 25 apr 2011 - 8:03

zegmaar_ schreef:
Ambivalence schreef:
zegmaar_ schreef:
Shisha schreef:Op dit soort dagen naar de ikea is echt niet leuk! Wij hadden laatst de fout gemaakt om op vrijdagavond rond etenstijd naar de ikea te gaan en je kon gewoon niet normaal lopen zo druk was het. Dan wil ik niet eens weten hoe het op 2e paasdag is. :shock:

Dat had ik dus op een willekeurige zaterdag...

Oh jee...

Ambivalence, hoe is het geweest? Ik lees net dat de drukte in woonboulevards mee viel ivm het goede weer?


Het was echt een soort van rustig inderdaad! Lege tafeltjes in het restaurant enzo en we konden overal gewoon doorlopen. Heb heerlijk geshopt dus Very Happy
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor morgen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum