Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ware liefde op het eerste gezicht?

+5
RYW
NerdChic
Shy
Prosecco
Jeanette
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ware liefde op het eerste gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Ware liefde op het eerste gezicht?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 8:21

Ja.. Mijn vriend en ik hadden dat allebei toen we elkaar hadden ontmoet. Na 3 dagen was het ook dikke mik I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ware liefde op het eerste gezicht? - Pagina 2 Empty Re: Ware liefde op het eerste gezicht?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 8:28

Slechts eenmaal op slag verliefd geworden op het uiterlijk van iemand. Ik geloof verder niet in liefde op het eerste gezicht. Wel in liefde op het tweede gezicht.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 18:19

AngelNyn schreef:
Zusje van Bert schreef:Tuurlijk, mooie toevalstreffer zou ik het eerder noemen.

Over/tegen wie heb je het?

Dat is mijn antwoord op de vraag "Bestaat ware liefde op het eerste gezicht volgens jou?"

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 19:59

_Chance schreef:Ik geloof dat zowel liefde op het eerste gezicht bestaat, als de ware liefde. Heb het alleen beide nog niet meegemaakt smile

Ik geloof er ook in. Ik had voordat ik mijn vriend leerde kennen nog nooit een vriendje gehad en ik merkte al heel snel dat hij het voor mij was. Nu zijn we ruim 10 jaar bij elkaar en volgend jaar gaan we trouwen.

Mijn moeder zei altijd dat het niet kon, het zou wel over gaan ...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: