Ware liefde op het eerste gezicht?
+5
RYW
NerdChic
Shy
Prosecco
Jeanette
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ware liefde op het eerste gezicht?
Bestaat ware liefde op het eerste gezicht volgens jou?
Ik denk het wel, al kunnen er wel meer waren zijn.
Ik denk het wel, al kunnen er wel meer waren zijn.
Laatst aangepast door Jeanette op vr 22 apr 2011 - 19:52; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ware liefde op het eerste gezicht?
Ik denk het ook. Mijn vriend zegt dat ie dat bij mij had Ik alleen niet bij hem
Gast- Gast
Nee ik geloof daar niet in. Naar mijn mening kom je er pas gaande weg in een relatie achter waarom diegene de ware voor jou is.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Dat zijn twee verschillende dingen als je het mij vraagt. Bestaat er 1 ware liefde en bestaat liefde op het eerste gezicht? Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht, ik heb het zelf wel eens meegemaakt. Mijn vriend vond ik wel meteen heel leuk maar ik dacht niet BAM ik wil met jou oud worden (zelfde bij hem). 1 ware liefde geloof ik niet in, je kunt meerdere mensen ontmoeten in je leven die heel goed bij je passen. Ik geloof wel in een bepaalde vorm van het lot, maar ook dat je die kunt beinvloeden door je keuzes.
Gast- Gast
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. Ik moet iemand eerst beter leren kennen voordat de vlindertjes komen. Maar het zou kunnen.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Je bedoelt ware liefde op het eerste gezicht?
Oeps ja
Toen ik mijn vriend leerde kennen dacht ik wel whoow jij bent LEUK. maar of dat nou liefde op het 1e gezicht is?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik geloof er wel in ja. Ik zag mijn man op vakantie voor het eerst, en ik kon hem niet meer vergeten. Het is die weken niks geworden, maar we hebben een hele leuke tijd gehad. Later kreeg ik wat met een andere jongen, maar hoe erg, de foto van mijn man bleef boven mijn bed hangen. Die verkering duurde dan ook maar een paar maanden.
Daarna kregen wij toch weer contact met elkaar, en uiteindelijk toch een relatie. Hij bleek mij achteraf toch wel erg leuk te vinden, maar hoorde dat ik een ander had.
Voor mij was het dus echt liefde op het 1e gezicht.
Dit alles is alweer 11 jaar geleden komende zomer. Koninginnedag zijn we 10 jaar samen.
Daarna kregen wij toch weer contact met elkaar, en uiteindelijk toch een relatie. Hij bleek mij achteraf toch wel erg leuk te vinden, maar hoorde dat ik een ander had.
Voor mij was het dus echt liefde op het 1e gezicht.
Dit alles is alweer 11 jaar geleden komende zomer. Koninginnedag zijn we 10 jaar samen.
Gast- Gast
Ik snap nog steeds niet echt wat je bedoelt Bedoel je te vragen of liefde op het eerste gezicht bestaat? Of dat er maar 1 ware voor je is?
Gast- Gast
Hier ben ik het helemaal mee eens!Fauve schreef:Dat zijn twee verschillende dingen als je het mij vraagt. Bestaat er 1 ware liefde en bestaat liefde op het eerste gezicht? Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht, ik heb het zelf wel eens meegemaakt. Mijn vriend vond ik wel meteen heel leuk maar ik dacht niet BAM ik wil met jou oud worden (zelfde bij hem). 1 ware liefde geloof ik niet in, je kunt meerdere mensen ontmoeten in je leven die heel goed bij je passen. Ik geloof wel in een bepaalde vorm van het lot, maar ook dat je die kunt beinvloeden door je keuzes.
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik snap nog steeds niet echt wat je bedoelt Bedoel je te vragen of liefde op het eerste gezicht bestaat? Of dat er maar 1 ware voor je is?
Ik bedoel eigenlijk het eerste. Heb het een beetje krom geformuleerd.
Ja! Mijn vriend en ik hadden dat, van beide kanten.
Maar, ik denk niet dat er maar 1 ware is.
Maar, ik denk niet dat er maar 1 ware is.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Fauve schreef:Dat zijn twee verschillende dingen als je het mij vraagt. Bestaat er 1 ware liefde en bestaat liefde op het eerste gezicht? Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht, ik heb het zelf wel eens meegemaakt. Mijn vriend vond ik wel meteen heel leuk maar ik dacht niet BAM ik wil met jou oud worden (zelfde bij hem). 1 ware liefde geloof ik niet in, je kunt meerdere mensen ontmoeten in je leven die heel goed bij je passen. Ik geloof wel in een bepaalde vorm van het lot, maar ook dat je die kunt beinvloeden door je keuzes.
Helemaal mee eens.
Ik geloof wel in liefde op 't eerste gezicht, ook zelf meegemaakt.
Ook geloof ik op zich wel in ware liefde, maar dat waar staat dan niet synoniem aan voor eeuwig en altijd en alleen maar rozegeur en maneschijn. Maar wel geloof ik in een soort oer-gevoel van liefde, een soort onuitlegbaar sterk gevoel. Dat zou dan wel ware liefde kunnen zijn. Maar betekent niet dat dat voor altijd en eeuwig perse bij je moet zijn, en dat er maar 1 persoon rondloopt voor je.
Gast- Gast
Dat heb ik gehad met W. maar misschien kwam het wel omdat hij geen t-shirts droeg
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat heb ik gehad met W. maar misschien kwam het wel omdat hij geen t-shirts droeg
Dat heet 'ware LUST op het eerste gezicht', Donnaa
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Echt gelijk liefde op het eerste gezicht geloof Ik niet, maar wel denk Ik dat je bij een eerste indruk van iemand gelijk kan denken Wow. wanneer Ik dat in het begin al niet gelijk heb wordt het niets meer. gevoel móet natuurlijk nog wel groeien dan.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik geloof dat zowel liefde op het eerste gezicht bestaat, als de ware liefde. Heb het alleen beide nog niet meegemaakt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben er het levende bewijs van dat het bestaat Mijn vriend en ik keken elkaar aan en wisten allebei meteen dat er iets heel bijzonders tussen ons was. Ondertussen wonen we alweer twee jaar samen
Overigens word ik van de term de ware ook wel een beetje kriegelig, hij is het absoluut voor mij en ik weet zeker dat we samen oud worden maar ik denk dat we beide ook met iemand anders gelukkig hadden kunnen worden, we zijn elkaar alleen (gelukkig) eerder tegengekomen en nu willen we dat nooit meer kwijt.
Overigens word ik van de term de ware ook wel een beetje kriegelig, hij is het absoluut voor mij en ik weet zeker dat we samen oud worden maar ik denk dat we beide ook met iemand anders gelukkig hadden kunnen worden, we zijn elkaar alleen (gelukkig) eerder tegengekomen en nu willen we dat nooit meer kwijt.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik heb dat bij mijn vriend gehad, ik wíst ergens héél zeker dat hij een heel belangrijke rol zou gaan spelen in mijn leven. Hij was nog een beetje voorzichtig in het begin, wilde eigenlijk geen relatie, maar toch werd ik daar niet onzeker van. Ik wist gewoon dat het zo moest zijn. Heel vreemd gevoel! Het was niet eens dat ik zo enorm gekmakend verliefd was, maar gewoon dat ik van binnen op een heel nuchtere manier voelde: Dit is 'm Ik denk dat dit wel liefde op het eerste gezicht is.
Gast- Gast
Ja ik had het bij mijn vriend, liefde op het eerste gezicht. Nu telt dat 'op het eerste gezicht' niet helemaal, want ik ken hem al vanaf zijn 13e. Meer een 'hoi doei, hey alles goed?' relatie hoor, geen vrienden. Toen zag ik hem voor het eerst in 5 jaar op een balkon staan, en boem het sloeg bij me in als een bom
Gast- Gast
Ik had het bij mijn vriend ook. 1 probleempje, ik had destijds nog een relatie.. Maar toen ik mijn vriend voor het eerst zag, hij kwam de trap aflopen van het treinstation was het wel gelijk "BOEM".
Dus ik geloof er zeker wel in!
Onze band was gelijk ook heel sterk, vriendschappelijk dan, heb het eerst netjes met mijn ex uit gemaakt, voordat ik er iets mee deed met die gevoelens. Bij hem kwam het in de loop van de weken, we spraken wekelijks af(hij moest 2,5 uur heen en 2,5 uur terug reizen en kwam op zaterdag én zondag), maar dat het bij hem wat langer duurde was ook meer omdat die eerste keer hij eigenlijk afgesproken had met een vriendin van mij, gewoon als vrienden, zij had al een vriend, en ik ging mee, omdat ze het toch wel spannend vond alleen, we waren beide 14 toen nog, en hij dus eigenlijk niet op mij gerekend had.
Nu bijna 8 jaar later zijn we nog steeds gelukkg
Dus ik geloof er zeker wel in!
Onze band was gelijk ook heel sterk, vriendschappelijk dan, heb het eerst netjes met mijn ex uit gemaakt, voordat ik er iets mee deed met die gevoelens. Bij hem kwam het in de loop van de weken, we spraken wekelijks af(hij moest 2,5 uur heen en 2,5 uur terug reizen en kwam op zaterdag én zondag), maar dat het bij hem wat langer duurde was ook meer omdat die eerste keer hij eigenlijk afgesproken had met een vriendin van mij, gewoon als vrienden, zij had al een vriend, en ik ging mee, omdat ze het toch wel spannend vond alleen, we waren beide 14 toen nog, en hij dus eigenlijk niet op mij gerekend had.
Nu bijna 8 jaar later zijn we nog steeds gelukkg
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Tuurlijk, mooie toevalstreffer zou ik het eerder noemen.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Tuurlijk, mooie toevalstreffer zou ik het eerder noemen.
Over/tegen wie heb je het?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Toen ik mijn 2e vriend voor het eerst zag was dat zo. Mijn ex-man had dat bij mij maar ik had het niet bij hem terwijl hij mij grote liefde is en dat was 2e vriend niet dus ik weet niet of het uitmaakt, zo'n eerste ontmoeting.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Liefde op het eerste gezicht.
» Geloof jij in ware liefde?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» vlekjes in gezicht
» Geloof jij in ware liefde?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» vlekjes in gezicht
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: