Liefde op het eerste gezicht.
+11
Rush
Gizmo
Sugarfall
loesje
Shisha
Atelier Madame
RYW
Arwyn
Verona
lieke89
Mermaid
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Liefde op het eerste gezicht.
Ik geloof meer in interesse op het eerste gezicht. Toen ik mijn vriend ontmoette vond ik hem meteen mooi en interessant maar liefde was het niet meteen.
Echt liefde moet groeien bij mij, dat is er niet meteen na 1 ontmoeting.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Lizardje schreef:Ik geloof meer in interesse op het eerste gezicht. Toen ik mijn vriend ontmoette vond ik hem meteen mooi en interessant maar liefde was het niet meteen.
+1. Toen ik mijn vriend voor het eerst zeg vond ik hem meteen al een leuke jongen, maar pas toen ik hem echt beter leerde kennen werd ik pas echt tot over m'n oren verliefd op hem.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Bij mij moet het groeien. Ik kan wel 'geraakt' worden door iemand, maar dat is niet meteen liefde.
Gast- Gast
Youandi schreef:Bij mij moet het groeien. Ik kan wel 'geraakt' worden door iemand, maar dat is niet meteen liefde.
+1
Gast- Gast
Mijn vriend dacht meteen toen hij mij zag: "Die moet ik hebben!" En dat is dus ook gebeurd
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Echte liefde moet groeien, maar de eerste dat ik mijn vriend zag was ik wel bijna gelijk verliefd, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Lizardje schreef:Ik geloof meer in interesse op het eerste gezicht. Toen ik mijn vriend ontmoette vond ik hem meteen mooi en interessant maar liefde was het niet meteen.
Dit vind ik ook, al zou ik het woord interesse eerder nog vervangen voor aantrekkingskracht. Toen ik mijn vriend voor het eerst zag vond ik hem gelijk een aantrekkelijke, leuke man, maar ik had geen 'interesse' omdat ik getrouwd was. Pas toen het huwelijk over was sloeg de aantrekkingskracht om naar echte interesse en gingen we achter elkaar aan
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
+1
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
+1
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ik geloof er zeker in!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik geloof er wel in, maar heb het nog nooit meegemaakt.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Liefde als in interesse, grote aantrekkingskracht; ja daar geloof ik wel in. Heb het niet vaak meegemaakt maar het is me weleens overkomen. Wat een vuurwerk krijg je daar van .
Gast- Gast
Liefde op het eerste gezicht vind ik wel bestaan. Het is me wel eens overkomen, was meteen knetterverliefd.
Maar het staat voor mij niet gelijk aan echte liefde. Dat moet namelijk groeien, tegelijk met dat je de persoon beter leert kennen.
Maar het staat voor mij niet gelijk aan echte liefde. Dat moet namelijk groeien, tegelijk met dat je de persoon beter leert kennen.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Nee, dan was ik al verliefd geweest op de basisschool op hem haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
loesje schreef:ik geloof er zeker in!
Ik ook!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Liefde is misschien een groot woord, maar ik geloof er wel in. Bij mijn ex was er meteen zo'n enorme klik en aantrekkingskracht, ik werd er een beetje in meegezogen. Ik kan het ook niet uitleggen, echt een beetje 'er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag' . Het is niet de jongen op wie ik in eerste instantie op een plaatje qua uiterlijk zou vallen misschien, maar 'het' was er gewoon meteen.
Maar goed, blijkbaar niet echt, want anders was het nu niet uit.
Toch geloof ik er wel in.
Maar goed, blijkbaar niet echt, want anders was het nu niet uit.
Toch geloof ik er wel in.
Gast- Gast
Ja, ik geloof er wel in.
Ik zag mijn man bijna 12 jaar geleden voor het eerst op een camping, en was verkocht. Ik kon hem ook niet vergeten, hij had nog niet echt interesse in mij, en ik kreeg een andere vriend. Maar dat werkte niet, ik bleef gevoelens voor hem houden.
Dus nadat wij weer contact zochten, sloeg bij hem de vonk ook over, dit was pas 9 maanden later. Maar voor mij was het dus echt liefde op het 1e gezicht!
Ik zag mijn man bijna 12 jaar geleden voor het eerst op een camping, en was verkocht. Ik kon hem ook niet vergeten, hij had nog niet echt interesse in mij, en ik kreeg een andere vriend. Maar dat werkte niet, ik bleef gevoelens voor hem houden.
Dus nadat wij weer contact zochten, sloeg bij hem de vonk ook over, dit was pas 9 maanden later. Maar voor mij was het dus echt liefde op het 1e gezicht!
Gast- Gast
Verona schreef:Mijn vriend dacht meteen toen hij mij zag: "Die moet ik hebben!" En dat is dus ook gebeurd
Dat dacht ik dus ook toen ik mijn vriend voor het eerst zag..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik geloof in liefde op het eerste gezicht om het simpele feit dat dit bij mij en mijn vriend ook het geval was. Mijn vriend is muzikant en tijdens een tiendaags festival zagen we elkaar de eerste avond en was het raak. Elke avond naar elkaar blijven lachen en staren en kriebels voelen, pas na afloop van het festival hebben we echt met elkaar gesproken en sindsdien is het helemaal goed. We hebben zelfs nog overwogen om de datum dat we elkaar voor het eerst zagen te nemen als de datum dat het aan ging omdat we het toen allebei al zeker wisten We hadden allebei heel sterk het gevoel dat we elkaar heel gelukkig konden maken en dat blijkt nu ook al ruim 3,5 jaar <3
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik leerde mijn vriend via internet kennen, dus dat liep even anders. Maar toen we elkaar voor het eerst echt zagen, wisten we beide dat het goed zat en dat we bij elkaar horen, dus ja, ik geloof in liefde op het eerste gezicht
Gast- Gast
Verliefdheid op het eerste gezicht, daar geloof ik wel in ja. Het is me 2x overkomen
Gast- Gast
Ik geloof wel in verliefdheid op het eerste gezicht. Want dat was met mij en mijn vriend ook het geval en we zijn nu toch al 1 jaar en 3 maanden samen.
Gast- Gast
Ik dacht wel de eerste keer dat ik hem zag, dat zou wel eens wat kunnen gaan worden. We moesten elkaar nog wel leren kennen en hierbij groeide en groeide de verliefdheid.
Gast- Gast
Nee, dat is bij ons niet het geval geweest. We kenden elkaar al jaren Maar toen we wat meer met elkaar spraken, ging het wel heel snel en vond ik hem al heel snel heel leuk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ware liefde op het eerste gezicht?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Zag ik net een bekend gezicht op tv?
» Glimmend gezicht
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Zag ik net een bekend gezicht op tv?
» Glimmend gezicht
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: