Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen zin in!

+6
Shy
Gizmo
Dennenappel
Burn
Susan
TukTuk
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:43

Ik ben 'ziek' tussen haakjes want heb geen koorts. Maar wel een verstopte neus, watten in mijn hoofd, een loopneus (ook al is 'ie verstopt) dus kapotte neus van het snuiten, hoofdpijn, kaakpijn, spierpijn overal.

En mijn vriend heeft afgesproken met zijn vrienden. (vorige week al) Geen zin in! Heb ook geen zin om de hele avond op de slaapkamer te blijven. Wil gewoon x-factor kijken op de bank zonder gezeik. Komen er zometeen 3 negers druk doen hiero! (ik zeg gewoon even negers omdat ik dat grappig vind laughcry )

Verdorie. Jullie nog wat te mopperen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 6:45

Hmm kan je vriend niet naar 1 van zijn vrienden toe? Kan me voorstellen dat je er nu niet zoveel zin in hebt!

Ik heb geen zin om te koken :P Maar zal toch echt iets moeten eten.. Vind het enorm saai om alleen te moeten koken en te eten.. Ben blij als de vakantie hier voorbij is en de andere kot genoten weer terug zijn..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:46

Ik heb het afgelopen weekend gehad wel met koorts erbij. Voel me nu weer oke op een verkoudheid na en een dikke koortsblaar onder mijn neus Sad Ziet er niet uit. Ik baal dus ook wel een beetje dat ik het weekend in moet gaan met een lelijke korstige koortsblaar.

Beterschap Jen, misschien kun je vragen of de mannen wat rustiger willen doen.


Laatst aangepast door Cimic op vr 22 apr 2011 - 6:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Susan vr 22 apr 2011 - 6:46

Heb je geen tv op de slaapkamer?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:51

Dank je Cimic smile Ja dat kan ik ze vragen, maar ze zijn altijd zo enthousias naar elkaar, en zit er toch middenin op de bank Sad
@Susan nee we hebben geen tv, of ja wel een tv, maar zonder aansluiting, kan er alleen DVD's op kijken.
@AngelNyn, nee dat kan niet, stom he? De ene woont nog bij zijn moeder (!) en die andere 2 laat ik daar niet eens over beginnen waarom ze daar niet heen kunnen afro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:51

Cimic schreef:Ik heb het afgelopen weekend gehad wel met koorts erbij. Voel me nu weer oke op een verkoudheid na en een dikke koortsblaar onder mijn neus Sad Ziet er niet uit. Ik baal dus ook wel een beetje dat ik het weekend in moet gaan met een lelijke korstige koortsblaar.

Beterschap Jen, misschien kun je vragen of de mannen wat rustiger willen doen.

He gatsie wat naar ook nog een koortsblaar! Buh. Jij had dus echt koorts ook, vervelend he? Ben je wel weer helemaal beter nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:00

Gelukkig wel! Vanaf dindag ben ik weer aan het werk gegaan. Heb alleen nog een naar hoestje maar dat wordt gelukkig allemaal minder. En tja die koortsblaar ziet er echt niet uit, maar kan er weinig aan doen. Mag er niet aanzitten en moet vanzelf weer overgaan.

Hopelijk voel je je morgen weer wat beter, zou echt zonde zijn zo met dit mooie weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:02

Kunnen ze niet lekker de kroeg in? Kun je ze ook niet aansteken :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:07

Birgit schreef:Kunnen ze niet lekker de kroeg in? Kun je ze ook niet aansteken :-)

Ja dat is een optie maar, de heren (zijn vrienden) hebben geen geld, zoals gewoonlijk. Hmm klink niet al te postief over ze he? Verder zijn ze best aardig hoor nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:07

Cimic schreef:Gelukkig wel! Vanaf dindag ben ik weer aan het werk gegaan. Heb alleen nog een naar hoestje maar dat wordt gelukkig allemaal minder. En tja die koortsblaar ziet er echt niet uit, maar kan er weinig aan doen. Mag er niet aanzitten en moet vanzelf weer overgaan.

Hopelijk voel je je morgen weer wat beter, zou echt zonde zijn zo met dit mooie weer!

Hoop het ook! Het is nu 2 dagen zo 'erg' dus hopelijk is dit de piek en word ik morgen een stuk beter wakker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Burn vr 22 apr 2011 - 7:10

Jen, sterkte vanavond!

Ik heb gewoon nergens zin meer in!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Dennenappel vr 22 apr 2011 - 7:24

Burn schreef:Jen, sterkte vanavond!

Ik heb gewoon nergens zin meer in!

Helemaal mee eens! Ik wil het liefst ook niemand spreken of zien vandaag, enkel mijn vriend.

Jen, sterkte! Hopelijk maken ze er geen nachtwerk van. Heb je niet nog een goed boek, die je lekker op bed kan lezen?
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:25

Dennenappel schreef:
Burn schreef:Jen, sterkte vanavond!

Ik heb gewoon nergens zin meer in!

Helemaal mee eens! Ik wil het liefst ook niemand spreken of zien vandaag, enkel mijn vriend.

Jen, sterkte! Hopelijk maken ze er geen nachtwerk van. Heb je niet nog een goed boek, die je lekker op bed kan lezen?

Jawel, boeken genoeg. Maar ik ben gewoon een beetje aan het zeiken, wil niet niet op de donkere slaapkamer liggen nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 7:25

Ook zonder koorts kan je ziek zijn he! Wink Dus ik zeg; Beterschap! En sterkte vanavond.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:40

Ik zou erbij gaan zitten, en als je je echt ellendig voelt toch in bed kruipen met een kop thee en een boek ofzo.

Beterschap Jen! Hopelijk heb je wel een leuke pasen en lig je niet voor pampus.

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:42

Ah, klote dat soort dingen laughcry Ik heb een verjaardagsfeestje... hmmz, ook niet zo erg veel zin in, omdat er allemaal mensen zijn van mijn basisschool met wie ik al jaren niet meer heb gesproken. Dus dat worden van die gesprekken: "en wat doe jij tegenwoordig" en daar heb ik eigenlijk weinig zin in die smalltalk... dus dat wordt snel dronken worden en dan dom ouwehoeren angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:57

Nou ze zijn onderweg hiernaar toe hoor! *spannend muziekje* bedankt voor het meeleven smile

Noa succes zo! Ik vind dat soort dingen ook nooit leuk, praten over niks met mensen die je toch nooit meer ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:59

Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:01

Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Hihi ik moet lachen om je "droeftoeters", sorry.

Kan je ze niet wegsturen anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:02

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Hihi ik moet lachen om je "droeftoeters", sorry.

Kan je ze niet wegsturen anders?

Ja vind ik ook weer zo lullig. Maar ik zou het graaaaag doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Shy vr 22 apr 2011 - 8:08

Haha Droeftoeters? Laughing
Suc6 vanavond en beterschap!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:13

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Hihi ik moet lachen om je "droeftoeters", sorry.

Kan je ze niet wegsturen anders?

Ja vind ik ook weer zo lullig. Maar ik zou het graaaaag doen!

Wat vervelend he? Ik zou dat zelf ook lullig vinden en niet direct durven, ook al stelde ik t voor.

Als ik om de hoek woonde bij je had ik een fake emergency situatie kunnen opzetten, maar helaas.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:14

Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Very Happy Succes jen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:19

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Hihi ik moet lachen om je "droeftoeters", sorry.

Kan je ze niet wegsturen anders?

Ja vind ik ook weer zo lullig. Maar ik zou het graaaaag doen!

Wat vervelend he? Ik zou dat zelf ook lullig vinden en niet direct durven, ook al stelde ik t voor.

Als ik om de hoek woonde bij je had ik een fake emergency situatie kunnen opzetten, maar helaas.


Haha dat is lief! Helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:21

Mama_van2 schreef:
Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Very Happy Succes jen !

I need it! Mijn vriend heeft wat biertjes op, en houdt hele verhalen. Poeh poeh. En hij betrekt mij er ook nog in. Ik kijk hem elke keer aan zo van 'wat kan mij het schelen?' Maar het kwartje valt niet bij hem laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum