Wel of geen bv?
+2
Lynn_
Gray
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel of geen bv?
Misschien verschilt het wel per cao hoor maar ik vroeg me af, Krijg ik ook bijzonder verlof voor de begrafenis/ crematie van de oma van mijn man? Ik werk in de zorg.
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
Re: Wel of geen bv?
Ik zou daar wel vrij voor krijgen ja (onderwijs).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Gecondoleerd.
In de zorg krijg je meestal alleen vrij als het een overlijden in de eerste of tweede lijn is. Dus je ouders/eigen grootouders. Wellicht dat je het kan bespreken met je leidinggevende en er wel vrij voor krijgt.
In de zorg krijg je meestal alleen vrij als het een overlijden in de eerste of tweede lijn is. Dus je ouders/eigen grootouders. Wellicht dat je het kan bespreken met je leidinggevende en er wel vrij voor krijgt.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
In mijn cao wel. Mijn baas wilde het vorig jaar niet, maar ik heb het opgezocht en hij moest het wel vrijgeven. Idd eerste en tweede lijn, máár ook die van je man of anderszins langdurige relatie.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet dat het bij ons zo was dat als het van je vriend was dat je dan gewoon "domme pech" had, hoe langdurig de relatie ook was.. Maar goed, is natuurlijk per bedrijf/instelling anders!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Oh ik dacht dat het over borstvoeding ging! Ik dacht neeee he daar gaan we weer
Het verschilt inderdaad per CAO.
Gast- Gast
Hahaha, dat dacht ik eerst ook!Darcy schreef:Oh ik dacht dat het over borstvoeding ging! Ik dacht neeee he daar gaan we weer
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik dacht ook al dat de borstvoedingsdiscussie weer eens aangezwengeld werd.
Gecondoleerd, in de meeste CAO's krijg je hier speciaal verlof voor.
Gecondoleerd, in de meeste CAO's krijg je hier speciaal verlof voor.
Gast- Gast
Ik werk ook in de zorg. En daar heb je je verlofmandje voor. Dit zit bij je vakantieuren inbegrepen.
Ik krijg wel vrij als het om de oma/opa zou gaan van mijn man.
Ik krijg wel vrij als het om de oma/opa zou gaan van mijn man.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht dat het ging over wel of geen beginnen van een B.V. (Besloten Vennootschap) als ondernemingsvorm...
Gecondoleerd, volgens mij is het hoe het staat in de arbeidsvoorwaarden en die kunnen als je niet onder een CAO valt overal anders zijn. Ten minste in mijn werkgebied wel. Zo deden ze bij mijn vorige werkgever erg moeilijk over de begrafenis van mijn peettante. Eigenlijk had ik alleen maar de begrafenis mogen bijwonen en na de koffietafel van de begrafenis nog gewoon moeten werken, maar dat laatste heb ik niet gedaan en die uren moest ik toen corrigeren en als eigen vrije tijd opnemen. Maar goed je denkt toch niet dat ik nog 2 uurtjes ga komen werken na de koffietafel van een begrafenis, dat vond ik wel een beetje flauw..
Gecondoleerd, volgens mij is het hoe het staat in de arbeidsvoorwaarden en die kunnen als je niet onder een CAO valt overal anders zijn. Ten minste in mijn werkgebied wel. Zo deden ze bij mijn vorige werkgever erg moeilijk over de begrafenis van mijn peettante. Eigenlijk had ik alleen maar de begrafenis mogen bijwonen en na de koffietafel van de begrafenis nog gewoon moeten werken, maar dat laatste heb ik niet gedaan en die uren moest ik toen corrigeren en als eigen vrije tijd opnemen. Maar goed je denkt toch niet dat ik nog 2 uurtjes ga komen werken na de koffietafel van een begrafenis, dat vond ik wel een beetje flauw..
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Ik heb er geen zin in.
» Geen zin in!
» Wel zin/geen zin
» Ik heb er geen zin in :-S ...
» Ik heb er geen zin in.
» Geen zin in!