Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen cv

4 plaatsers

Ga naar beneden

Geen cv Empty Geen cv

Bericht  Miss_Jessii do 20 okt 2011 - 21:24

Ik woon sinds kort op mezelf.
De woning is heel oud, er is geen CV.
Alleen beneden een gaskacheltje, boven niks, lekker koud dus.
Wou voor boven ook een kacheltje aanschaffen maar weet zelf niet zo goed welke ik moet nemen en welke niet veel energie verbruikt, iemand hier ideetjes / tips?
Miss_Jessii
Miss_Jessii
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Woonplaats : Drachten

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen cv Empty Re: Geen cv

Bericht  Caresses do 20 okt 2011 - 21:35

Ik had destijds een blaaskacheltje van de kringloop. Die blies lekkere warme lucht, maar vreette wel energie. Dus deed hem alleen aan als ik me aan/uitkleede. Voor in de douche heb je ook kleine straal (?) verwarming. (Kost ook veel energie, maar wel zo fijn als je je moet afdrogen.
Verder had ik altijd veel kaarsjes aan om me warm te houden en fleece dekentjes.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen cv Empty Re: Geen cv

Bericht  Miss_Jessii do 20 okt 2011 - 23:33

ohja das ook wel handing indd, tis vooral sochtends zo koud als je wakker word indd.
heb wel een kleine kacheltje van 800 watt van mn moeder gekregen, maar daar komt amper warmte af, moet je er echt pal voor gaan staan.
Ja voor afdrogen ist het ook probleem indd, denk dat ik dan gewoon kacheltje op de overloop plaats en daar maar moet afdrogen in de douche zelf is erg klein dus kacheltje past niet ergens daar.

in ieder geval bedankt voor deze reactie! Very Happy
Miss_Jessii
Miss_Jessii
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Woonplaats : Drachten

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen cv Empty Re: Geen cv

Bericht  Zora vr 21 okt 2011 - 7:09

Wennen! Very Happy

Wij hebben ook alleen in de woonkamer een gaskachel. In de keuken, badkamer, en in de slaapkamers is het altijd erg koud dus. Vorig jaar waren al onze vloeistoffen in de keuken zelfs bevroren... Wij hebben in ieder geval wel een elektrische deken. Heeeeerlijk! 2 uurtjes aandoen voordat we gaan slapen en dan uit. Straalkachels hebben we wel gebruikt, maar omdat die echt zoveel energie kosten en relatief weinig warmte opleveren doen we dat niet meer.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen cv Empty Re: Geen cv

Bericht  Parisienne za 22 okt 2011 - 0:26

Wij hebben ook geen cv en moeten het enkel doen met een gaskachel in de woonkamer. We wonen gelijkvloers, dat scheelt wel een hoop. Verder moet je gewoon wennen aan de kou inderdaad.

Ik heb ook iets uitgevonden: als ik ga douchen dan zorg ik dat de droger aanstaat (plan ik dus even goed van tevoren), de droger staat in de keuken, naast de badkamer en geeft lekker veel warmte af! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen cv Empty Re: Geen cv

Bericht  Miss_Jessii za 22 okt 2011 - 10:40

ahaha jha wennen indd, maar als ik moet studeren in een kamertje zonder warmte kan ik me niet bepaald consentreren.. :P
Ik heb vanmiddag een convector kacheltje gehaald, vreet wel veel stroom maar toen ik die aan deed was het binnen een mum van tijd heerlijk warm en bleef wel tijdje hangen.

ohjha electrische deken is opzich wel handig om je bed op te warmen hihi

ahaha dat is indd ook wel slim droger aanzetten voor de warmte heheh :P

nou zal eens zien hoe het is alst straks kouder word.. :P
Miss_Jessii
Miss_Jessii
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Woonplaats : Drachten

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen cv Empty Re: Geen cv

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum