Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen zin in!

+6
Shy
Gizmo
Dennenappel
Burn
Susan
TukTuk
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:23

Jen_ schreef:
Mama_van2 schreef:
Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Very Happy Succes jen !

I need it! Mijn vriend heeft wat biertjes op, en houdt hele verhalen. Poeh poeh. En hij betrekt mij er ook nog in. Ik kijk hem elke keer aan zo van 'wat kan mij het schelen?' Maar het kwartje valt niet bij hem laughcry

Mannen + bier = laughcry inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:58

Jen_ schreef:
Mama_van2 schreef:
Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Very Happy Succes jen !

I need it! Mijn vriend heeft wat biertjes op, en houdt hele verhalen. Poeh poeh. En hij betrekt mij er ook nog in. Ik kijk hem elke keer aan zo van 'wat kan mij het schelen?' Maar het kwartje valt niet bij hem laughcry

Ontzettend herkenbaar lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:12

Mama_van2 schreef:
Jen_ schreef:
Mama_van2 schreef:
Jen_ schreef:Gatverdamme nu willen ze nog gangstermuziek op gaan zetten ook! Stelletje droeftoeters.

Very Happy Succes jen !

I need it! Mijn vriend heeft wat biertjes op, en houdt hele verhalen. Poeh poeh. En hij betrekt mij er ook nog in. Ik kijk hem elke keer aan zo van 'wat kan mij het schelen?' Maar het kwartje valt niet bij hem laughcry

Ontzettend herkenbaar lol!

Haha gelukkig, ben ik niet de enige met zo'n gek vriendje af en toe Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  bolus26 vr 22 apr 2011 - 9:34

nee hoor heb er ook zo 1! pff
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Mamsie vr 22 apr 2011 - 10:33

Die negers ook altijd!

Ik ben doodmoe! Heb vandaag heel het huis gepoetst met 3 kinderen om me heen. Boodschappan gedaan voor morgen want G word morgen 7 jaar! Slingers opgehangen en nu zit ik net op mijn kont na een hele avond met een huilende S bezig te zijn geweest. Ook ik heb een mega koortsblaar op 2 plekken nog wel. Lijk ook wel een neger!

Blegh!!!!!!!!

Oohja en ik heb mijn teen nagels gelakt en ze zijn heel lelijk geworden maar ik heb de fut niet meer of het opnieuwe te doen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Jeanette vr 22 apr 2011 - 10:36

Balen Jen! Of je blijft gewoon op het forum hangen? Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 10:59

Hahaha. Sorry dat ik lach hoor maar dit topic is heel grappig als ej aangeschoten bent.
Hoop in ieder geval dat je je snel weer beter voelt!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 5:53

Mamsie schreef:Die negers ook altijd!

Ik ben doodmoe! Heb vandaag heel het huis gepoetst met 3 kinderen om me heen. Boodschappan gedaan voor morgen want G word morgen 7 jaar! Slingers opgehangen en nu zit ik net op mijn kont na een hele avond met een huilende S bezig te zijn geweest. Ook ik heb een mega koortsblaar op 2 plekken nog wel. Lijk ook wel een neger!

Blegh!!!!!!!!

Oohja en ik heb mijn teen nagels gelakt en ze zijn heel lelijk geworden maar ik heb de fut niet meer of het opnieuwe te doen.

Hahahahahha ja die negers en nu ben jij er ook 1! Very Happy Ik had mijn teennagels van de week ook gelakt, french manicure nogal een gedoe. Maar met oude dikke nagellak, dus moet het ook opnieuw doen, geen zin in.

Ik voelde me gister zo beroerd, ben om 22.00 naar bed gegaan. De jongens zijn nog een tijd blijven hangen en toen toch maar de kroeg in gegaan. Vandaag voel ik me gelukkig een stuk beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 6:26

Ik heb geen zin om morgen te werken! Het is hartstikke leuk; maar ik wil van de zon genieten & lekker op het terras zitten. Maar nee, het wordt morgen gi-gantisch druk, en het wordt dus een hele lange dag nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 6:45

Mamsie schreef:Die negers ook altijd!

Ik ben doodmoe! Heb vandaag heel het huis gepoetst met 3 kinderen om me heen. Boodschappan gedaan voor morgen want G word morgen 7 jaar! Slingers opgehangen en nu zit ik net op mijn kont na een hele avond met een huilende S bezig te zijn geweest. Ook ik heb een mega koortsblaar op 2 plekken nog wel. Lijk ook wel een neger!

Blegh!!!!!!!!

Oohja en ik heb mijn teen nagels gelakt en ze zijn heel lelijk geworden maar ik heb de fut niet meer of het opnieuwe te doen.

Oooh dus vandaag is je oudste zoon alweer 7! Jeej! Very Happy

Van harte meis, wat gaat het toch snel allemaal. Hopelijk ben jij ook snel weer helemaal opgeknapt en huilt S niet meer zoveel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 8:47

Isabella schreef:Ik heb geen zin om morgen te werken! Het is hartstikke leuk; maar ik wil van de zon genieten & lekker op het terras zitten. Maar nee, het wordt morgen gi-gantisch druk, en het wordt dus een hele lange dag nerd

He gats kan me voorstellen, werken op een zondag, én ook nog met mooi weer. Sterkte morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 8:49

Jen_ schreef:
Isabella schreef:Ik heb geen zin om morgen te werken! Het is hartstikke leuk; maar ik wil van de zon genieten & lekker op het terras zitten. Maar nee, het wordt morgen gi-gantisch druk, en het wordt dus een hele lange dag nerd

He gats kan me voorstellen, werken op een zondag, én ook nog met mooi weer. Sterkte morgen!

En weten dat (bijna) iedereen vrij is met pasen is ook geen fijn idee haha! Normaal vind ik werken in weekend niet zo'n probleem. Dankjewel! Jij geniet lekker van de zon Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Shisha za 23 apr 2011 - 8:50

Ik heb geen zin om zo te gaan werken. Zit hier zo lekker thuis en ben een beetje lui haha! Ik hoef gelukkig nog maar 2 nachten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin in! - Pagina 2 Empty Re: Geen zin in!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum