Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lenzen

+9
Lies
applestar
Blond
SoGood
Dennenappel
Dikkie Dik
Jerry
Lejow
_Lacey_
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lenzen - Pagina 2 Empty Re: Lenzen

Bericht  Nala zo 24 apr 2011 - 22:11

Ik doe mijn lenzen in rond 7u en ze gaan pas uit om 23u. Tegen mij is gezegd geweest dat ik ze maar maximaal 14 uur per dag aan mag houden. Ook ik doe vaak langer met maandlenzen (6 weken of soms nog meer). Onlangs was ik wel op controle bij de oogarts en die vertelde me dat ze zag aan mijn ogen dat ik lenzen droeg en dat dit dus niet goed is. Ze raadde me dan ook aan om thuis vaker mijn bril op te zetten, omdat ik anders geen 10 jaar meer lenzen zal kunnen verdragen Neutral
Ik heb zachte maandlenzen. Merk verschilt. Nu heb ik er van Proclear. Lenzenvloeistof verschilt ook. Soms Bausch en Lomb, dan weer van Hans Anders,... Op vakantie neem ik altijd daglenzen mee van Ciba Vision. Vind ik handiger ivm zand, chloor,...
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen - Pagina 2 Empty Re: Lenzen

Bericht  Droopy28 ma 25 apr 2011 - 4:33

Hoelang duurde het bij jullie voordat je de lenzen niet meer voelde zitten in je ogen?
Ik moet er echt erg aan wennen.. heb ze nu een paar dagen steeds een paar uurtjes in maar ik blijf het maar een vreemd gevoel vinden in mn ogen..
Ze zitten wel goed.. maar toch..

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen - Pagina 2 Empty Re: Lenzen

Bericht  Curious ma 25 apr 2011 - 4:41

Ik heb al jaren lenzen, zeker 12 jaar. Ik kocht ze eerder altijd via Het Huis. Maar inmiddels ga ik daar alleen nog maar twee jaarlijks op controle en bestel ik precies dezelfde lenzen (zelfde merk, vorm etc.) bij lensbase.nl. Daar hebben ze zo goed als alle lenzen die in Nederland verkocht worden alleen dan stukke goedkoper.
Ik bestel ze per 12 maanden en krijg ze altijd binnen 2 dagen binnen. Ik betaal nu 77 euro per jaar ipv 250 euro bij Het Huis!!! Al was bij Het Huis wel de controle inclusief en het vloeistof. Nu koop ik dat apart en betaal ik voor de controle (is nog ongeveer 40 euro per jaar extra).
Tip dus voor iedereen!!!

Volgens mijn opticien mag ik mijn lenzen ook 14 uur per dag in...
Heb al die jaren nog nooit problemen gehad met mijn lenzen. Ogen zien er ook nog goed uit volgens opticien. Heb wel een tussendoor een jaar een bril gedragen omdat ik dat leuk vond.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen - Pagina 2 Empty Re: Lenzen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum