Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lenzen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Lenzen Empty Lenzen

Bericht  Ayla vr 25 jan 2013 - 0:11

Ik heb gisteren een proefsetje lenzen opgehaald (3 jaar geleden gestopt met lenzen dragen) alleen nu heb ik als ik ze een kwartiertje in heb al hoofdpijn. Op zich zie ik wel scherp, moet alleen opletten dat ik vaak genoeg knipper met mijn ogen.

Ik vraag niet of mijn sterkte of cilinder goed is, jullie zijn geen opticiens Wink maar die hoofdpijn, komt dat doordat ik weer moet wennen, heeft iemand dat ook gehad? Volgens mij is het licht met lenzen wel wat feller als met bril, en met die sneeuw nu is het helemaal fel natuurlijk. Als het vanmiddag nog zo is bel ik de opticien weer even.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen Empty Re: Lenzen

Bericht  Kexter zo 27 jan 2013 - 1:25

Hoe gaat het nu?

Ik raak altijd nog duizelig als ik een paar uur mijn bril op heb, 2 uurtjes lukt nog maar langer echt niet. Ben zo aan mijn lenzen gehecht.

Hoop dat het met een nieuwe bril beter gaat want ik kan nu geen dag werken met mijn bril op.

Ben ook gelijk met lenzen begonnen, dus die overgang van jou herken ik niet.
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen Empty Re: Lenzen

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 1:28

Ik kan switchen tussen lenzen en bril zonder problemen. 5 min wennen, verder nergens last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen Empty Re: Lenzen

Bericht  Benthe zo 27 jan 2013 - 2:55

Ik moet ook altijd wennen als ik mijn bril op zet. Ik draag bijna altijd lenzen. Het kijkt gewoon anders, het is net of diepte anders is of zo, ik weet het niet precies. Dus ik denk dat je gewoon even moet wennen weer aan het zien met lenzen.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen Empty Re: Lenzen

Bericht  SuzieQ ma 28 jan 2013 - 6:07

Ik draag echt altijd mijn lenzen. Heel af en toe doe ik mijn bril op. Meestal 's avonds om nog even tv te kijken, als ik mijn lenzen al heb uitgedaan voor het douchen. Dan heb ik er geen last van. Maar als ik overdag mijn bril opzet heb ik binnen de kortste keren hoofdpijn. Ik heb -4,5 dus wel redelijk slechte ogen. Ik heb dan altijd het idee dat alles beweegt als ik mijn hoofd beweeg en door de dikke glazen worden rechte dingen zoals muren ineens krom. En alles is ineens kleiner.
Ik draag mijn bril daarom alleen als het echt nodig is.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen Empty Re: Lenzen

Bericht  Sam ma 28 jan 2013 - 6:22

Ik had dat ook.
Bleek dat mijn lenzen aan de binnenkant aan sloegen. Heb nu andere op proef.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen Empty Re: Lenzen

Bericht  SuzieQ ma 28 jan 2013 - 6:26

Oh ik heb helemaal verkeerd zitten lezen. Je krijgt hoofdpijn van je lenzen.
Ik heb ook ooit proeflenzen gehad met aan 1 oog cilinder, maar daar kreeg ik ook hoofdpijn van en ik zag er wazig door (ze gaan blijkbaar draaien en dan zit de cilinder niet meer goed). Maar ik heb niet zo veel cilinder (0,25) dus ik heb nu weer lenzen zonder cilinder.
Ik krijg ook hoofdpijn als ze te sterk zijn naar mijn gevoel. Bij het aanmeten kies ik bij twijfel dan ook altijd de sterkte die iets minder scherp is dan de andere keus (snap je het nog, als je steeds moet aangeven ogf A of B beter is en je weet het niet precies, dan kies ik degene die net iets minder scherp is).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen Empty Re: Lenzen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum