Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij bent een vrouw, dus...

+13
Shy
Blond
TukTuk
JoyceVL
Melis_je
minoessepoes
Serena
_Femme
Ugly Betty
Minx
Floor
Pien
Jeanette
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:20

... regel jij de cadeautjes even? (broer)
... zullen we samen de gordijnen uit gaan zoeken en lekker shoppen? (schoonmoeder)
... regel jij het bier als wij gaan pokeren? (vrienden van vriend in het huis van mijn vriend)

Nee, nee, en nog eens NEEEEEE!!! Wanneer snappen mensen nu eens dat mijn karakter niet afhangt van mijn kut... Ik haat winkelen! Ik haat gordijnen uitzoeken! Ik haat 'een huis gezellig maken', en ik haat boodschappen doen.

En ik hou van pokeren....

Moet ik me daar mijn leven lang voor verantwoorden?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Jeanette do 21 apr 2011 - 22:21

Hmm, nee!? Dat zeg je dan toch ook gewoon? scratch
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Pien do 21 apr 2011 - 22:22

Whhahahahahah!!!!

Jij bent een vrouw, dus... ThMyEmoticons-com__cryingwithlaugh

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Floor do 21 apr 2011 - 22:26

lol!

Dan toch maar nee zeggen lijkt me
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Minx do 21 apr 2011 - 22:28

haha die bovenste komt me bekend voor. Jij bent een vrouw jij weet dus wat andere vrouwen leuk vinden. Uhm nee dat weet ik niet. Presteerde mijn broertje met kerst toen hij op vakantie was en hij nog een kerstcadeau voor zijn vriendin moest hebben
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:30

O, zó herkenbaar!

Ik woon tijdelijk bij mijn moeder, samen met mijn jongste broer. Mijn oudere broer woont op zichzelf, maar laat zijn was altijd nog door moedertjelief doen.

Nu gaat mijn moeder volgende week op vakantie. Ik meldde aan mijn oudere broer dat ik niet van plan was om zijn (ENORME!) was die dagen te gaan doen. Daar was hij me toch verbolgen over! Hij hielp mij toch ook met verhuizen etc. (volgens mij heeft ie drie dozen versjouwd). Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij zelf zijn was niet doet, én ervan uitgaat dat ik de taak van moeder wel even overneem.

Mijn jongste broertje is ook zo'n geval. Hij had een overhemd gekocht. Of ik die even wilde strijken. Ik zei dat hij toch ook kon afwassen en stofzuigen, dan moest hij ook leren strijken. Zegt ie létterlijk: "Dat hoef ik niet te leren, want als ik op mezelf ga wonen, ben ik getrouwd en dan heb ik daar een vrouw voor." (!!!!!)

Ik ben maar even af gaan koelen onder de douche. Dat is te veel voor een vrouw op één dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:54

Gloria schreef:O, zó herkenbaar!

Ik woon tijdelijk bij mijn moeder, samen met mijn jongste broer. Mijn oudere broer woont op zichzelf, maar laat zijn was altijd nog door moedertjelief doen.

Nu gaat mijn moeder volgende week op vakantie. Ik meldde aan mijn oudere broer dat ik niet van plan was om zijn (ENORME!) was die dagen te gaan doen. Daar was hij me toch verbolgen over! Hij hielp mij toch ook met verhuizen etc. (volgens mij heeft ie drie dozen versjouwd). Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij zelf zijn was niet doet, én ervan uitgaat dat ik de taak van moeder wel even overneem.

Mijn jongste broertje is ook zo'n geval. Hij had een overhemd gekocht. Of ik die even wilde strijken. Ik zei dat hij toch ook kon afwassen en stofzuigen, dan moest hij ook leren strijken. Zegt ie létterlijk: "Dat hoef ik niet te leren, want als ik op mezelf ga wonen, ben ik getrouwd en dan heb ik daar een vrouw voor." (!!!!!)

Ik ben maar even af gaan koelen onder de douche. Dat is te veel voor een vrouw op één dag.
Wat erg inderdaad!! ... Ik erger me er ook altijd aan als mijn moeder alles voor mijn broer doet. Of als er eten over is, dan zegt ze tegen mijn broer: zal ik nog wat voor je in een bakje doen dan kun je dat morgen nog eten. (áltijd die vraag aan mijn broer, en nooit aan mij en of mijn zus). Of ze koopt douchespullen voor hem en deodorant en al dat soort dingen... en als er visite is op een verjaardag dan helpen mijn zus en ik met alles (dat willen we zelf ook, vinden we normaal om te doen), maar mijn broer blijft gewoon zitten, net als mijn vader... Ik kan me daar echt kapot aan ergeren... laughcry

En dan zeggen dat ik een feministe ben, Hallo?!!? Alleen omdat ik me afvraag waarom een kut betekent dat je drinken moet inschenken en altijd aan iedereen moet denken, behalve aan jezelf. Kom op zeg... Is het 2011 of wat?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Ugly Betty do 21 apr 2011 - 22:54

Hahahaha dit komt mij bekend voor!
Ik hou wel van vrouwen dingen, maar als iemand over huishoudelijke taken zegt: Dat is een vrouwentaak, dan begin ik ook te steigeren.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  _Femme do 21 apr 2011 - 23:07

Ugly Betty schreef:Hahahaha dit komt mij bekend voor!
Ik hou wel van vrouwen dingen, maar als iemand over huishoudelijke taken zegt: Dat is een vrouwentaak, dan begin ik ook te steigeren.

+1

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Serena do 21 apr 2011 - 23:24

_Femme schreef:
Ugly Betty schreef:Hahahaha dit komt mij bekend voor!
Ik hou wel van vrouwen dingen, maar als iemand over huishoudelijke taken zegt: Dat is een vrouwentaak, dan begin ik ook te steigeren.

+1
+2
of dat mn schoonmoeder 'vrouwen' dingen speciaal met mij gaat bespreken... zoals was en huishouden enzo.. pff
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:42

Ja verschrikkelijk, dat ouderwetse rolpatroon, brr.
Gelukkig zijn mijn ouders helemaal niet zo traditioneel, dus ik ben zo ook niet opgevoed. Mijn vriend denkt ook helemaal niet in hokjes, gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:43

Noa schreef:... regel jij de cadeautjes even? (broer)
... zullen we samen de gordijnen uit gaan zoeken en lekker shoppen? (schoonmoeder)
... regel jij het bier als wij gaan pokeren? (vrienden van vriend in het huis van mijn vriend)

Nee, nee, en nog eens NEEEEEE!!! Wanneer snappen mensen nu eens dat mijn karakter niet afhangt van mijn kut... Ik haat winkelen! Ik haat gordijnen uitzoeken! Ik haat 'een huis gezellig maken', en ik haat boodschappen doen.

En ik hou van pokeren....

Moet ik me daar mijn leven lang voor verantwoorden?


Ik had gezegd: "Noueh... doe het allemaal lekker ZELF!! Je hebt zelf benen om mee te lopen en handen om iets vast te pakken en vast ook wel een portemonnee""

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:45

Waar is de 'like' klop als je 'm nodig hebt? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  minoessepoes do 21 apr 2011 - 23:51

Gloria schreef:O, zó herkenbaar!

Ik woon tijdelijk bij mijn moeder, samen met mijn jongste broer. Mijn oudere broer woont op zichzelf, maar laat zijn was altijd nog door moedertjelief doen.

Nu gaat mijn moeder volgende week op vakantie. Ik meldde aan mijn oudere broer dat ik niet van plan was om zijn (ENORME!) was die dagen te gaan doen. Daar was hij me toch verbolgen over! Hij hielp mij toch ook met verhuizen etc. (volgens mij heeft ie drie dozen versjouwd). Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij zelf zijn was niet doet, én ervan uitgaat dat ik de taak van moeder wel even overneem.

Mijn jongste broertje is ook zo'n geval. Hij had een overhemd gekocht. Of ik die even wilde strijken. Ik zei dat hij toch ook kon afwassen en stofzuigen, dan moest hij ook leren strijken. Zegt ie létterlijk: "Dat hoef ik niet te leren, want als ik op mezelf ga wonen, ben ik getrouwd en dan heb ik daar een vrouw voor." (!!!!!)

Ik ben maar even af gaan koelen onder de douche. Dat is te veel voor een vrouw op één dag.

Dit is echt een kwestie van opvoeden, voor een groot deel denk ik dat je moeder dit zelf in de hand gewerkt heeft en de rollenpatronen op deze manier ook in stand gehouden worden. Ik zou het trouwens ook echt niet doen als ik jou was!!!

Bij mijn ouders thuis gaat het er dus echt niet zo, mijn vader doet evenveel in huis als mijn moeder. Mijn broer had toen hij op kamers zat geen eigen wasmachine en hij mocht bij mijn ouders wassen maar hij moest het wel zelf doen. Sowieso zijn de rollenpatronen bij mijn ouders een beetje omgekeerd, mijn vader houdt van koken maar heeft een hekel aan auto rijden, dat doet mijn moeder en zo zijn er meer voorbeelden.

Mijn schoonmoeder deed wel altijd de was voor mijn vriend. Nu hij het zelf allemaal moet strijken hoeft het allemaal een stuk minder vaak in de was :P Wij werken evenveel dus wij doen ook ongeveer evenveel in huis!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Jeanette vr 22 apr 2011 - 0:41

Bitterkoek_ schreef:
Noa schreef:... regel jij de cadeautjes even? (broer)
... zullen we samen de gordijnen uit gaan zoeken en lekker shoppen? (schoonmoeder)
... regel jij het bier als wij gaan pokeren? (vrienden van vriend in het huis van mijn vriend)

Nee, nee, en nog eens NEEEEEE!!! Wanneer snappen mensen nu eens dat mijn karakter niet afhangt van mijn kut... Ik haat winkelen! Ik haat gordijnen uitzoeken! Ik haat 'een huis gezellig maken', en ik haat boodschappen doen.

En ik hou van pokeren....

Moet ik me daar mijn leven lang voor verantwoorden?


Ik had gezegd: "Noueh... doe het allemaal lekker ZELF!! Je hebt zelf benen om mee te lopen en handen om iets vast te pakken en vast ook wel een portemonnee""

Ja precies! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Melis_je vr 22 apr 2011 - 0:49

"Ga je gezellig een dagje mee naar de Ikea?"
"Maak jij een sopje bij de verhuizing?"
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 2:15

I loooooove poker! Maar dat was helemaal de vraag niet hè? Nou en, ik ben er wel heel goed in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 2:51

Melis_je schreef:"Ga je gezellig een dagje mee naar de Ikea?"

Ik krijg echt woeste neigingen van de Ikea als uitstapje. Ik hou van de dingen die ze er hebben, maar na een uur kom ik met een rood hoofd die winkel weer uit.

Misschien maar goed ook, dat ik daar ben afgewezen na mijn sollicitatiegesprek laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  JoyceVL vr 22 apr 2011 - 3:18

Tea-Leaf schreef:
Melis_je schreef:"Ga je gezellig een dagje mee naar de Ikea?"

Ik krijg echt woeste neigingen van de Ikea als uitstapje. Ik hou van de dingen die ze er hebben, maar na een uur kom ik met een rood hoofd die winkel weer uit.

Misschien maar goed ook, dat ik daar ben afgewezen na mijn sollicitatiegesprek laughcry

Haha! +1. Ik wordt ontzettend agressief van de Ikea. Ze hebben er inderdaad leuke spullen maar verder.. Die eindeloze wandelroute, de mensen met 4 kinderen voor je die niet doorlopen etc. etc.
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 4:03

Guattari schreef:I loooooove poker! Maar dat was helemaal de vraag niet hè? Nou en, ik ben er wel heel goed in!


Me too! En dat is dan weer het leuke van poker en vrouw zijn!
Mannen denken dat vrouwen niet kunnen pokeren en ik heb dan ook nog maar zelden verloren van een man met cashgames. Laughing
Dankzij al die domme mannen verdien ik er een leuk bedragje mee. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 4:15

JoyceVL schreef:
Tea-Leaf schreef:
Melis_je schreef:"Ga je gezellig een dagje mee naar de Ikea?"

Ik krijg echt woeste neigingen van de Ikea als uitstapje. Ik hou van de dingen die ze er hebben, maar na een uur kom ik met een rood hoofd die winkel weer uit.

Misschien maar goed ook, dat ik daar ben afgewezen na mijn sollicitatiegesprek laughcry

Haha! +1. Ik wordt ontzettend agressief van de Ikea. Ze hebben er inderdaad leuke spullen maar verder.. Die eindeloze wandelroute, de mensen met 4 kinderen voor je die niet doorlopen etc. etc.

En de ruziënde stelletjes niet te vergeten.. Rondje Ikea op zaterdag is een goede test voor je relatie :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Blond vr 22 apr 2011 - 4:17

Ik vind alleen de Zweedse gehaktballetjes leuk bij de Ikea Very Happy

Verder haat ik het als mijn moeder eens 's avonds moet werken, want dan verwacht mn vader dat ik automatisch kookt. Verder krijg ik nooit zoveel vooroordelen naar me toe omdat ik toevallig een vrouw ben.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Melis_je vr 22 apr 2011 - 5:26

De taart is er ook goed. Als Ikea een webshop had, zou ik er nooit meer komen. Ik had laatst op internet al precies uitgezocht wat ik wilde, het was klein, ik kon het in mijn hand tillen en ik wist waar het moest liggen. Het was het laatste uur dat ze open zijn dus ik was de enige, bij de ingang ben ik begonnen met Heel Snel Lopen, ik heb het uit het schap gegrist en ik ging linea recta naar de kassa. Tijd nodig voor bliksembezoek: 25 minuten. Niet te geloven.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Melis_je vr 22 apr 2011 - 5:27

Tea-Leaf schreef:

Misschien maar goed ook, dat ik daar ben afgewezen na mijn sollicitatiegesprek laughcry
Je hebt hem/haar vast een dikke zoen gegeven.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 5:30

Coco schreef:
Guattari schreef:I loooooove poker! Maar dat was helemaal de vraag niet hè? Nou en, ik ben er wel heel goed in!


Me too! En dat is dan weer het leuke van poker en vrouw zijn!
Mannen denken dat vrouwen niet kunnen pokeren en ik heb dan ook nog maar zelden verloren van een man met cashgames. Laughing
Dankzij al die domme mannen verdien ik er een leuk bedragje mee. Cool
Ja ik ook! Ze willen niet van je verliezen, dus gaan ze heel dom spelen, whaha!! Very Happy Misschien moeten we eens een meiden pokeravondje organiseren en dan alle mannen vertellen dat ze niet welkom zijn, dat we echt even met de vrouwen onder elkaar willen pokeren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jij bent een vrouw, dus... Empty Re: Jij bent een vrouw, dus...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum