Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouw van 29 wordt oma!

+7
Snoes
Arwyn
Lejow
Moezie
JD
Snoopy
girli
11 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:28

,,Mijn ergste nachtmerrie was grootmoeder te worden op mijn 29ste", zucht Kelly John uit Wales. ,,Ik had altijd gehoopt dat mijn dochter van veertien níet dezelfde flater zou slaan als ik destijds." Maar datgene wat ze zo vreesde gebeurde: Kelly John zal de jongste oma ooit van het Verenigd Koninkrijk worden.
Toch gaat Kelly, een serveuse, er met goede moed tegenaan, na de eerste shock wat te hebben verteerd. Wat kan ze anders, nu haar dochter Tia zwanger is van haar 15-jarige vriendje Jordan Williams? Ook de twee tienerouders hebben moed en willen bewijzen dat ze de baby aankunnen ondanks hun jonge leeftijd.

Eerder beloofde ook Tia's papa, Shem Davies, op veertienjarige leeftijd alles te zullen doen voor zijn dochtertje Tia en ook altijd bij Kelly te zullen blijven... Niet dus: even na de geboorte van Tia ging het jonge koppeltje al uit elkaar. ,,Ik wist niet hoe ik mij als vader moest gedragen, ik was zelf nog een kind", geeft Shem toe aan News of the World. Hij hoopt nu dat zijn dochter niet hetzelfde lot beschoren is.

Schoolgaande tieners
Tia en Jordan, beiden nog schoolgangers, zien de zwangerschap alvast als een zegen. Ze gebruikten meestal condooms, zeiden ze, maar aan de pil wulde Tia niet. Daar zou ze te dik van worden. Mama Kelly ontdekte dat dochterlief toch zou bijkomen, toen ze toevallig de zwangerschapstest onder ogen kreeg. ,,Ik trok wit weg en kon alleen maar huilen", zegt ze in het Engelse tabloid.

Jordan wil graag fitnesstrainer worden bij de marine, maar moet daarvoor eerste goede schoolresultaten kunnen voorleggen.

Zes generaties
Het kindje wordt verwacht in augustus. Op dat moment zullen er van de familie zes generaties tegelijkertijd in leven zijn. De oudste telg zal dan, met haar 92 lentes, betovergrootmoeder Mabel zijn.

Kelly leeft met haar nieuwe vriend, Carl Zaccardelli, met Tia en nog drie andere kinderen uit een kapot huwelijk. De werkloze Shem woont even verderop samen met zijn nieuwe vriendin - van 21 - met wie hij een zoontje van zestien maanden heeft.

--------------------------------------------------------------------------------------

Bizar zeg :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  girli ma 28 feb 2011 - 11:30

Ik vind het niet raar eigenlijk. Met al die tienerzwangerschappen in de wereld was het hierop wachten natuurlijk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:31

Het is toch best grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:35

Bizar zeg :shock:
Idd, en het lijkt wel steeds vaker voor te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:35

Goed voorbeeld doet volgen blijkt wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:38

Pff niet normaal zeg. 14 jaar en dan al zwanger zijn. Waar gaat het voortaan heen zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:43

girli schreef:Ik vind het niet raar eigenlijk. Met al die tienerzwangerschappen in de wereld was het hierop wachten natuurlijk.

Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik liever zie dat een meisje van 14, ondanks een ongelukje een kind krijgt. Dan dat een 62 jarige via IVF nog een kind krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Snoopy ma 28 feb 2011 - 11:45

Dit toont maar weer aan dat in de UK tienerzwangerschappen echt heel vaak voor komen! Krijgen ze daar geen voorlichting of zo?

PS waar komt in vredesnaam dat artikel vandaan? Is het een Nederlands artikel of automatisch vertaald vanuit het Engels?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 11:56

mijn god...waar gaat het heen met de jeugd...
haha ik klink nu wel als een ouderwetse muts, maar gewoon....ze beginnen steeds eerder aan dat soort dingen...
was het "in mijn tijd" nog normaal als je op ongeveer je 17e voor het eerst seks had, tegenwoordig is dat volgens mij 14 of 15 ofzo....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  girli ma 28 feb 2011 - 11:57

BeautyFuL-RoSe-90 schreef:
girli schreef:Ik vind het niet raar eigenlijk. Met al die tienerzwangerschappen in de wereld was het hierop wachten natuurlijk.

Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik liever zie dat een meisje van 14, ondanks een ongelukje een kind krijgt. Dan dat een 62 jarige via IVF nog een kind krijgt.
Zeker.

Blijkbaar vond de dochter dat haar moeder het goed had gedaan en wou het zelf ook proberen haha.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 12:00

Alex167 schreef:
maar aan de pil wulde Tia niet. Daar zou ze te dik van worden.

Hoe sneu ik het ook vind, ik moest toch echt gemeen grinniken bij deze zin.
Ik snap niet echt waarom pubers op hun 14e al aan het seksen zijn. Ik was dan misschien een laatbloeier, maar als 14-jarige hoor je je toch lekker bezig te houden met make-upjes, vriendinnen en voorzichtig zoenen? confused
Of klink ik nu als een oma van 24?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 12:30

Ja oma Zero :P
Ik was ook 14 jaar toen ik aan seks begon. De ene 14-jarige is de andere 14-jarige natuurlijk niet.
Het bericht vind ik niet echt schokkend, maar zeker ook niet gezond. Het is wel 'grappig' dat als die Kelly nog kinderen krijgt, dat die dan jonger zijn dan haar kleinkind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 12:39

Ja dat is ook zo, ik baseer het ook alleen omdat ik als 14/15 jarige pas seksuele voorlichtig kreeg, dus geen wonder dat dit kind niet inzag hoe belangrijk het was dat ze wél aan die pil ging als ze niet dik wilde worden... maar goed, 'in mijn tijd' ( :P ) waren het misschien 2 kinderen uit de hele klas die seks hadden. Kan ook aan de school hebben gelegen natuurlijk... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 13:24

girli schreef:Ik vind het niet raar eigenlijk. Met al die tienerzwangerschappen in de wereld was het hierop wachten natuurlijk.

Dat je hier op kon wachten, wil toch niet zeggen dat het niet raar is. Sorry, maar ik geloof er echt niets van dat jij dit 'normaal' vindt.

Ik vind het echt heeeeel bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 14:18

*Marietje* schreef:mijn god...waar gaat het heen met de jeugd...
haha ik klink nu wel als een ouderwetse muts, maar gewoon....ze beginnen steeds eerder aan dat soort dingen...
was het "in mijn tijd" nog normaal als je op ongeveer je 17e voor het eerst seks had, tegenwoordig is dat volgens mij 14 of 15 ofzo....

Ik heb niet het idee dat diut soort dingen eerder nooit gebeurde. Het werd toen alleen gewoon stil gehouden. Toen jij die leeftijd had (niet zo lang geleden) waren er ook gewoon mensen die seks hadden op hun 14e hoor, en 30 jaar geleden ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:06

Snoopy schreef:Dit toont maar weer aan dat in de UK tienerzwangerschappen echt heel vaak voor komen! Krijgen ze daar geen voorlichting of zo?

PS waar komt in vredesnaam dat artikel vandaan? Is het een Nederlands artikel of automatisch vertaald vanuit het Engels?

Het staat op AD.nl.

Eens met Zero, ik was op mijn 14de ook nog niet met seks bezig, haha. Volgens mij had mijn moeder me net voorzichtig verteld over de koetjes en de kalfjes :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Moezie ma 28 feb 2011 - 21:10

Dit gaat toch echt te ver..

Maar wat al genoemd werd in dit topic..
Beter een meisje van 14 die per ongeluk zwanger raakt dan die vrouw van 62
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Snoopy ma 28 feb 2011 - 21:22

Alex167 schreef:
Snoopy schreef:Dit toont maar weer aan dat in de UK tienerzwangerschappen echt heel vaak voor komen! Krijgen ze daar geen voorlichting of zo?

PS waar komt in vredesnaam dat artikel vandaan? Is het een Nederlands artikel of automatisch vertaald vanuit het Engels?

Het staat op AD.nl.

Eens met Zero, ik was op mijn 14de ook nog niet met seks bezig, haha. Volgens mij had mijn moeder me net voorzichtig verteld over de koetjes en de kalfjes :P

Ik vind dat er maar wat rare woorden in staan namelijk, kan aan mij liggen, maar ik zou het anders hebben gedaan:D

"Toch gaat Kelly, een serveuse, er met goede moed tegenaan" - serveerster is een meer gangbare benaming
"Eerder beloofde ook Tia's papa" - het gaat over een vader van een 14 jarige, die noem je toch gewoon vader en geen papa
"maar aan de pil wulde Tia niet" - kan een tikfout zijn natuurlijk, want die vind ik wel erg raar staan.
"Mama Kelly ontdekte dat dochterlief toch zou bijkomen" - kan aan mij liggen, maar ik heb die uitdrukking nog nooit gehoord, bijkomen als in zwanger zijn?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 21:22

Ik vond mijn tante al jong, die was 39 (zij 18 en mijn nicht 18 destijds...)
Toch zie je het vaak dat bij moeders die jong moeder werden, hun dochter vaak ook jong moeder wordt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:29

Snoopy schreef:
Alex167 schreef:
Snoopy schreef:Dit toont maar weer aan dat in de UK tienerzwangerschappen echt heel vaak voor komen! Krijgen ze daar geen voorlichting of zo?

PS waar komt in vredesnaam dat artikel vandaan? Is het een Nederlands artikel of automatisch vertaald vanuit het Engels?

Het staat op AD.nl.

Eens met Zero, ik was op mijn 14de ook nog niet met seks bezig, haha. Volgens mij had mijn moeder me net voorzichtig verteld over de koetjes en de kalfjes :P

Ik vind dat er maar wat rare woorden in staan namelijk, kan aan mij liggen, maar ik zou het anders hebben gedaan:D

"Toch gaat Kelly, een serveuse, er met goede moed tegenaan" - serveerster is een meer gangbare benaming
"Eerder beloofde ook Tia's papa" - het gaat over een vader van een 14 jarige, die noem je toch gewoon vader en geen papa
"maar aan de pil wulde Tia niet" - kan een tikfout zijn natuurlijk, want die vind ik wel erg raar staan.
"Mama Kelly ontdekte dat dochterlief toch zou bijkomen" - kan aan mij liggen, maar ik heb die uitdrukking nog nooit gehoord, bijkomen als in zwanger zijn?

Ik denk eerder bijkomen als in aankomen in gewicht. Dat was namelijk de reden dat ze niet aan de pil wilde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:39

Alex167 schreef:

Ik denk eerder bijkomen als in aankomen in gewicht. Dat was namelijk de reden dat ze niet aan de pil wilde.
Idd, bijkomen in gewicht gaat dat over.

Maar ja, zoiets kan je natuurlijk een keer verwachten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:40

Ik zit te wachten op mijn eigen topic: Vrouw van 29 is zwanger! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Arwyn ma 28 feb 2011 - 21:41

Dat je überhaupt op je 14e al met seks bezig bent..

Is bijkomen trouwens niet Vlaams? Vind het iig Vlaams klinken, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 21:42

Tea-Leaf schreef:Ik zit te wachten op mijn eigen topic: Vrouw van 29 is zwanger! :P

Very Happy
hug

*stuurt een beetje vruchtbaarheid naar TL*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:42

Arwyn schreef:Dat je überhaupt op je 14e al met seks bezig bent..
scratch
Speelde jij nog met barbies dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw van 29 wordt oma!  Empty Re: Vrouw van 29 wordt oma!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum