Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

heeft jullie kindje ook meer dorst?

4 plaatsers

Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  duckie do 21 apr 2011 - 19:00

mn dochtertje heeft sinds gister meer dorst/honger...
gisteravond had ze rond 20.00 uur een fles gehad en daarna om 00.30 uur weer dus toen lag ze (en ik dus ook) pas om 01.15 te slapen en toen kwam ze om 4 uur weer voor een fles en nu om 07.30 al weer, terwijl ze normaal altijd door sliep... zou dit van de warmte kunnen zijn? of.....?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 19:02

Kan, H drinkt na thuiskomst anderhalve fles leeg.
Maar het kan ook dat ze een ander ritme aan gaat nemen. Door het weer.
Dat doet H nu ook merk ik de laatste dagen.

Ze is `s ochtends eerder wakker en slaapt nu weer 2 keer op een dag terwijl ze al vanaf 11mnd op 1 slaapje zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Knillis vr 22 apr 2011 - 8:22

Mijn zoontje is wel een stukje ouder dan jou kindje (hij is 1,5), maar hij heeft echt duidelijk veel meer dorst dan normaal. Hij drinkt nu vaak het dubbele van wat hij normaal drinkt op een dag. Ik kan me nog wel van vorig jaar herinneren dat toen het zo warm was, hij ook veel en veel meer dronk.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze inderdaad een ander ritme krijgt, met die ukkies weet je het toch nooit smile
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:23

Hij drinkt zeker stukken meer, omdat ik het met dit warme weer ook vaker aanbied en dan gaat het ook op smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:30

Mijn dochter drinkt nu ook zo'n kwart liter per dag meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Teddyaapje ma 25 apr 2011 - 6:15

T drinkt ook meer per voeding maar wordt gelukkig niet wakker snachts *klopt even af*
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  duckie ma 25 apr 2011 - 8:48

hier drinkt ze de afgelopen paar dagen echt meer... en dan niet meer per fles maar vaker kleinere hoeveelheden (blijf soms aan het bijverwarmen)... en ze komt snachts ook weer voor een fles
is er bij bv trouwens ook een max van bijv 1L per dag of dat niet?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Mida4you ma 25 apr 2011 - 8:52

Ondanks dat het warm weer is wil ons dochtertje geen extra drinken. Ik bied het de hele dag door aan maar ze wil niets aannemen.... Ze drinkt over het algemeen helemaal niet veel. 3 flessen 180 + 6 schepjes en daarnaast een kwart tot halve tuitbeker. Ik heb ook het idee dat ze niet meer wil want alle drinken wijst ze af.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:00

T. wil met dit weer juist bijna geen melk. De melk (4 x 180cc), gaat bij lange na niet op. Daarnaast wil hij wel graag water, dat drinkt hij wel goed. Ik merk dat hij de hele dag door steeds kleine beetjes water wil. Hij krijgt genoeg vocht binnen, daar gaat het om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  duckie ma 25 apr 2011 - 9:05

ik wist niet dat je je kindje ook naast melk nog wat anders mocht geven... hoe geef jij dat dan? en kook je het water eerst en dan afkoelen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Mida4you ma 25 apr 2011 - 9:06

duckie schreef:ik wist niet dat je je kindje ook naast melk nog wat anders mocht geven... hoe geef jij dat dan? en kook je het water eerst en dan afkoelen?

Als ik Z. water geef dan komt het gewoon rechtstreeks uit de kraan. Je kunt het in de melkfles doen en dan geven of een sapflesje.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Teddyaapje ma 25 apr 2011 - 21:12

Als je bv geeft mogen ze er onbeperkt van hebben. Je moet trouwens geen water gaan geven...ik heb het gistere nog gelezen op borstvoeding.com... heb het nog ff opgezocht maar kan het niet zo snel terug vinden.
Het was in elk geval dat als je water ging geven dat een kindje minder behoefte had aan melk en hierdoor de voedingsstoffen uit de melk zou mislopen.
Verder had het ook nog te maken met je eigen productie maar dat heeft geen invloed bij jou omdat je alles kolft.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  duckie ma 25 apr 2011 - 21:16

ok dus nog maar even geen water dan... dan houden we het gewoon bij melk en dan gewoon wat vaker...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 10:58

S. drink nu ook veel meer nu het warmer is. Hij krijgt naast zijn opvolgmelk ook een flesje Dixap van 100 ml en nu drinkt hij soms meer dan het dubbele.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heeft jullie kindje ook meer dorst? Empty Re: heeft jullie kindje ook meer dorst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum