Wat voor auto?
+7
_*Blondgirl*_
Flippin' Bitch
Jeanette
Zininzon
Baby
TukTuk
Snoes
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat voor auto?
Ik heb een peugeot 206. Rijdt heerlijk en heb er nog nooit problemen mee gehad
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou voor een Mazda gaan ( of een toyota ). Mazda's zijn gewoon goed.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Een goede auto vinden/kopen/rijden is gewoon geluk hebben..
Er zijn mensen die zweren bij Duits, anderen weer bij Japans en weer een ander bij Frans..
Er zijn mensen die zweren bij Duits, anderen weer bij Japans en weer een ander bij Frans..
Gast- Gast
Daar zag ik vanmiddag een station van rijden??? Wist niet eens dat die er waren??_Donnaa schreef:VW Polo haha!
Ik heb zelf al vanalles gereden: Renault 19, Opel Vectra, Peugeot 106, Renault Twingo en nu een Ford Focus. De Focus rijdt het lekkerst van allemaal maar daar heb ik weer andere pechjes mee (ligt overigens niet alleen aan de auto, ook aan mijzelf )
De Peugeot 106 was ik ook héél blij mee maar die is helaas 3 jaar en 1 dag geleden total loss gereden en dat vond ik echt zo super erg
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jup, je ziet ze ook niet zoveel.. Er is zelfs een Polo sedan, echt TE lelijk gewoon..Sjaantje schreef:Daar zag ik vanmiddag een station van rijden??? Wist niet eens dat die er waren??_Donnaa schreef:VW Polo haha!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jup, je ziet ze ook niet zoveel.. Er is zelfs een Polo sedan, echt TE lelijk gewoon..Sjaantje schreef:Daar zag ik vanmiddag een station van rijden??? Wist niet eens dat die er waren??_Donnaa schreef:VW Polo haha!
Nee... dat méén je niet... ga even googlen hoe dat eruitziet *momentje* Gatsie wat lelijk...
Kwam er tijdje terug dankzij ABE achter dat er ook een Focus sedan bestaat, da's ook gek! Heb m inmiddels ook IRL gespot maar blijf het raar vinden...
Ja sorry schat, ik wist het niet!
Totdat ik er laatst 3 op een rijtje zag staan: een sedan, een station en een hatchback. Echt zóóó grappig, alledrie dezelfde kleur ook nog eens.
Totdat ik er laatst 3 op een rijtje zag staan: een sedan, een station en een hatchback. Echt zóóó grappig, alledrie dezelfde kleur ook nog eens.
Sjaantje schreef:Ja sorry schat, ik wist het niet!
Kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb de laatste tijd de site van Ford nog even bekeken en volgens mij 'bestaat' de sedan niet meer. Voor de rest zijn het klerebakken, want er klopt niets van hun hele gezooi.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor auto heb jij?
» Hoe ver ga je voor een auto?
» Wat voor een auto heb jij?
» speelgoed voor in de auto
» Spiegeltje voor in de auto
» Hoe ver ga je voor een auto?
» Wat voor een auto heb jij?
» speelgoed voor in de auto
» Spiegeltje voor in de auto