Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Elsje ik kom volgens mij ook redelijk oppervlakkig over!
Vertel anders eens iets over jezelf
Vertel anders eens iets over jezelf
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb zin om mee te kletsen maar ik heb gewoon echt niets te vertellen. Ja, ben moe en hebzin in hetweekend Maar verder...
+ 1
Gast- Gast
Nou Elsje, ik wou hetzelfde zeggen: vertel eens wat leuks over jezelf? Wie is Elsje?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Misschien kun je een keer als hij er niet is aan haar vragen of het wel goed met haar gaat, al denk ik dat de kans groot is dat ze er niet over zal willen praten.
Ja dat had ik na de vorige keer idd ook gedaan.. Maar toen wilde ze er niet over praten, ook wel begrijpelijk natuurlijk.
Lastige situatie! Wil me ook niet zomaar met hun problemen bemoeien, iedereen heeft wel eens ruzie natuurlijk.. Maar vind het lastig als je duidelijk hoort dat het er fysiek aan toe gaat, slaan tegen muren etc.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Elsje schreef:AngelNyn: Het was iets anders ze woont in een flat en het waren haar boven buren. Dus iets anders maar ze maakte zich ook zorgen.
kan je het niet anoniem doen en dan zeggen dat het meer is om zorgen te maken? of is dat ook niks..
of zelf is met dat meisje gaan praten?
Ja ik ga morgen wel eens met haar praten, als ze dat wilt natuurlijk. Gewoon even voorzichtig vragen of alles wel goed gaat. Tnx voor de tip
TukTuk- Ratel
Ik ben Elisa, 19 jaar
Woon nu samen met mijn vriend, werk op een kinderopvang en studeer daar nu ook nog voor ( een volwassenen opleiding) doe daar dan nu examen voor.
Umm ben dyslexties dus als ik veel spelfouten heb komt het daardoor:P
vind het leuk om te winkelen, taarten te bakken, gezellig kopje thee drinken, of gewoon dagjes weg met vrienden.
Woon nu samen met mijn vriend, werk op een kinderopvang en studeer daar nu ook nog voor ( een volwassenen opleiding) doe daar dan nu examen voor.
vind het leuk om te winkelen, taarten te bakken, gezellig kopje thee drinken, of gewoon dagjes weg met vrienden.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Storm, je mag hem van me hebben Hij heeft het voor mij nét niet...
Elsje, leuk om over je te lezen! Ik doe vrijwilligerswerk op een kinderdagverblijf sinds 2,5 jaar en ik vind het érg leuk om te doen! Maar ja, ik ben er dan ook alleen maar voor de leuke dingen omdat ik geen opleiding heb Ik doe daar vrijwilligerswerk omdat ik afgekeurd ben wegens reuma, of wist je dat al van me? (jaja meelezers weten vaak meer dan we denken )
Elsje, leuk om over je te lezen! Ik doe vrijwilligerswerk op een kinderdagverblijf sinds 2,5 jaar en ik vind het érg leuk om te doen! Maar ja, ik ben er dan ook alleen maar voor de leuke dingen omdat ik geen opleiding heb Ik doe daar vrijwilligerswerk omdat ik afgekeurd ben wegens reuma, of wist je dat al van me? (jaja meelezers weten vaak meer dan we denken )
Elsje schreef:Ik ben Elisa, 19 jaar
Taarten bakken is leuk!! Kom je ook in het taarten topic? (Kijk er altijd wel in maar let vaak niet op de namen die posten)
TukTuk- Ratel
Storm schreef:Ik kijk net American Pie Band Camp en die Matt Stifler is best wel lekker....
Van mij mag je hem ook houden
TukTuk- Ratel
Sjaantje schreef:Storm, je mag hem van me hebben Hij heeft het voor mij nét niet...
nee dat wist ik niet! Vervelend! Maar wel fijn dat je dat kan doen! Doe je dan spelletjes enzo met ze?
Elsje- Prater
AngelNyn schreef:Elsje schreef:Ik ben Elisa, 19 jaar
Taarten bakken is leuk!! Kom je ook in het taarten topic? (Kijk er altijd wel in maar let vaak niet op de namen die posten)
Jaa! daar ben ik ook regelmatig te vinden! Binnenkort maar weer eens een taart bakken
Elsje- Prater
Niet genoeg meegelezen danElsje schreef:nee dat wist ik niet! Vervelend! Maar wel fijn dat je dat kan doen! Doe je dan spelletjes enzo met ze?
Ja ik doe eigenlijk vanalles, nu veel buitenspelen (da's voornamelijk toezicht houden dus) en verder doe ik de knutsels, ik lees voor, ik geef af en toe een baby de fles/fruithap en soms doe ik ook wel eens gewoon 'niks' dus dan ga ik lekker op de bank zitten en dan komt er vanzelf ééntje (of vijf) naast me / bovenop me zitten die wat wilt vertellen of gewoon even wilt knuffelen.
Maar alle echte leidster-taken hoef ik niet te doen! Ik ben er puur voor de leuk, dus... en ik vind het geweldig! Had het véél eerder moeten doen
Sjaantje schreef:Niet genoeg meegelezen danElsje schreef:nee dat wist ik niet! Vervelend! Maar wel fijn dat je dat kan doen! Doe je dan spelletjes enzo met ze?
Ja ik doe eigenlijk vanalles, nu veel buitenspelen (da's voornamelijk toezicht houden dus) en verder doe ik de knutsels, ik lees voor, ik geef af en toe een baby de fles/fruithap en soms doe ik ook wel eens gewoon 'niks' dus dan ga ik lekker op de bank zitten en dan komt er vanzelf ééntje (of vijf) naast me / bovenop me zitten die wat wilt vertellen of gewoon even wilt knuffelen.
Maar alle echte leidster-taken hoef ik niet te doen! Ik ben er puur voor de leuk, dus... en ik vind het geweldig! Had het véél eerder moeten doen
Gaaf! Dat is wel leuk dat je je op een leuke manier ook nog nuttig kan maken zeg maar.
Elsje- Prater
AngelNyn schreef:Elsje schreef:Ik ben Elisa, 19 jaar
Bak jij ook taarten?
Elsje- Prater
Elsje, ja ik vind het echt leuk om te doen. Ben er min of meer toevallig ingerold maar heb er nog geen seconde spijt van gehad!
Leuk om te lezen, Elsje!
Maak jij van die mooie taarten als in het taarten topic of 'gewone'?
Maak jij van die mooie taarten als in het taarten topic of 'gewone'?
Gast- Gast
Hey dames,
Ik heb een klein dillemma'tje. Vriendinnen gaan uit vanavond (eerst feestje bij iemand thuis, daarna uit) en ze vroegen of ik meega. Ik wil heel graag omdat het natuurlijk gewoon gezellig is, en omdat ik mijn vriend mis en zo even mijn gedachten kan verzetten. MAAR, ik ben ook wel moe en ik heb eigenlijk geen geld om uit te geven.. Wat zouden jullie doen?
Ik heb een klein dillemma'tje. Vriendinnen gaan uit vanavond (eerst feestje bij iemand thuis, daarna uit) en ze vroegen of ik meega. Ik wil heel graag omdat het natuurlijk gewoon gezellig is, en omdat ik mijn vriend mis en zo even mijn gedachten kan verzetten. MAAR, ik ben ook wel moe en ik heb eigenlijk geen geld om uit te geven.. Wat zouden jullie doen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Sjaantje schreef:Elsje, ja ik vind het echt leuk om te doen. Ben er min of meer toevallig ingerold maar heb er nog geen seconde spijt van gehad!
En in wat voor mate heb je reuma? Kan je je zelf nog erg goed redden met boodschappen etc? Of werkt dat niet met mates zeg maar?
Princess: Ik probeer van die mooie, maar moet nog wel veel oefenen haha
Elsje- Prater
Alleen bij iemand thuis zitten.
Of als het toch gezellig is mee uitgaan, maar dan niet te veel en te dure drankjes drinken.
Of als het toch gezellig is mee uitgaan, maar dan niet te veel en te dure drankjes drinken.
Gast- Gast
Je kan ook alleen naar het feestje gaan en als ze uitgaan weer naar huis gaan? Ben je er toch even uit, en kost het je ook niet (zoveel) geld? Of anders idd lekker gaan slapen?
TukTuk- Ratel
Waarom zou je vriend daar zo kwaad om worden? Als jij er verder geen slechte bedoelingen mee hebt?
TukTuk- Ratel
Even voor Elsje gekopieerd uit het 'wat mankeer jij'-topic:
Maar goed, ik heb dus reuma, gekregen toen ik 1,5 jaar jong was. Inmiddels zijn bijna al mijn gewrichten aangetast, ik geloof dat alleen mijn schouders nog naar behoren werken en mijn vingers doen het ook nog redelijk. Ik heb twee kunstheupen zodat ik weer kleine stukjes kan lopen (kon ik daarvoor helemaal niet meer) en een kunstelleboog. Door mijn ziekte heb ik zowel een lordose, kyfose en een scoliose, dus mijn rug staat alle mogelijke kanten opgedraaid en mijn nekwervels zitten dusdanig vast dat ik nog maar weinig 'ja' en 'nee' kan knikken/schudden. Mijn benen zijn ook niet meer je-van-het maar zoals ik al eerder vertelde ben ik blij dat ik als meisje geboren ben want ik kan alleen maar op hoge hakken lopen.
Zo zijn er nog wel meer beperkingen door mijn reuma, ik kan bijvoorbeeld niet ver lopen (ongeveer 100meter, kan ook weer per moment verschillen) en ik kan niet teveel tillen. Dus qua boodschappen: ik doe heel vaak een paar boodschapjes ipv 1 of 2x per week een heleboel. Nu scheelt het dat ik alleenstaand ben en vaak weg ben dus ik heb geen hele volle karren nodig
Ik heb een aangepaste woning waardoor ik zelfstandig kan wonen. Krijg wel hulp in de huishouding zodat ik geen energie verspil aan nutteloze zaken als poetsen En dankzij mijn rolstoel, scootmobiel en auto kom ik toch (bijna) overal waar ik wezen wil!
Nou ja, dat ben ik dus in een notendopje
Maar goed, ik heb dus reuma, gekregen toen ik 1,5 jaar jong was. Inmiddels zijn bijna al mijn gewrichten aangetast, ik geloof dat alleen mijn schouders nog naar behoren werken en mijn vingers doen het ook nog redelijk. Ik heb twee kunstheupen zodat ik weer kleine stukjes kan lopen (kon ik daarvoor helemaal niet meer) en een kunstelleboog. Door mijn ziekte heb ik zowel een lordose, kyfose en een scoliose, dus mijn rug staat alle mogelijke kanten opgedraaid en mijn nekwervels zitten dusdanig vast dat ik nog maar weinig 'ja' en 'nee' kan knikken/schudden. Mijn benen zijn ook niet meer je-van-het maar zoals ik al eerder vertelde ben ik blij dat ik als meisje geboren ben want ik kan alleen maar op hoge hakken lopen.
Zo zijn er nog wel meer beperkingen door mijn reuma, ik kan bijvoorbeeld niet ver lopen (ongeveer 100meter, kan ook weer per moment verschillen) en ik kan niet teveel tillen. Dus qua boodschappen: ik doe heel vaak een paar boodschapjes ipv 1 of 2x per week een heleboel. Nu scheelt het dat ik alleenstaand ben en vaak weg ben dus ik heb geen hele volle karren nodig
Ik heb een aangepaste woning waardoor ik zelfstandig kan wonen. Krijg wel hulp in de huishouding zodat ik geen energie verspil aan nutteloze zaken als poetsen En dankzij mijn rolstoel, scootmobiel en auto kom ik toch (bijna) overal waar ik wezen wil!
Nou ja, dat ben ik dus in een notendopje
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: