Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vond er gisteren nog niet veel aan. Maar het uit de hoogte gepost van Ukkie (*zwaait*) vond ik dan wel weer leuk om nog op door te gaan. Maar topic is deud. Over een x-aantal weken weer gok ik.
Gast- Gast
Qiara schreef:ABE schreef:Reva schreef:Jammer dat het Ik vind topic niet meer loopt. Te laat thuisie
Gisteren onder een steen gelegen, Revie?
Vandaag ABE
Nietus! Ik heb vandaag gepost hoor En mn gal gespuwd bij Lexie en VerrieCherrie.
Gast- Gast
Alex. Jouw moeder erkent jouw probleem niet toch? :S
Nouschie, wat fijn Voor hoeveel uur is t?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha ik ga nog bijna wennen aan dat Nouschie
Het is voor 7,5 uur per week, en dan krijg ik nog invalcontract erbij
Het is voor 7,5 uur per week, en dan krijg ik nog invalcontract erbij
Gast- Gast
Try schreef: Alex. Jouw moeder erkent jouw probleem niet toch? :S
7.5 op de BSO maar hun ervaring is dat het door invalwerk in de kinderopvang enzo kan oplopen tot wel 32 uur per week.
Whahahah Excuus
Gast- Gast
Ja joh, ik kreeg vuurspuwende what's appies uit mijn BlackBerrie.
Try, ze heeft het nu wel erkend, geloof ik. Ze vraagt elke keer hoe het gaat, maar ik heb geen zin meer om erover te praten. Toen ik erover wilde praten was ik een aandachttrekker en een aansteller, nu is ze te laat.
Try, ze heeft het nu wel erkend, geloof ik. Ze vraagt elke keer hoe het gaat, maar ik heb geen zin meer om erover te praten. Toen ik erover wilde praten was ik een aandachttrekker en een aansteller, nu is ze te laat.
Gast- Gast
Reva schreef:Try schreef: Alex. Jouw moeder erkent jouw probleem niet toch? :S
7.5 op de BSO maar hun ervaring is dat het door invalwerk in de kinderopvang enzo kan oplopen tot wel 32 uur per week.
Whahahah Excuus
hahahahaha sukkel
Gast- Gast
Alex schreef:Bij mij is het meer dat alles momenteel om haar draait omdat zij een eetstoornis heeft. Zij heeft een dagmenu dat ze moet volgen van de kliniek waar ze loopt en alles wordt geregeld zoals zij het wil. Echt ongelooflijk. Tel daarbij op dat mijn moeder regelmatig vertelt dat ze mijn zusje bij haar geboorte zag als 'het kind zoals ze zich haar kind altijd had voorgesteld' dan snap je dat ik moeite met haar heb.
Ik ben te moe om een uitgebreide (oppeppende?) reactie te tikken dus ik hou het even bij een
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:ABE schreef:Reva schreef:Jammer dat het Ik vind topic niet meer loopt. Te laat thuisie
Vandaag ABE
Nietus! Ik heb vandaag gepost hoor En mn gal gespuwd bij Lexie en VerrieCherrie.
Heb ik ondanks mijn meelezerij toch iets gemist
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sorry, ik kom even binnenvallen.. Misschien wel mn enige post nu, aangezien mn wekker om 6.15 gaat..
Wanneer houdt het hier allemachtig een keer op? Nu heeft mn oma huidkanker.. 't Lijkt net alsof er gedacht wordt, ach bij de familie van Burn kan nog wel meer verdriet bij!
Wanneer houdt het hier allemachtig een keer op? Nu heeft mn oma huidkanker.. 't Lijkt net alsof er gedacht wordt, ach bij de familie van Burn kan nog wel meer verdriet bij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Anousch schreef:Reva schreef:Try schreef: Alex. Jouw moeder erkent jouw probleem niet toch? :S
Whahahah Excuus
hahahahaha sukkel
Ik vind het alleen maar leuk voor je hoor Voordat er weer mensen over gaan vallen. Moest er gewoon om lachen, eerst las ik tig keer per uur hoe je meeloopdag ging, toen over het terugbellen en of je al wat gehoord had en nu over het aantal uren
Gast- Gast
Qiara schreef:ABE schreef:Reva schreef:Jammer dat het Ik vind topic niet meer loopt. Te laat thuisie
Vandaag ABE
Het topic is toch gisteren geopend?
Gast- Gast
Reva schreef:Anousch schreef:Reva schreef:Try schreef: Alex. Jouw moeder erkent jouw probleem niet toch? :S
Whahahah Excuus
hahahahaha sukkel
Ik vind het alleen maar leuk voor je hoor Voordat er weer mensen over gaan vallen. Moest er gewoon om lachen, eerst las ik tig keer per uur hoe je meeloopdag ging, toen over het terugbellen en of je al wat gehoord had en nu over het aantal uren
hahaha ja fijn he
En dan straks word er gevraagd hoe mn eerste werkdag was
Gast- Gast
Burn schreef:Sorry, ik kom even binnenvallen.. Misschien wel mn enige post nu, aangezien mn wekker om 6.15 gaat..
Wat een nare berichten allemaal toch.... sterkte!
Gast- Gast
Ahh, Burn, wat erg! Hoe erg is het? Mijn opa heeft ook huidkanker, maar bij hem zijn de melanomen (is dat het goede meervoud van melanoom??) weggesneden en het is nu weer rustig. Hij wordt wel in de gaten gehouden, maar het is niet per direct over en uit bij huidkanker. Natuurlijk schrik je er wel van, heel veel sterkte!
Gast- Gast
Reev
Het is ook grappig hoe vaak je het verhaal van Nous leest, veel mensen zijn er benieuwd naar :-)
Nous
Burn en veel sterkte!
Het is ook grappig hoe vaak je het verhaal van Nous leest, veel mensen zijn er benieuwd naar :-)
Nous
Burn en veel sterkte!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dat snap ik Alex Mijn moeder is n ook weer (2e serieuze keer) begonnen met een lijmpoging naar mij toe, nadat ik heb gezegd het contact te willen verbreken (dit was voor de eerste lijmpoging), maar het voelt alsnog 'te laat' en 'nep'. Al gaat deze poging best goed en wordt het wel wat, ze had niet veel later moeten zijn..
Nousch: 7,5, ach het is een begin. Hoop dat je veel uren kan maken in/bij de kinderopvang. Hoe oud ben je trouwens? En mag ik vragen hoeveel je daar verdiend? Ik ben gelukkig niet zo'n nieuwsgierig aagje
Nousch: 7,5, ach het is een begin. Hoop dat je veel uren kan maken in/bij de kinderopvang. Hoe oud ben je trouwens? En mag ik vragen hoeveel je daar verdiend? Ik ben gelukkig niet zo'n nieuwsgierig aagje
Try- Kletskop
Hoe heten die dingen die je op je laptop moet aansluiten zodat er meer geluid uitkomt?
Edit; Ja, luidsprekers. Of geluidsboxjes. Maar daarop krijg ik geen resultaat.
Edit; Ja, luidsprekers. Of geluidsboxjes. Maar daarop krijg ik geen resultaat.
Laatst aangepast door ABE op do 21 apr 2011 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ohh Burn Dit is waarschijnlijk niet het moment om te vragen, maar hoe gaat het tussen jou en je vriend? Al gepraat?
Try- Kletskop
Speakers?ABE schreef:Hoe heten die dingen die je op je laptop moet aansluiten zodat er meer geluid uitkomt?
Try- Kletskop
ABE schreef:Hoe heten die dingen die je op je laptop moet aansluiten zodat er meer geluid uitkomt?
Boxjes?
Gast- Gast
BoxenABE schreef:Hoe heten die dingen die je op je laptop moet aansluiten zodat er meer geluid uitkomt?
Gast- Gast
Qiara schreef:Reva schreef:Qiara schreef:ABE schreef:Reva schreef:Jammer dat het Ik vind topic niet meer loopt. Te laat thuisie
Vandaag ABE
Heb ik ondanks mijn meelezerij toch iets gemist
Ow, was ergens in het begin.. blz 6-8 ofzo van 'Ik vind'. En hier in het topic met AngelNyn. Die ging zeuren dat haar post niet was gelezen/beantwoord en dat ze het dus allemaal wel begreep. Terwijl mijn post ook niet was beantwoord (over hetzelfde als AngelNyn) en ik daarvoor in 'Ik vind' was benoemd als forummer die ALTIJD(!!!!!!!) reactie krijgt. Dat viel niet zo goed. Dus ben ik aan mn hart gaan denken (advies van AngelNyn) en heb ik wat ik wel wilde plaatsen maar aan backspace heb toevertrouwd even eruit gegooid via whatsapp Kwam ook bij dat vóór AngelNyn iemand anders (Serena) zeurde dat ze niet was gequote en iemand die hier vaker kwam (ik dacht PM, correct me if I'm wrong) wel. WHAHAHAHAHHAH.....eeeuh?
Gast- Gast
Try schreef:Speakers?ABE schreef:Hoe heten die dingen die je op je laptop moet aansluiten zodat er meer geluid uitkomt?
Dat was the keyword! Thanks!
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: