Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 33 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje vr 22 apr 2011 - 8:59

Hoihoi dames! Hoe ist met jullie?

Eh Alex, nee dat vind ik echt NOT DONE om op de eerste verjaardag van je dochter te trouwen... Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:59

Nou ja, eerste, tweede, tiende ... ik vind sowieso trouwen op de verjaardag van je dochter not done.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:00

Alex schreef:Jeetje, ik zie net dat Jan Smit en Liza trouwen op 17 november 2011, op de eerste verjaardag van hun dochter. Dat DOE je toch niet? Of ligt dat aan mij?

Dat kan toch best? Vind het alleen maar jammer dat ze trouwen op de verjaardag van mijn broer. :P Dan zien en horen we de hele dag niet anders dan over de bruiloft. Mad

Ze vergeten in ieder geval nooit op welke dag ze zijn getrouwd. Ik denk gewoon dat het een verkapte reminder is om te trouwens op de dag dat je kind is geboren. :P

Gast
Gast

Bericht  Elsje vr 22 apr 2011 - 9:00

Alex schreef:Jeetje, ik zie net dat Jan Smit en Liza trouwen op 17 november 2011, op de eerste verjaardag van hun dochter. Dat DOE je toch niet? Of ligt dat aan mij?

Nou dat vind ik ook een beetje raar Rolling Eyes

hoi Sjaan
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:00

Waarom niet dan? Ik heb ook al eens een bruiloft / eerste verjaardag meegemaakt, maar het was voor iedereen eigenlijk leuk. Het kindje werd helemaal bedolven onder de cadeau's omdat er natuurlijk veel meer gasten waren dan op een normale verjaardag.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 22 apr 2011 - 9:00

Ik vind het wel leuk eigenlijk.. wordt de dag nog mooier en feestelijker Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:01

Nee, ik vind dat niet kunnen, het is de dag van het kind. Maar goed, dat is mijn mening.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 9:03

Hmm vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic over te openen, maar mijn kot genootje heeft weer eens ruzie met haar vriend (zij is 18 en hij 29).. Vorige keer ging het er ook al heftig aan toe, werd er gegooid met spullen en had het idee dat ze elkaar de hersenen insloegen.. En nu dus weer.. Heb vorige keer al aangeklopt en gevraagd of alles goed ging.. Weet niet zo goed wat ik moet doen..

Aan de ene kant denk ik "niet mee bemoeien" , maar het gaat er echt heftig aan toe :S Iemand tips?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Minx vr 22 apr 2011 - 9:03

Ja inderdaad. Het kind moet dan centraal staan niet papa en mama
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:04

Ik zou me er niet mee bemoeien, je weet niet wat er aan vooraf is gegaan, en wie weet koelen ze hun woede dan op jou.
Als je hoort dat het rustiger is zou ik langsgaan om te kijken hoe het met je huisgenootje gaat.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 22 apr 2011 - 9:05

Hoi Elsje!

Ik vond het achteraf met terugwerkende kracht al jammer dat ik op mijn eerste verjaardag gedoopt ben... Had dus maar 1x feest ipv 2x Evil or Very Mad Haha nee grapje, zo ernstig was het niet maar dit kwam toevallig laatst ter sprake in ons gezin Wink

Ben ondertussen een plan de campagne aan het maken om mijn tuin in orde te krijgen, het gaat er nu binnenkort dan toch eindelijk echt van komen! De plannen nemen steeds concretere vormen aan maar ik vind het wel heel moeilijk om het in mijn eentje allemaal te regelen. Ik ken niet veel mensen maar ik ben wel volledig van anderen afhankelijk waar het gaat om het opknappen van mijn tuin. Dus ik heb een beetje het gevoel dat ik bij jan-en-alleman loop te leuren en te zeuren om hulp en daar baal ik even van Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:05

Princess schreef:Ik zou me er niet mee bemoeien, je weet niet wat er aan vooraf is gegaan, en wie weet koelen ze hun woede dan op jou.
Als je hoort dat het rustiger is zou ik langsgaan om te kijken hoe het met je huisgenootje gaat.

+1.

(huh? Voordat ik op quoten klikte stond er alleen 'Ik zou me er niet mee bemoeien', whaha.)

Gast
Gast

Bericht  Elsje vr 22 apr 2011 - 9:06

AngelNyn schreef:Hmm vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic over te openen, maar mijn kot genootje heeft weer eens ruzie met haar vriend (zij is 18 en hij 29).. Vorige keer ging het er ook al heftig aan toe, werd er gegooid met spullen en had het idee dat ze elkaar de hersenen insloegen.. En nu dus weer.. Heb vorige keer al aangeklopt en gevraagd of alles goed ging.. Weet niet zo goed wat ik moet doen..

Aan de ene kant denk ik "niet mee bemoeien" , maar het gaat er echt heftig aan toe :S Iemand tips?

vriendin van ons heeft dit ook gehad die is naar de huurmeester geweest omdat zij zelf dus ook veel last had van het geluid. De huurmeester is hier mee aan de slag geweest en zelf is de politie er een paar keer bij geweest.
Het liep erg uit de hand dat zij in het ziekenhuis terrecht kwam en hij kreeg een flatverbod en is zijn wonig uit gezet. Hij zit nu dan ook in de bak.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:08

Alex schreef:
Princess schreef:Ik zou me er niet mee bemoeien, je weet niet wat er aan vooraf is gegaan, en wie weet koelen ze hun woede dan op jou.

+1.

(huh? Voordat ik op quoten klikte stond er alleen 'Ik zou me er niet mee bemoeien', whaha.)

Haha ja ik denk das niet echt een tip, dus ik zet er nog wat bij!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:10

Haha echt grappig dat je het net had aangepast op het moment dat ik op 'quoten' klikte Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Elsje vr 22 apr 2011 - 9:10

Trouwens...

Mischien kom ik voor julie zomaar binnenvallen.
Heb altijd veel meegelezen en vind het nu erg leuk om mee te praten
Dus als julie meer over mij te weten willen komen vraag gerust smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:12

Een vriendin en ik hadden vandaag nog iets stoms!
We waren bij een strandje geweest en liepen terug naar het centrum, en er komt een jongen op een scooter naast ons rijden en allemaal tegen ons kletsen.
Ik hou daar niet zo van, maar die vriendin van mij is te beleefd om stug door te lopen en beantwoorde z'n vragen. Gewoon van 'Wat hebben jullie gedaan, wat gaan jullie doen, etc.'
Wij wilden oversteken, maar daar kon hij niet meer naast ons rijden, dus hij stopte, ik denk om te kletsen.
Dus wij zeggen 'we gaan oversteken, doei.'
Zegt ie 'Oh jullie zijn lekker spontaan zeg', ik antwoord 'Nou he.' Zegt ie 'Je bent gewoon verwaand.' Dus ik zeg 'Zo zou ik het niet noemen.' Zegt ie 'Pff je moet s in de spiegel kijken.'
Echt, wat is dat met mannen?

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 9:14

Elsje schreef:
AngelNyn schreef:Hmm vond het een beetje overdreven om er een nieuw topic over te openen, maar mijn kot genootje heeft weer eens ruzie met haar vriend (zij is 18 en hij 29).. Vorige keer ging het er ook al heftig aan toe, werd er gegooid met spullen en had het idee dat ze elkaar de hersenen insloegen.. En nu dus weer.. Heb vorige keer al aangeklopt en gevraagd of alles goed ging.. Weet niet zo goed wat ik moet doen..

vriendin van ons heeft dit ook gehad die is naar de huurmeester geweest omdat zij zelf dus ook veel last had van het geluid. De huurmeester is hier mee aan de slag geweest en zelf is de politie er een paar keer bij geweest.
Het liep erg uit de hand dat zij in het ziekenhuis terrecht kwam en hij kreeg een flatverbod en is zijn wonig uit gezet. Hij zit nu dan ook in de bak.

Hmm.. Ja dat vind ik dan idd een beetje ver gaan voor nu. Ik heb er zelf niet enorm veel last van, wat betreft geluidsoverlast, heb vakantie, maar maak me gewoon beetje zorgen dat ze elkaar misschien iets aan doen en vind het dus ook een beetje eng zo alleen verder hier. Normaal zijn we met 11 man, maar omdat het vakantie is en ik hier ben om te studeren, en zij verder niet thuis meer woont, zijn we nu beide hier.
Het lijkt nu wat rustiger te worden, ben benieuwd wat de schade is dit keer (vorige keer was een deel van het servies gesneuveld)

Maar wel heftig dat dat huisgenootje van die vriendin van jou in het ziekenhuis terecht kwam :shock:
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 9:15

Ja idd.. Heb ook geen zin om er tussen te komen staan, had er niet eens zo over nagedacht smile Tnx voor de tip.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Susan vr 22 apr 2011 - 9:15

Misschien kun je een keer als hij er niet is aan haar vragen of het wel goed met haar gaat, al denk ik dat de kans groot is dat ze er niet over zal willen praten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:16

Elsje schreef:Trouwens...

Miszchien kom ik voor jullie zomaar binnenvallen.
Dus als jullie meer over mij te weten willen komen vraag gerust smile

Leuk dat je mee komt kletsen! Op dit moment heb ik geen vragen, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:18

Ik heb zin om mee te kletsen maar ik heb gewoon echt niets te vertellen. Ja, ben moe en heb zin in het weekend :P Maar verder...

Gast
Gast

Bericht  Elsje vr 22 apr 2011 - 9:18

AngelNyn: Het was iets anders ze woont in een flat en het waren haar boven buren. Dus iets anders maar ze maakte zich ook zorgen.

kan je het niet anoniem doen en dan zeggen dat het meer is om zorgen te maken? of is dat ook niks..

of zelf is met dat meisje gaan praten?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Elsje vr 22 apr 2011 - 9:19

Alex schreef:
Elsje schreef:Trouwens...

Miszchien kom ik voor jullie zomaar binnenvallen.
Dus als jullie meer over mij te weten willen komen vraag gerust smile

Leuk dat je mee komt kletsen! Op dit moment heb ik geen vragen, haha.

Haha oke smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Elsje vr 22 apr 2011 - 9:20

Ik dacht zo kan ik me een beetje open opstellen,