Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Dankje voor de info! zo snap ik het wat beter,
Dat is ook wat allemaal, wel vervelend. maar ik vind het fijn voor je dat je zo mobiel bent en zelfstandig kan wonen! En ook goed van je dat ik ( zoals ik nu begrijp ) niet bij de pakken neer zit en ook vrijwilligers werk doet enz!
Dat is ook wat allemaal, wel vervelend. maar ik vind het fijn voor je dat je zo mobiel bent en zelfstandig kan wonen! En ook goed van je dat ik ( zoals ik nu begrijp ) niet bij de pakken neer zit en ook vrijwilligers werk doet enz!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
+1Elsje schreef:Dankje voor de info! zo snap ik het wat beter,
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze gesmst om te vragen waar ze nu zijn en wat de plannen nog zijn.. ben ondertussen ook een beetje aan het knutselen (ben niet zo creatief maar wilde van die memoborden maken voor in mijn nieuwe kamer)
Try- Kletskop
Tja, persoonlijk zou ik het niet doen.
Uit respect voor mijn man. Als ik weet dat hij daar laaiend over zou worden zou ik dat niet gaan opzoeken.
Uit respect voor mijn man. Als ik weet dat hij daar laaiend over zou worden zou ik dat niet gaan opzoeken.
Gast- Gast
Storm: ik vind van niet. Dat moet toch kunnen? Zolang je hem niet mailt om de nacht door te brengen samen Niet leuk dat het je vriend boos maakt. Als je dat zelf onterecht vindt, zou ik het gewoon doen (als hij er geen specifieke reden toe heeft bedoel ik, afgezien van 'niet leuk vinden').
Gast- Gast
Leuk om wat "beter' kennis te maken zeg maar.
Ik ga nu even een spelletje doen hier:)
Tot later
Ik ga nu even een spelletje doen hier:)
Tot later
Elsje- Prater
+1Hazeltje schreef:Tja, persoonlijk zou ik het niet doen.
En wat heb je aan die info?
Try- Kletskop
Storm, ik zou het niet doen. Ik heb ook de neiging wel eens gehad maar uiteindelijk levert het niet zo heel veel op denk ik. Het zou zonde zijn als het tussen jou en je huidige partner in komt te staan.
Gast- Gast
Storm: Ik zou het niet doen.. als je daar zo benieuwd naar bent kun je niet via vrienden vragen hoe het gaat?
Overig is het niet een hele verkeerde bedoeling dat niet.
Overig is het niet een hele verkeerde bedoeling dat niet.
Elsje- Prater
Hazeltje schreef:Tja, persoonlijk zou ik het niet doen.
Eens.
Gast- Gast
WIEHOE!!! Ik heb een verstandig en slim antwoord gegeven
Ik snap je wel hoor Storm.
Dat heb ik bij mijn ex ook weleens. Al is dat niet echt oprecht maar pure nieuwsgierigheid
Niet aan toegeven! Het is niet voor niets je ex en het zal je ook zeker geen ruzie met je vriend waard zijn.
Ik snap je wel hoor Storm.
Dat heb ik bij mijn ex ook weleens. Al is dat niet echt oprecht maar pure nieuwsgierigheid
Niet aan toegeven! Het is niet voor niets je ex en het zal je ook zeker geen ruzie met je vriend waard zijn.
Gast- Gast
Ok ja in dat geval denk ik dat het slim is om het niet te doen. Pas als je het zonder enig gevoel kan, zou ik het doen.
Laatst aangepast door AngelNyn op vr 22 apr 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn wil je de quote er even uit halen? ik wil dadelijk alles weg kunnen halen namelijk.
Gast- Gast
Megara schreef:Storm, ik zou het niet doen. Ik heb ook de neiging wel eens gehad maar uiteindelijk levert het niet zo heel veel op denk ik. Het zou zonde zijn als het tussen jou en je huidige partner in komt te staan.
Storm, ik ken de achtergond niet, maar ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen als Megara. En ook bij Hazeltje sluit ik me aan. Ik begrijp dat je nieuwsgierig bent en dat kan ik voorstellen maar als je eenmaal weet hoe het met hem is, (en als je viavia naar hem informeert krijgt hij het waarschijnlijk ook nog te horen) dan is er geen weg meer terug en maak je misschien meer kapot dan je lief is. Als het je dat niet waard is: niet mailen en gewoon nieuwsgierig blijven, hoe lastig dat ook is.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sorry, was automatisme! Heb hem verwijderd
TukTuk- Ratel
Kan me voorstellen dat het lastig is, zeker als het niet goed is afgesloten.. Maar het is wel goed dat je iig eerlijk blijft tegen je vriend, dat is het belangrijkste in een relatie.
TukTuk- Ratel
Megara schreef:Bah! En dan hopen dat de warmte niet te veel naar binnen trekt.
Hoe bedoel je dat?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: