Welke zonnebril(len) heb jij
+10
Jeanette
BJA
Eve
Flippin' Bitch
Jerry
TukTuk
Blond
Juul
Atelier Madame
Mari
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke zonnebril(len) heb jij
Die van Ray Ban is mooi Eve!
Ik heb zo geen foto's maar heb een zonnenbril van Prada, D&G en Chanel. En deze brillen raak ik echt niet kwijt, juist omdat ik er zo goed op let. Goedkope zonnenbrillen raakte ik vroeger ook altijd kwijt.
Ik heb zo geen foto's maar heb een zonnenbril van Prada, D&G en Chanel. En deze brillen raak ik echt niet kwijt, juist omdat ik er zo goed op let. Goedkope zonnenbrillen raakte ik vroeger ook altijd kwijt.
Gast- Gast
Ik heb een Ray-Ban, ong. zoals deze bril:
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw, die eerste is mooi Bobbie!!
Wat zijn er hier veel merkbrillen! Ik zou het maar doodeng vinden, zo'n duur ding. Of verkijk ik me daarop en valt het mee met de kosten?
Wat zijn er hier veel merkbrillen! Ik zou het maar doodeng vinden, zo'n duur ding. Of verkijk ik me daarop en valt het mee met de kosten?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Wauw, die eerste is mooi Bobbie!!
Als je een beetje goed oplet, kosten merkbrillen je geen vermogen hoor. Ik heb mijn Guess & CK brillen uit New York, kosten daar sowieso al minder dan in NL. En ik wacht altijd wel tot de opruiming. Alleen mijn Gucci was echt heel duur. Maar ik ben er nog steeds zo blij mee! En wat _Jen zegt, je bent gelijk veel voorzichtiger met een merkbril. Zet ze ook nooit op mijn hoofd, maar ze gaan direct de koker in. En ze zweven nooit meer kokerloos door mijn tas. Thuis staan ze op een zonnebrillen rek.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb deze van Dior:
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook geen brillenhoofd, dus ik had altijd van die goedkope omdat ik het zonde vond veel geld uit te geven aan een zonnebril die niet staat. Nu heb ik er eentje gevonden van Tommy Hilfiger die wel mooi staat en daar ben ik superzuinig op. Die gaat dus vast veeel langer mee dan goeiekope.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
» Doosje voor zonnebril
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
» zonnebril baby?
» Wat voor zonnebril heb jij?
» Doosje voor zonnebril
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
» zonnebril baby?
» Wat voor zonnebril heb jij?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: