zonnebril baby?
+3
Pussycat
Pineco
Muppetje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
zonnebril baby?
Ik merk nu al dat als ik met Lars ga wandelen en de zon komt in zn ogen, dat hij dan onwijs gaat liggen knijpen en wegdraaien met zn hoofd. Als ik m in de schaduw rijd is het weer goed. Nu kan ik natuurlijk wel een parasol gaan halen voor de wagen, maar daar zal ie van de zomer ook niet altijd in zitten als we buiten zijn. Hopelijk kan hij dan bijvoorbeeld ook op de fiets enzo.
Dus nu zat ik te denken aan zo'n zonnebrilletje die met n soort band om het hoofdje zitten. Heeft iemand daar ervaring mee, is het wat?
Dus nu zat ik te denken aan zo'n zonnebrilletje die met n soort band om het hoofdje zitten. Heeft iemand daar ervaring mee, is het wat?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: zonnebril baby?
Ik heb er een en vond hem ook best fijn, maar uiteindelijk heel weinig gebruikt. Ik zorgde meestal toch wel dat ze ergens beschut zat, onder een parasol of iets dergelijks. Plus dat ze hem ook vaak van haar hoofdje trok (moet er wel bij zeggen dat mijn dochter nooit echt van de mutsjes, hoedjes en speldjes is geweest, hoe schattig het er ook uitzag, het lag binnen een minuut op de grond ). Dus hier geen succes, maar dat lag niet echt aan het brilletje.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
hier was het brullen tot ie weer af was en toen ze wat ouder was trok ze m zelf wel af. Idem met hoedjes.
Gast- Gast
Hier was zo'n brilletje wel een succes. Ze liet hem altijd keurig zitten.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hier ging het prima, ik had een felgroene van babybanz. Als je wilt, ik heb hem te koop en is bijna niet gedragen. Hij is tot 2 jaar, dus hier zit hij komende zomer toch niet goed meer.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Natuurlijk wil ik proberen zo veel mogelijk beschut te zitten, maar denk dat je er nooit helemaal aan ontkomt. Mn man en ik kunnen allebei ook heel slecht tegen fel licht in onze ogen, dus weet hoe naar het kan zijn.
PR, wat zou je ervoor willen hebben? Wil eigenlijk Navy maar misschien doe ik er dan wel 2, kan ik matchen met zn outfit
PR, wat zou je ervoor willen hebben? Wil eigenlijk Navy maar misschien doe ik er dan wel 2, kan ik matchen met zn outfit
Muppetje- Ratel
Onze zoon heeft er 2 van babybanz. Vorig jaar wou hij het niet echt laten zitten, dit jaar gaat het een stuk beter, hij loopt er nu ook zelf mee rond als hij hem op wil.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil er graag 9 euro incl verzendkosten voor.Muppetje schreef:Natuurlijk wil ik proberen zo veel mogelijk beschut te zitten, maar denk dat je er nooit helemaal aan ontkomt. Mn man en ik kunnen allebei ook heel slecht tegen fel licht in onze ogen, dus weet hoe naar het kan zijn.
PapillonRose- Ratel
Babybanz en kidsbanz.
R. Heeft nu de kidsbanz en heeft hem vaak op
R. Heeft nu de kidsbanz en heeft hem vaak op
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Pr, is het deze?
Muppetje- Ratel
Ik had er zo 1 van Difrax, fijn ding. F hield hem de meeste keren keurig op, soms even afleiden met iets anders zodat ze bril vergat!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, die is het!Muppetje schreef:Pr, is het deze?
PapillonRose- Ratel
Bedankt voor je aanbod PR, mn man belt alleen net helemaal enthousiast op dat ie er een gekocht heeft. Dus laten we eerst maar eens kijken hoe ie die vindt
Muppetje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» baby zonnebril
» zonnebril
» Geen pet of zonnebril op.
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Welke zonnebril(len) heb jij
» zonnebril
» Geen pet of zonnebril op.