Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuizen naaar andere stad

+13
mzcharlotte
Rovine
Jeanette
Fearie
Bliss
_Lacey_
minoessepoes
Snoes
Jerry
mandarijn
Atelier Madame
Blond
VeryCherry
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verhuizen naaar andere stad Empty Verhuizen naaar andere stad

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 21:55

Hoe staan jullie hier tegenover? Zijn er meiden die dat hebben gedaan en hoe vinden jullie het? Of meiden die hier over zitten te denken?

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naaar andere stad Empty Re: Verhuizen naaar andere stad

Bericht  VeryCherry wo 20 apr 2011 - 22:00

Ik kom uit Amersfoort, maar ik heb ook in Rotterdam, Utrecht en Zeist gewoond en nu woon ik weer ergens anders. Uiteindelijk wil ik terug naar Amersfoort.
Ik heb er geen moeite mee gehad om te verhuizen, gewoon een rondje door de buurt fietsen en je weet veel dingen al te vinden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 22:17

Ja ik smile Ik ben verhuisd van U.trecht naar D.eventer, omdat mijn vriend hier werkte (en ik het natuurlijk een leuke stad vond :P). Ik wil hier niet meer weg Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 20 apr 2011 - 22:19

Fauve schreef:Ja ik smile Ik ben verhuisd van U.trecht naar D.eventer, omdat mijn vriend hier werkte (en ik het natuurlijk een leuke stad vond :P). Ik wil hier niet meer weg Very Happy

Toch niet naar N.ijmegen?

Ik woon al de hele leven in dezelfde woonplaats (op drie maanden buitenlandstage na), maar ga volgend jaar wss verhuizen naar A.rnhem, omdat ik wel een particuliere huurwoning kan vinden voor een betaalbare prijs.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 22:22

_Chance schreef:
Fauve schreef:Ja ik smile Ik ben verhuisd van U.trecht naar D.eventer, omdat mijn vriend hier werkte (en ik het natuurlijk een leuke stad vond :P). Ik wil hier niet meer weg Very Happy

Toch niet naar N.ijmegen?

Ik woon al de hele leven in dezelfde woonplaats (op drie maanden buitenlandstage na), maar ga volgend jaar wss verhuizen naar A.rnhem, omdat ik wel een particuliere huurwoning kan vinden voor een betaalbare prijs.

Haha alles staat nog open hoor, we zien wel wat ons brengt. Maar ik hoef hier eigenlijk niet meer weg voorlopig smile misschien als er kindjes komen dat ik dan wel meer richting mijn ouders wil.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 20 apr 2011 - 22:41

Nope nooit echt gedaan.. Iig ik woonde in een dorp ongeveer 5 km buiten de grote stad, daar heb ik ruim 3 jaar op kamers gewoond en nu woon ik weer in dat dorp (samen met mn vriend). Ik weet niet of ik het snel zou doen, helemaal naar een nieuwe stad verhuizen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 22:44

het lijkt me verschrikkelijk om altijd in dezelfde plaats te wonen. Jaren geleden ben ik in mn eentje naar een andere stad, in een andere provincie, verhuisd. Ik vond dat heerlijk. Fijn alles nieuw ontdekken enzo. Nu wordt verhuizen wat lastiger ivm mijn zoon, maar ik weet zeker dat ik niet nog heel lang blijf wonen waar ik nu woon. Alleen ga ik nu niet meer van hot naar her.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 22:51

Ik ben op mijn 18e naar een stad gegaan aan de andere kant van het land. Beste beslissing van mijn leven! Daardoor heb ik echt geleerd om op eigen benen te staan, want ik begon daar helemaal alleen. Nu ben ik weer verhuisd naar een andere stad, ik vind het leuk om af en toe een andere stad te ontdekken! Het lijkt mij dus saai om altijd maar op 1 plek te blijven...

Gast
Gast

Bericht  mandarijn wo 20 apr 2011 - 23:05

Op mijn 2e met mijn ouders van B. naar E. verhuist. Maar daar weet ik niks meer van.
Op mijn 12e met het hele gezin van E. naar W. verhuist.
Op mijn 19e ben ik op kamers gegaan in D.
Op mijn 20ste gaan bij mijn toenmalige vriend ingetrokken in N.
Op mijn 21ste samen verhuist naar A.
Op mijn 22ste ging dat uit ben ben ik weer terug naar W. gegaan.
Op mijn 24ste gaan samenwonen in een andere B.

Ik hoop hier voorlopig te blijven. Een jaartje of 60. Samen, dat wel..
mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:09

Bedankt voor de reacties. Vonden jullie het niet moeilijk om helemaal opnieuw te beginnen? Zonder vrienden familie enzo? Aan de ene kant lijkt me dat een beetje eng maar aan de andere kan heb ik helemaal zin in een nieuwe stap en uitdaging.

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 20 apr 2011 - 23:19

Gewoon lekker actief zijn met nieuwe dingen zoeken: sportclub, workshops van 't één of ander, etc.

Ben van Friesland naar Overijssel naar Gelderland verhuisd...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:45

Puggle schreef:Bedankt voor de reacties. Vonden jullie het niet moeilijk om helemaal opnieuw te beginnen? Zonder vrienden familie enzo? Aan de ene kant lijkt me dat een beetje eng maar aan de andere kan heb ik helemaal zin in een nieuwe stap en uitdaging.

Ik vond dat toen niet moeilijk. Nu zou ik het wel wat moeilijker vinden omdat mijn familie dan niet zomaar even kan oppassen. Maar verder, je bouwt het echt snel wel weer op en Nederland is klein dus regelmatig bij vrienden die niet in de buurt wonen langs gaan kan ook.

Gast
Gast

Bericht  mandarijn wo 20 apr 2011 - 23:47

Het 'opnieuw' beginnen vond (en vind) ik wel moeilijk. Ook dat m'n moeder niet meer zo dichtbij is. Daardoor is m'n telefoonrekening echt een stuk hoger!
Nieuwe mensen leren kennen. Vriendschappen opbouwen. Het blijft toch wel lastig..
mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:51

Ja ok, daar moet je in investeren.. je hebt niet zomaar nieuwe vrienden in de buurt. En voor de één is dat belangrijker voor de ander. Ik vind het wel belangrijk om op termijn dan weer te hebben maar ik heb altijd nog mn vrienden die door heel nederland wonen en waar ik ook gewoon heen kan en die gezellig bij mij zullen komen, ongeacht waar we wonen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 3:14

Willen jullie gaan verhuizen Puggle?

Ik heb er weinig ervaring mee. Ik ben voor mijn vriend in een dorp 20 km verderop gaan wonen, dus dat is niet noemenswaardig Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 3:46

Ja we zitten erover te denken, ben wel toe aan een nieuwe uitdaging maar vind het ook wel weer eng. Het is een stadje 45 km verder van waar we nu wonen, dus ook niet super ver ofzo maar toch haha

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 3:56

Waar woon je nu? En waar wil je heen? (Je mag het wel weer weghalen nadien hoor, ik ben gewoon erg nieuwsgierig Very Happy)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes do 21 apr 2011 - 4:00

Ja ik ben van de grens tussen Brabant en Gelderland naar Amsterdam verhuisd. Ik vind het hier heerlijk, we hebben snel nieuwe vrienden gemaakt en ik vind Amsterdam gewoon leuk, ik geniet nog dagelijks als ik door de stad fiets. Voor mij is het een hele goede beslissing geweest!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 4:03

.

Laatst aangepast door Puggle op do 21 apr 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ do 21 apr 2011 - 4:41

Op mijn 18e ben ik van een plaats vlakbij Utrecht naar Overijssel verhuisd. Daar heb ik 10 jaar gewoond en vervolgens ben ik in Gelderland gaan wonen, niet ver van mijn vorige woonplaats. Daar woon ik nu nog.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 4:54

Ik ben nogal vaak van stad naar stad verhuist, zowel binnen- als buitenland. Ik vind het leuk om zo'n nieuwe stad eigen te maken!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 4:58

Puggle schreef:Snoes we wonen nu in * en willen naar * heel wat anders dus! Maar het is daar zo mooi en gemoedelijk en een leuk centrum.
Hm, dat moet ik even googlen haha. Als het meer richting mijn kant is, zou ik zeggen: DOEN Very Happy

Edit: Haha nou nee, het is niet bepaald mijn richting uit Wink Haha nee sorry, ik kan je niet echt helpen helaas.. Buiten zeggen dat je moet doen wat je graag doet en wat je denkt dat voor jullie het beste/leukste is. Misschien ook een puntje om over na te denken: Even kijken naar de toekomst. Jullie zijn bezig voor een kindje, ik weet niet of het voor jullie en optie was om jullie latere kind bij de (schoon)ouders te laten nu en dan als je moet werken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:23

Elodie schreef:
Puggle schreef:Bedankt voor de reacties. Vonden jullie het niet moeilijk om helemaal opnieuw te beginnen? Zonder vrienden familie enzo? Aan de ene kant lijkt me dat een beetje eng maar aan de andere kan heb ik helemaal zin in een nieuwe stap en uitdaging.

Ik vond dat toen niet moeilijk. Nu zou ik het wel wat moeilijker vinden omdat mijn familie dan niet zomaar even kan oppassen. Maar verder, je bouwt het echt snel wel weer op en Nederland is klein dus regelmatig bij vrienden die niet in de buurt wonen langs gaan kan ook.

Ik vond het niet zo moeilijk, omdat ik veel vrij was en altijd wel tijd had om naar mijn vriendinnen te gaan. Bovendien wonen degene die ik het vaakst zie ook respectievelijk in Den Haag, Utrecht, Utrecht en 's Hertogenbosch, dus ik zou nooit dicht bij allemaal wonen. Nu ik zelf fulltime werk merk ik wel dat het lastiger wordt, want de tijd om ze op te zoeken is veel meer beperkt. Maar goed, dat komt ook wel goed. Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik mijn ouders niet zo vaak zie als ik zou willen, maar goed. Hopelijk is dat opgelost als ik mijn rijbewijs heb, en anders is het maar zo. Wat ik wel zou overwegen is dichter bij hen gaan wonen als ik kinderen zou hebben. Zij overwegen ook om tzt bij ons in de buurt te gaan wonen. Dus dat zien we wel, ik vind het ook moeilijk om te voorspellen, ik weet echt niet waar ik over tien jaar werk en woon.

Oh en verder ken ik nog niet veel mensen hier in de stad, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk. Ik ben bevriend geraakt met mijn buurmeisje en dat vind ik heel gezellig. Ik heb genoeg aan de vriendinnen die ik al had (zelfs hen zie ik al te weinig :P)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:44

In Nederland ben ik nog nooit verhuist, ws volgend jaar! In het buitenland ben ik wel al 3x verhuist smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 23 apr 2011 - 3:58

Ik ben in 2009 vanuit de Achterhoek naar Den Haag verhuisd. Helemaal in mn eentje, kende hier nog niemand. Het was op zich wel een hele stap natuurlijk, maar ik was zó toe aan een andere omgeving en nieuwe mensen! Er gaat best een tijdje overheen voor je gesetteld bent enzo, maar ik sta nog steeds achter mijn keuze en heb hier van de week zelfs een huis gekocht smile Voorlopig ga ik hier dus niet weg. Ken nu best een aantal mensen hier, vooral meiden van dit forum waar ik regelmatig mee afspreek. En verder natuurlijk collega's en ex-collega's. Laatst ging ik uit en toen kwam ik zelfs een paar bekenden tegen, dus toch wel een teken dat ik hier steeds meer een leven aan t opbouwen ben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende