Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij ons nog mee geven?

+8
Mamasapje
Juul
TNMN
Burn
Pien
Sweety
Susan
Toet
12 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Zora wo 20 apr 2011 - 7:47

.


Laatst aangepast door Zora op za 23 apr 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  SuperGrover wo 20 apr 2011 - 7:53

Francaise_ schreef:
SuperGrover schreef:Dat het voor jou, en voor veel mensen geldt, geloof ik best. Maar het is niet een algemene waarheid. Voor sommige mensen is het wél zo donker dat het onmogelijk ooit weer licht kan worden. Dat ontkennen voelt behoorlijk verkeerd voor mij, als het verloochenen van het enorme verdriet / de pijn van die mensen.
Zoek je iets te zeiken? De rest van dit topic is wel de algemene waarheid? Ik geef het mensen mee omdat je juist niet in dingen moet blijven hangen. Ooit is de wereld zwart maar je moet altijd ooit ergens weer iets positiefs uit kunnen proberen te halen ook al duurt het 60 jaren. Het hoeft niet helderwit te worden maar het blijft nooit zo zwart als het zwart blijft. En daarmee verloochen ik helemaal niemand zijn verdriet/pijn.
Ja hoor ik zoek gewoon iets te zeiken. Hoezo lange tenen? Ik vertel waarom ík het niet met je eens ben, en waarom dat voor mij zo voelt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  NoorA wo 20 apr 2011 - 8:56

In the end what matters most is
how well did you love,
how well did you live,
and how well did you learn to let go
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 8:59

Volg je gevoel. Dat is het enige wat ik mensen mee zou willen geven. Oh, en toeval bestaat niet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 19:41

Dit vind ik ook altijd een mooie zin waar ik me best wel aan vast houd. Voor mij is eerlijkheid ontzettend belangrijk maar ik ben al vaak genoeg bedrogen/belogen in mijn leven.

Dus ik zeg maar zo:

" Al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel "

En gek genoeg is het tot nu toe altijd nog uitgekomen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 19:51

Giacomo schreef:

Nee, ik zeg dat ik er helemaal niks mee heb. Gewoon een reactie in het topic dus smile

Je kunt elkaar zoveel willen meegeven in het leven, maar in the end moet je het toch allemaal zelf ervaren wil je er echt de waarde van inzien. Volgens mij heb jij net een ingrijpende gebeurtenis mee gemaakt (je vader?) waarbij je leven op de kop staat. Voor jou klopt die wijsheid als een bus, maar voor een ander zal het waarschijnlijk pas écht wat zeggen als diegene in een soortgelijke situatie zit.


Klopt. Dit maakt het voor mij wat makkelijker om ermee om te gaan. Omdat ik het ook echt zo voel op het moment. Verbloemd een beetje mijn kutgevoel denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:51

Heel begrijpelijk hoor Dolcis! hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum