Wat te geven bij een housewarming?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te geven bij een housewarming?
En dan geen plant oid...
Ben inspiratieloos!
Liefst gewoon iets grappigs...Ze is net afgestudeerd arts, heeft al eerder op zichzelf gewoond maar nu net een paar maanden weer thuis gewoond...Praktische dingen heeft ze dus allemaal al.
Iemand nog grappige/foute/originele ideeen?
Ben inspiratieloos!
Liefst gewoon iets grappigs...Ze is net afgestudeerd arts, heeft al eerder op zichzelf gewoond maar nu net een paar maanden weer thuis gewoond...Praktische dingen heeft ze dus allemaal al.
Iemand nog grappige/foute/originele ideeen?
Gast- Gast
Re: Wat te geven bij een housewarming?
Bij Dille en Kamille hebben ze vaak originele kookboeken of bijzondere spullen voor in de keuken, je zou daar eens kunnen kijken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben weleens een heleboel potjes verschillende kruiden gegeven. Maar dat was wel voor iemand die van koken houdt en we hadden de meest gangbare kruiden genomen. Mooi ingepakt in folie en ze vonden het heel leuk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Als iemand van koken houdt kun je toch beter minder gangbare kruiden kopen? Ik heb de meeste veelgebruikte kruiden wel in de keukenla staan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja in dat geval was het echt een eerste huisje en woonde ze er net, dus dat soort dingen hadden ze nog niet. Als iemand al een huisje heeft zou ik inderdaad ook voor wat minder gangbare kruiden gaan. Maar dan zou ik denk ik eerder voor een lekkere fles olijfolie of iets dergelijks gaan, dat wordt altijd wel gebruikt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb laatst een stoffen vlaggenlijn (slinger) gegeven bij een housewarming. Misschien is dat een idee?
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ik heb zaterdag ook een housewarming van iemand die mij laatst uitlachte omdat ik een snuggie had gekocht, dus ik denk erover om hem een snuggie te geven Lekker voor op de bank toch? En dan doe ik er nog wel een kleinigheidje bij ofzo, nog geen idee wat eigenlijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Een boodschappenpakket, schoonmaakpakket, vuurkorf, etagiere met leuke dingen er op
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Soortgelijke onderwerpen
» housewarming..
» Housewarming / cake sunday
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
» Baby meenemen naar housewarming
» Wie wil jij een complimentje geven?
» Housewarming / cake sunday
» Soco-Wijn-housewarming meeting!