Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij ons nog mee geven?

+8
Mamasapje
Juul
TNMN
Burn
Pien
Sweety
Susan
Toet
12 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:01

Ik vind deze echt heel erg mooi om mee te geven:

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 The-Holstee-Manifesto

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Pien wo 20 apr 2011 - 1:02

Burn schreef:
Pien schreef:ik wil jullie mee geven dat niks in het leven vanzelfsprekend is, het kan van de éne op de andere dag veranderen, er kunnen mensen uit je leven verdwijnen die belangrijk voor je zijn... geniet dus van iedere dag die je met de mensen doorbrengt waar je van houdt!

Dit had ik geschreven kunnen hebben! smile
tja.. het is ook gewoon héél erg zo...
emo muts als ik ben, zit nu alweer te janken, kut hormonen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Pien wo 20 apr 2011 - 1:03

wauw marin, daar ga ik iets mee doen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:03

Gloria schreef:
Burn schreef:Als je blijft denken zoals je altijd dacht, blijft doen zoals je altijd deed, dan zul je bij het gevolg ook krijgen wat je altijd kreeg !
Wauw! smile
Ik snap de wauw-factor, het aha-momentje, maar ik ben het er niet mee eens. Wat je krijgt hangt vaak namelijk NIET af van wat jíj doet. [/quote]

Vind je? Ik kan me er heel goed in vinden. Oke niet met alles natuurlijk maar voor een groot deel vind ik van wel.
Ik vind het een beetje actie -> reactie als ik het zo goed verwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:04

Marin schreef:Ik vind deze echt heel erg mooi om mee te geven:

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 The-Holstee-Manifesto
Die komt zo in m`n huis te hangen op canvas..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Susan wo 20 apr 2011 - 1:04

Ik zit nog na te denken over een mooi en allesomvattend motto, maar wat me nu te binnen schiet is wat een vriendin van mijn moeder een keer zei toen we het over kinderen hadden, al die dingen die zo vaak ter discussie staan, zoals streng zijn of overleggen, even laten huilen of meteen troosten, vers of uit een potje, et cetera, en alle adviezen die steeds maar weer veranderen. Zij zei toen: 'Je moet doen wat je hart je ingeeft, het wordt vanzelf wel een keer mode.' Dat vond ik wel heel relativerend, heb er later nog vaak aan teruggedacht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  TNMN wo 20 apr 2011 - 1:09

With all its sham, drudgery, and broken dreams,
it is still a beautiful world.
Be cheerful.
Strive to be happy


Bovenste is het laatste verse van een gedicht genaamd Desiderata, maar het is vrij lang dus wilde 'm niet helemaal plaatsen, maar hij is zo mooi met zo'n mooie boodschap!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:15

Mooi TNMN!

Ik heb van jou ook nog een kaartje hier in m'n boekenkast staan met een mooie tekst:

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 57-271516-3


Ik hou niet heel erg van die cliche matige spreuken, daar heb ik niets mee, maar deze twee vind ik echt heel erg mooi. En de typografie vind ik ook heel mooi, vooral van die grote op de vorige pagina. Daar heb ik ook een zwak voor. Inderdaad poster-waardig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:20

Marin schreef:
Ik hou niet heel erg van die cliche matige spreuken, daar heb ik niets mee, maar deze twee vind ik echt heel erg mooi. En de typografie vind ik ook heel mooi, vooral van die grote op de vorige pagina. Daar heb ik ook een zwak voor. Inderdaad poster-waardig.
13 mei is m`n doek klaar, dan zal ik wel even een foto showen haha.. Ben zo benieuwd hoe het staat Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:21

Ooh wat gaaf Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:24

Ja, mijn ex heeft een bedrijf in canvas doeken, dus hij maakt dat doek even voor me als ik er weer heen ga.. Erg lief! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:24

toetje_ schreef:
Reva schreef:Dat jullie niet zo massaal op de zon en een zongebruinde huid moeten kicken. Je hebt nou eenmaal de huidskleur die je hebt en het is zoveel slechter voor je dan veel mensen denken. Ook witte benen zijn mooi onder een rokje. Waarom die lol van een paar weken een zongebruinde huid.

+1.

Bij sommige lijkt het wel een wedstrijdje, vooral allemaal niet insmeren met zonnebrand, maar wel met een dikke laag olie uren in de zon liggen koeken om een paar tintjes bruiner te worden.


+ 1!!!!

Al ben ik ook blij met mijn, verantwoorde!!!, ietwat (voor een wit schepsel met rood haar :P) bruine kleurtje. Maar vooral wat toetje zegt erger ik me ook dood aan.


Laatst aangepast door Fauve op wo 20 apr 2011 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:25

Voor mezelf probeer ik heel erg in het ‘nu’ te leven.

Dus niet denken ‘ik wil een groter huis’ dan is het goed. Ik wil nog slanker zijn, dan is het goed.’ Maar ook de dingen waarderen die ik NU heb en niet altijd bezig zijn met de toekomst. Vroeger deed ik dag nog wel eens, en vergat ik te genieten van de dingen die ik nu al had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  TNMN wo 20 apr 2011 - 1:32

Marin schreef:Mooi TNMN!

Ik heb van jou ook nog een kaartje hier in m'n boekenkast staan met een mooie tekst:

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 57-271516-3


Ik hou niet heel erg van die cliche matige spreuken, daar heb ik niets mee, maar deze twee vind ik echt heel erg mooi. En de typografie vind ik ook heel mooi, vooral van die grote op de vorige pagina. Daar heb ik ook een zwak voor. Inderdaad poster-waardig.

Oh ja, die was ik helemaal vergeten Very Happy Die quote had ik ook nog op mijn computer staan, ik vind 'm ook erg mooi smile

@Donnaa: wat voor canvas maak je?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:32

"Dance like nobody's watching;
love like you've never been hurt.
Sing like nobody's listening;
live like it's heaven on earth."

Oh en dit is mijn persoonlijke favoriet:
"It is a truth universally acknowledged that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."

Uit Pride and Prejudice. Ik heb 'm gebruikt in mijn scriptie en de ironie is gewoon geniaal. Maar goed, die is misschien niet zo leuk voor op canvas omdat niet iedereen het snapt :P


Laatst aangepast door Fauve op wo 20 apr 2011 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:34

TNMN schreef:

@Donnaa: wat voor canvas maak je?
The Holstee Manifesto,

die Marin plaatste dus op de vorige pagina Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:36

Kende je die al en was je 't al van plan Donnaa of is het n.a.v. dit topic?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Juul wo 20 apr 2011 - 1:36

Fauve schreef:"Dance like nobody's watching;
love like you've never been hurt.
Sing like nobody's listening;
live like it's heaven on earth."

Deze vind ik ook altijd erg mooi!
De teksten van Marin spreken mij ook erg aan.
Net als Jen ben ik afgestapt in de toekomst te denken.
Voor mij is het nu juist erg belangrijk geworden. Genieten van de dingen die je nu meemaakt.
Wie weet is er geen toekomst en later meer. (Niet dat ik een doemdenker ben, integendeel)
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:39

Oh ja en wat ik de laatste tijd realiseer: Blijf dicht bij jezelf.

Ik ben mezelf helemaal kwijt geraakt afgelopen tijd en dat was echt vreselijk. Ik ben intussen hele kleine dingen die de essentie van 'mij' zijn weer terug aan het halen en dat voelt zo goed. Ik ben mijn dagboek uit Amerika van 8 jaar geleden aan het lezen, en dat haalt zo veel herinneringen op aan de onbevangen persoon die ik was. Dat is heel fijn om te zien, en probeer ik weer een beetje terug te krijgen door dicht bij mezelf te blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:39

Marin schreef:Kende je die al en was je 't al van plan Donnaa of is het n.a.v. dit topic?
Ik ken 'm al geruime tijd.. Heb meer van die dingetjes die ik op canvasdoek wil, maar die staan op m`n laptop..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:47

@ Juul Ja, wie weet is er geen later meer, maar ik bedoel het meer ehm. Nou bijvoorbeeld een foto van 3 jaar geleden. “oh wat was ik toen mooi en slank!” (ik noem ff iets oppervlakkigs) en toen op dat moment, dacht ik ‘nou ik zie er niet uit en ben te zwaar’ Achteraf zie je pas hoe mooi/gelukkig je was. Zo bedoel ik het meer. Gewoon nu al blij en dankbaar zijn met wat ik heb Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  TNMN wo 20 apr 2011 - 1:54

_Donnaa schreef:
TNMN schreef:

@Donnaa: wat voor canvas maak je?
The Holstee Manifesto,

die Marin plaatste dus op de vorige pagina Very Happy

Leuk!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Juul wo 20 apr 2011 - 1:57

Jen_ schreef:@ Juul Ja, wie weet is er geen later meer, maar ik bedoel het meer ehm. Nou bijvoorbeeld een foto van 3 jaar geleden. “oh wat was ik toen mooi en slank!” (ik noem ff iets oppervlakkigs) en toen op dat moment, dacht ik ‘nou ik zie er niet uit en ben te zwaar’ Achteraf zie je pas hoe mooi/gelukkig je was. Zo bedoel ik het meer. Gewoon nu al blij en dankbaar zijn met wat ik heb Very Happy

Dat is ook waar ja. Het waarderen wat je nu allemaal hebt in plaats van hopen wat je oooooooit misschien nog kunt krijgen.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Burn wo 20 apr 2011 - 1:58

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Lijfspreuk

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Bestand

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Tegeltje-wijsheid

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:05

Juul schreef:
Jen_ schreef:@ Juul Ja, wie weet is er geen later meer, maar ik bedoel het meer ehm. Nou bijvoorbeeld een foto van 3 jaar geleden. “oh wat was ik toen mooi en slank!” (ik noem ff iets oppervlakkigs) en toen op dat moment, dacht ik ‘nou ik zie er niet uit en ben te zwaar’ Achteraf zie je pas hoe mooi/gelukkig je was. Zo bedoel ik het meer. Gewoon nu al blij en dankbaar zijn met wat ik heb Very Happy

Dat is ook waar ja. Het waarderen wat je nu allemaal hebt in plaats van hopen wat je oooooooit misschien nog kunt krijgen.

Ja dat! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij ons nog mee geven? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij ons nog mee geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum