Zorgen tweede zwangerschap
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zorgen tweede zwangerschap
Nu het moment dat wij voor een tweede kindje willen gaan steeds dichterbij komt, merk ik dat ik er veel minder zorgeloos in sta dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb ineens nachtmerries over miskramen, slechte 20 weken echo's, bevallen van een overleden kindje... Ook al had ik in mijn vorige zwangerschap veel bloedverlies, ergens in mijn achterhoofd had ik altijd zoiets van 'het komt wel goed'. Nu kan ik echt angstig worden bij het idee dat er ook daadwerkelijk van alles mis kan gaan.
Is dit herkenbaar voor iemand? Namen de angsten af naarmate je (langer) zwanger was?
Is dit herkenbaar voor iemand? Namen de angsten af naarmate je (langer) zwanger was?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Zorgen tweede zwangerschap
Heel herkenbaar! Bij de tweede nog niet zo maar bij deze zwangerschap wel.
Het is in de loop van de zwangerschap wel minder geworden maar ik ben nog steeds een beetje angstig.
Het is in de loop van de zwangerschap wel minder geworden maar ik ben nog steeds een beetje angstig.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Ik ben ook veel onzekerder deze keer. Over alles! Gaande van wat dit pijntje zou zijn tot de kleur van de nieuwe koortsthermometer...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Bij de 2e wist ik dat het geen pretje zou worden en evt bij de 3e ook niet, maar het weerhoud me niet om zwanger te zijn.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Een tweede zwangerschap...
» Tweede zwangerschap
» Je buik bij tweede zwangerschap
» Tweede zwangerschap anders
» Een tweede zwangerschap...
» Tweede zwangerschap