Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De sportschool... Blijven op stoppen?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 Empty Re: De sportschool... Blijven op stoppen?

Bericht  minoessepoes di 19 apr 2011 - 23:42

Zusje van Bert schreef:
minoessepoes schreef:Ik vind je onderschrift echt briljant!

Je woont boven de supermarkt toch? Want anders zou je die kleine stukjes juist met de fiets kunnen doen, de trap pakken ipv de lift op je werk, een tramhalte eerder uitstappen en dan het laatste stukje lopen (zeker met dit mooie weer), dat soort dingen, dan krijg je toch wat meer beweging!

Ik heb ook een beroep waarbij ik het grootste gedeelte van de dag achter mijn computer zit, ik beweeg dus eigenlijk ook heel weinig, vandaar dat ik met de fiets naar mijn werk ga, dat is 5,5 km, dus dan heb ik weer 11 km op een dag gefietst en dat scheelt aanzienlijk! Jammer dat dat geen optie voor je is, want voor mij maakt het qua reistijd ook nog eens niks uit en het is goedkoper!

Wiens onderschrift bedoel je?

Ik woon idd boven de supermarkt, goed onthouden zeg smile. Stukjes wandelen ipv tram is ook wel een goed plan idd! Mss een paar haltes te vroeg uitstappen dan, scheelt ook weer geld haha. Bij mij duurt het langer om met de fiets te gaan, jouw beide reizen zijn net zo lang als voor mij een enkele reis en ik ga niet zo snel haha. Buiten dat moet ik dan ook nog omkleden op het werk omdat ik me dan vies voel, bezweet. Al met al vind ik fietsen dus maar een gedoe buiten het feit dat ik het niet de hele week volhoud. Maar goed, twee keer per week zou een mogelijkheid kunnen zijn. Als ik van de week de stad in wil pak ik dan dus ook maar de fiets. Vrijdag fiets ik naar Scheveningen in ieder geval, das zo'n 3 kwartier fietsen voor mij.
Die van jouw: Einde bericht! Vind het wel grappig haha

Ik kleed me inderdaad meestal ook om op mijn werk, maar dat zou ik sowieso doen want ik krijg het niet voor elkaar om op mijn hoge pumps naar het station te lopen haha en ik heb een mantelpakje, ga liever in mijn spijkerbroek naar huis. Thuis doe ik dan wel altijd al mijn panty's onder mijn broek.
Ik zat vroeger op een middelbare school en dat was 12 km fietsen, dat ik heb 5 jaar gedaan, maar dat vond ik echt net een stukje te ver eigenlijk. De afstand die ik nu moet is net mooi!
Maar als je een paar dagen in de week fietst is ook al heel goed toch!

Een halte eerder uit de tram stappen scheelt inderdaad ook weer geld, kijk een win win situatie :P
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 Empty Re: De sportschool... Blijven op stoppen?

Bericht  minoessepoes di 19 apr 2011 - 23:46

Melis_je schreef:De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 71626%20thee%20ei%20M

Hang je zo in de pan. Je kunt hem ook gebruiken in plaats van een Pickwickzakje. In boemboes zit soms suiker. Je hebt niet zoveel aan veel sinaasappels. Een/twee sinaasappel (en nog wat ander fruit) is gezond, de rest is niet ongezond maar wel loze calorieën. Je hebt ook het meeste aan het vruchtvlees, sorry!

Dat is echt handig, dat deed mijn moeder vroeger al voor de hachee, dan hoef je inderdaad de kruidnagel en het laurierblad niet uit het eten te vissen. Ik gebruik nu zelf hiervoor van die theezakjes die je zelf kan vullen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 Empty Re: De sportschool... Blijven op stoppen?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 23:59

minoessepoes schreef:Die van jouw: Einde bericht! Vind het wel grappig haha

Ik kleed me inderdaad meestal ook om op mijn werk, maar dat zou ik sowieso doen want ik krijg het niet voor elkaar om op mijn hoge pumps naar het station te lopen haha en ik heb een mantelpakje, ga liever in mijn spijkerbroek naar huis. Thuis doe ik dan wel altijd al mijn panty's onder mijn broek.
Ik zat vroeger op een middelbare school en dat was 12 km fietsen, dat ik heb 5 jaar gedaan, maar dat vond ik echt net een stukje te ver eigenlijk. De afstand die ik nu moet is net mooi!
Maar als je een paar dagen in de week fietst is ook al heel goed toch!

Een halte eerder uit de tram stappen scheelt inderdaad ook weer geld, kijk een win win situatie :P

Oh haha, ik vind hem zelf een beetje flauw Wink. Ja ik kleed me normaal niet om want ik hoef geen mantelpakje. De tram stopt voor mijn deur en voor de deur van mijn werk (als ik de baan krijg natuurlijk). Echt ideaal, hoef niet over te stappen niks. Ja, ik denk dat ik voorlopig niet met het ov ga als ik naar de stad ga en als ik weer ga werken pak ik twee keer per week de fiets. En dan hangt het even van de schoenen af of ik haltes eerder uitstap. Dat is overigens alleen handig op de terugweg maar al meer dan niets natuurlijk smile. Ja, 5km fietsen is idd ideaal maar helaas woon ik aan de rand van de stad en al het werk dat ik vind is natuurlijk in de stad... Dus 5 zal ik het nooit bij kunnen houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 Empty Re: De sportschool... Blijven op stoppen?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 0:00

rapa nui schreef:En toch iets van zwemmen, aquafit, aquafietsen of bv Zumba in het water? Misschien net iets anders dan de sporttschool en in de zomer is dat water wel lekker fris. In het water worden je gewrichten mindere belast dus zou je minder last van je knieen moeten hebben.

Dat is mss wel een idee ja! Al is het zwembad best een stuk van mij vandaan en dat is zo'n eng stuk om te fietsen in de avond. Dan zou ik mijn zusje moeten vragen om dat af en toe eens te gaan doen. Zal het haar over twee weken ofzo vragen (ze heeft nu andere dingen aan haar hoofd). Zal ook mijn vriend nog eens vragen, hij wilde geloof ik ook weer eens gaan zwemmen. Beetje jammer dat je dan bloot moet haha :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 Empty Re: De sportschool... Blijven op stoppen?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 0:06

Zusje van Bert schreef:
rapa nui schreef:En toch iets van zwemmen, aquafit, aquafietsen of bv Zumba in het water? Misschien net iets anders dan de sporttschool en in de zomer is dat water wel lekker fris. In het water worden je gewrichten mindere belast dus zou je minder last van je knieen moeten hebben.

Dat is mss wel een idee ja! Al is het zwembad best een stuk van mij vandaan en dat is zo'n eng stuk om te fietsen in de avond. Dan zou ik mijn zusje moeten vragen om dat af en toe eens te gaan doen. Zal het haar over twee weken ofzo vragen (ze heeft nu andere dingen aan haar hoofd). Zal ook mijn vriend nog eens vragen, hij wilde geloof ik ook weer eens gaan zwemmen. Beetje jammer dat je dan bloot moet haha :P.

Misschien werkt dat juist motiverender. Als je jezelf steeds ziet, en er diep van binnen niet zo blij mee bent, dan zie je waar je het voor doet.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 Empty Re: De sportschool... Blijven op stoppen?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 0:29

Hahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De sportschool... Blijven op stoppen? - Pagina 2 Empty Re: De sportschool... Blijven op stoppen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum