Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
@ abe inge kon er ook niet op komen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
ja ik heb nergens last van gehad vandaag
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Overdag ook nergens last van gehad. Althans, geen last, omdat ik het ook niet heb gecheckt. Alleen toen ik thuiskwam en even keek vloog de verbinding er voor lange tijd uit. Helaas. Kan gebeuren. Andere dagen misschien meer geluk.
Gast- Gast
Oh zie, dan lag het gisterenavond toch niet aan mij dat Yes zo traag werkte en of hij maar bleef laden en niet verder kwam.
Een goedemorgen trouwens allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahahaa, inderdaad.. Het is red uw reet..Caroow schreef:Youandi schreef:red uw reet :p
Echt? Of is dat wat jij er van maakt?
Kent niemand dat?
Gast- Gast
Hey Donnaa, hoe was de barbecue?
Theedoosje schreef:Oh zie, dan lag het gisterenavond toch niet aan mij dat Yes zo traag werkte en of hij maar bleef laden en niet verder kwam.
Had ik idd ook.
Goedemorgen lieftallige dames.
Gast- Gast
Bah, die glasvezellui komen zo en ik schaam me dood voor mijn huis
Voor mijn gevoel een grote teringzooi, omdat ik niet heb gedweild en er afwas op het aanrecht staat
Voor mijn gevoel een grote teringzooi, omdat ik niet heb gedweild en er afwas op het aanrecht staat
Goedemorgen meiden,
Mijn afspraak van vandaag gaat niet door. Dus ik moet mijn plannen omgooien. Ik had er net zoveel zin in, maar het werk gaat voor het meisje.
Mijn afspraak van vandaag gaat niet door. Dus ik moet mijn plannen omgooien. Ik had er net zoveel zin in, maar het werk gaat voor het meisje.
Gast- Gast
Pffff volgens mij ben ik nog half bezopen. Ben ook maar op de fiets naar mn werk gegaan
Heb ontzettend zin om alle spullen van mn bureau te gooien en heel hard te schreeuwen dat ik ontslag neem en Tot nooit meer ziens. Maar salaristechnisch is dat geen strak plan.
Heb ontzettend zin om alle spullen van mn bureau te gooien en heel hard te schreeuwen dat ik ontslag neem en Tot nooit meer ziens. Maar salaristechnisch is dat geen strak plan.
Gast- Gast
ABE schreef:_Donnaa schreef:Wat zou je gaan doen ABE?
Een oudhollands spelletje spelen.
Spijkerpoepen?
Gast- Gast
Reva schreef:Pffff volgens mij ben ik nog half bezopen. Ben ook maar op de fiets naar mn werk gegaan
Die behoefte heb ik ook altijd. Gelukkig is er één voordeel aan mijn baan en dat is elke 23e van de maand.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:ABE schreef:_Donnaa schreef:Wat zou je gaan doen ABE?
Spijkerpoepen?
Pim-Pam-Petten.
Gast- Gast
Okay, awesome!ABE schreef:_Donnaa schreef:ABE schreef:_Donnaa schreef:Wat zou je gaan doen ABE?
Spijkerpoepen?
Pim-Pam-Petten.
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:Pffff volgens mij ben ik nog half bezopen. Ben ook maar op de fiets naar mn werk gegaan
Die behoefte heb ik ook altijd. Gelukkig is er één voordeel aan mijn baan en dat is elke 23e van de maand.
Pfff ik pas de zesde
Gast- Gast
Zal ik jullie dan nog even wat meer frustreren? Omdat de 23e deze maand op een zaterdag valt, staat het morgen al op mijn rekening.
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik kijk juist uit naar de 26e...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Haha, beetje jaloers.. Maar ik ga vandaag die paarse stoel bekijken bij de Leen Bakker.. Hoop zo dat het niet tegenvalt!
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: