Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Oooooh TOSTI
Hoi dames! Het gaat wel, ik ben net een uurtje naar de sportschool geweest. Nu heb ik hongerhongerhonger, echt m'n hele lijf smeekt om eten.
Ik heb de vaststellingsovereenkomst op mijn schoot liggen, ik lees hem even goed door en zet dan mijn krabbel. Daarna ga ik even langs bij mijn werkgever zodat hij de overeenkomst ook kan tekenen, zodat ik er daarna vanaf ben.
Vanmiddag komt iemand van Feenstra om de juiste afvoer op de cv-ketel te zetten en er komt een schilder om te kijken wat het moet kosten om de buitenboel te laten verven. Die laatste komt waarschijnlijk voor niks, we hebben toch geen geld daarvoor, haha.
Ik weet niet of het voor jou van toepassing is, maar bij woningen ouder dan 15 jaar, geldt er een BTW tarief van 6% ipv 19%, Mijn ouders hebben 2 jaar geleden ook alles laten schilderen, hebben toen iets van 4 bedrijven laten komen voor een offerte, en slechts 1 bedrijf maakte mijn ouders daarop attent, de andere bedrijven rekenden gewoon 19%.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat je inderdaad die tweede schoenen beter onder je driekwartsbroek kunt doen.
PM, natuurlijk kunnen we zelf schilderen, maar het is zo'n takkewerk. Dus ik ben gewoon eens nieuwsgierig wat het zou kosten als we het uitbesteden
PM, natuurlijk kunnen we zelf schilderen, maar het is zo'n takkewerk. Dus ik ben gewoon eens nieuwsgierig wat het zou kosten als we het uitbesteden
Gast- Gast
Alex, Doe je het via een bedrijf of zwart?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Angelnyn, ons huis dateert uit 1935 dus ik zal er op letten!
Jordana, via een bedrijf.
Jordana, via een bedrijf.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Alex schreef:Oooooh TOSTI
Hoi dames! Het gaat wel, ik ben net een uurtje naar de sportschool geweest. Nu heb ik hongerhongerhonger, echt m'n hele lijf smeekt om eten.
Ik heb de vaststellingsovereenkomst op mijn schoot liggen, ik lees hem even goed door en zet dan mijn krabbel. Daarna ga ik even langs bij mijn werkgever zodat hij de overeenkomst ook kan tekenen, zodat ik er daarna vanaf ben.
Vanmiddag komt iemand van Feenstra om de juiste afvoer op de cv-ketel te zetten en er komt een schilder om te kijken wat het moet kosten om de buitenboel te laten verven. Die laatste komt waarschijnlijk voor niks, we hebben toch geen geld daarvoor, haha.
Ik weet niet of het voor jou van toepassing is, maar bij woningen ouder dan 15 jaar, geldt er een BTW tarief van 6% ipv 19%, Mijn ouders hebben 2 jaar geleden ook alles laten schilderen, hebben toen iets van 4 bedrijven laten komen voor een offerte, en slechts 1 bedrijf maakte mijn ouders daarop attent, de andere bedrijven rekenden gewoon 19%.
En tot 1 juli betaal je ook bij een huis 'jonger' dan 15 jaar maar 6% btw op de arbeid!
Gast- Gast
Dat wil ik niet eens weten! Pas zitten rekenen wat het ons zou kosten aan verf, dat vond ik al shocking genoegAlex schreef:Ik denk dat je inderdaad die tweede schoenen beter onder je driekwartsbroek kunt doen.
Gast- Gast
Ken je geen schilder die het toevallig zwart wilt doen? Scheeld ook altijd iets in de kosten..
Jordana- Ratel
Als je niemand weet, weet ik ze wel...Jordana schreef:Ken je geen schilder die het toevallig zwart wilt doen? Scheeld ook altijd iets in de kosten..
Gast- Gast
Ik had zoveel plannen! Helaas ontbreekt de energie en het geldLily schreef:en het viel weer stil wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mogge! Heb vannacht toch over jou liggen dromen!!Anousch schreef:Goedemorgen dames!!
hahaha serieus, wat dan?
Gast- Gast
Ik was in G, toen ben ik aan boord gestapt bij jullie (ja, je woont met je ouders op een schip ) en toen zijn we naar D gevaren en daar gaan shoppen! Alleen totaal verdwaald, was zó eng! Gelukkig ging toen de wekker haha...Anousch schreef:ProudMama schreef:Mogge! Heb vannacht toch over jou liggen dromen!!Anousch schreef:Goedemorgen dames!!
hahaha serieus, wat dan?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik was in G, toen ben ik aan boord gestapt bij jullie (ja, je woont met je ouders op schip ) en toen zijn we naar D gevaren en daar gaan shoppen! Alleen totaal verdwaald, wat zó eng! Gelukkig ging toen de wekker haha...Anousch schreef:ProudMama schreef:Mogge! Heb vannacht toch over jou liggen dromen!!Anousch schreef:Goedemorgen dames!!
hahaha serieus, wat dan?
Hahahaha cool
Gast- Gast
.Anousch schreef:@Jordana: het gaat wel, en met jou??
Hier gaat het ook wel.
Ben je nog naar de dokter geweest met je buikpijn?
Jordana- Ratel
Alleen hoe ik erbij kom dat je op een schip woont?!!?
Hoe is het verder met je? Wanneer moet je voor onderzoek?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Alleen hoe ik erbij kom dat je op een schip woont?!!?
Hahaha ach ja, in dromen kan alles toch
Ja het gaat wel, ik ben beetje boos en teleurgesteld op dat ene oppasgezin. ik wil nu onderhand mijn geld wel van maart.
Ze krijgt het gefinancieerd van de gemeente en dinsdag had de gemeente gezegd dat ze het overgemaakt hebben, maar ik heb nog steeds niks... en ik heb het gewoon nodig om mn zorgverzekering te betalen maar dat gaat 'm zo niet worden
Ik moet vanmiddag om 4 uur!
Gast- Gast
Je hebt trouwens ook een super knappe broer, wist je dat? Met krullen!Anousch schreef:ProudMama schreef:Alleen hoe ik erbij kom dat je op een schip woont?!!?
Ja het gaat wel, ik ben beetje boos en teleurgesteld op dat ene oppasgezin. ik wil nu onderhand mijn geld wel van maart.
Ze krijgt het gefinancieerd van de gemeente en dinsdag had de gemeente gezegd dat ze het overgemaakt hebben, maar ik heb nog steeds niks... en ik heb het gewoon nodig om mn zorgverzekering te betalen maar dat gaat 'm zo niet worden
Ja, daar zou ik ook boos van worden! Dan zou je het vandaag toch wel moeten hebben, langer als 2 dagen duurt overschrijven niet.
Misschien later op de dag? Mijn salaris heb ik bijv ook altijd pas na 15.00 uur.
Spannend, zal voor je duimen!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je hebt trouwens ook een super knappe broer, wist je dat? Met krullen!Anousch schreef:ProudMama schreef:Alleen hoe ik erbij kom dat je op een schip woont?!!?
Ja, daar zou ik ook boos van worden! Dan zou je het vandaag toch wel moeten hebben, langer als 2 dagen duurt overschrijven niet.
Misschien later op de dag? Mijn salaris heb ik bijv ook altijd pas na 15.00 uur.
hahahaha dat moet ik eens aan me moeder vragen waar ze die gelaten heeft dan
Ja precies, ik weet ook echt niet wat ik er nu verder aan moet doen.
Ik bel/sms/mail die vrouw en elke keer zegt ze van ja het is overgemaakt enz enz. :S
thankyou!
Gast- Gast
Vragen of ze je het betalingskenmerk wil geven, kan jij de bank bellen...Anousch schreef:ProudMama schreef:Je hebt trouwens ook een super knappe broer, wist je dat? Met krullen!Anousch schreef:ProudMama schreef:Alleen hoe ik erbij kom dat je op een schip woont?!!?
hahahaha dat moet ik eens aan me moeder vragen waar ze die gelaten heeft dan
Ik bel/sms/mail die vrouw en elke keer zegt ze van ja het is overgemaakt enz enz. :S
thankyou!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vragen of ze je het betalingskenmerk wil geven, kan jij de bank bellen...Anousch schreef:
thankyou!
Inderdaad! Heeft ze het naar jou overgemaakt?
Gast- Gast
De gemeente heeft het naar mij overgemaakt,
mn vriend zei ook al van bel de gemeente dan maarja ik weet haar achternaam niet eens :S dus dat schiet ook al niet op.
mn vriend zei ook al van bel de gemeente dan maarja ik weet haar achternaam niet eens :S dus dat schiet ook al niet op.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: