Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Het is hier 20 graden.
Vanmiddag hebben we de zon in de kamer staan dus zal het dan wel wat warmer wezen.
Vanmiddag hebben we de zon in de kamer staan dus zal het dan wel wat warmer wezen.
Gast- Gast
Hier is het al 22.5 graad. Ik ga zo de ramen even tegen elkaar open zetten, er staat wel wat wind gelukkig!
Gast- Gast
Het is hier nu 22, maar de voorkant van het appartement is één en al glas op het zuiden, dus loopt nog wel een stukje op. Maar de slaapkamer blijft wel koel. Overigens zitten er ook veel bomen voor de voorkant, maar die zijn nu nog niet bebladerd genoeg om verkoeling te bieden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben 's ochtends zon op een groot raam (van de vloer tot het plafond) en 's middags staat de zon op de schuifpui. En het is een appartement op de bovenste verdieping, dus plat dak.
Ik ga zo alles van chocola maar in de koelkast leggen, voordat het de kast uit druipt..
Ik ga zo alles van chocola maar in de koelkast leggen, voordat het de kast uit druipt..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die geur van het voorjaar zo lekker. Zelfs vanaf mijn slaapkamer is het te ruiken met het raam open. Fijn!
Gast- Gast
Wij wonen op het noorden en de zon wordt geblokkeerd door een andere flat, in de zomer heerlijk, in de winter veel minder
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
HIer schijnt de zon 's ochtends ook recht naar binnen. Het is nu 22 graden. 's Middags staat ie aan de zijkant van het huis en daar zijn gelukkig veel minder ramen. Dit wordt de eerste zomer in dit huis, dus ik ben heel benieuwd hoe warm het hier wordt midden in de zomer...
Gast- Gast
Megara schreef:Ik vind die geur van het voorjaar zo lekker. Zelfs vanaf mijn slaapkamer is het te ruiken met het raam open. Fijn!
Ja heerlijk ruikt dat hè, ik zei het gisteravond nog tegen mijn vriend toen we naar huis reden. Vooral seringen vind ik ontzettend lekker ruiken
ik heb nog begod geen idee hoe bij ons huisje de zon staat haha. geloof dat ie `s ochtends voor staat en naar mate de dag vordert draaitie en eindigd ie achter in de tuin.
Gast- Gast
Hey ladies!
Nog 1 toets te gaan, gelukkig mag het boek erbij! Ben benieuwd..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lily schreef:ik heb nog begod geen idee hoe bij ons huisje de zon staat haha. geloof dat ie `s ochtends voor staat en naar mate de dag vordert draaitie en eindigd ie achter in de tuin.
Dat lijkt me helemaal niet verkeerd.
Gast- Gast
valt wel mee als ik thuiskom van het werk hebben we nog maar in een klein hoekje zon.
Gast- Gast
Burn schreef:Hey ladies!
Succes!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben gister flauwgevallen en nu heb ik een bult op mijn hoofd, het lijkt wel een rugby-bal. Gelukkig mag ik vandaag eindelijk naar de huisarts om naar mijn duizeligheid te kijken, want het word nu toch echt een beetje gevaarlijk.
En ik moet een huisarts zoeken waar je geen week hoeft te wachten op een afspraak, maar hoe vind je die..
En ik moet een huisarts zoeken waar je geen week hoeft te wachten op een afspraak, maar hoe vind je die..
Caroow- Lady Post-a-lot
Nou, ik ben bijna klaar hier, en dat allemaal voor een of andere malloot die morgen zo'n kastje voor glasvezelinternet komt installeren wat ik niet eens wil hebben :S
Caroow schreef:Ik ben gister flauwgevallen en nu heb ik een bult op mijn hoofd, het lijkt wel een rugby-bal. Gelukkig mag ik vandaag eindelijk naar de huisarts om naar mijn duizeligheid te kijken, want het word nu toch echt een beetje gevaarlijk.
Wat naar zeg! Pas je wel goed op jezelf en heb je iemand die met je mee kan gaan ivm je duizeligheid?
succes,
ik heb net mijn blond theepot aangeboden dus als iemand al van plan was deze te kopen hij staat in vraag en aanbod. Verwacht een hoop commentaar omdat ik hem niet kan ruilen en er dus wel redelijk wat voor wil hebben. Broertjes zijn de bon kwijt geraakt en hebben ook nog eens contant betaald :s
ik heb net mijn blond theepot aangeboden dus als iemand al van plan was deze te kopen hij staat in vraag en aanbod. Verwacht een hoop commentaar omdat ik hem niet kan ruilen en er dus wel redelijk wat voor wil hebben. Broertjes zijn de bon kwijt geraakt en hebben ook nog eens contant betaald :s
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik weet eindelijk welk nummer de eerste seconden van het nummer van Jennifer Lopez zijn
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Caroow schreef:Ik ben gister flauwgevallen en nu heb ik een bult op mijn hoofd, het lijkt wel een rugby-bal. Gelukkig mag ik vandaag eindelijk naar de huisarts om naar mijn duizeligheid te kijken, want het word nu toch echt een beetje gevaarlijk.
bij mijn huisarts maar geloof dat ze hier allemaal wel snel zijn.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Caroow schreef:Ik ben gister flauwgevallen en nu heb ik een bult op mijn hoofd, het lijkt wel een rugby-bal. Gelukkig mag ik vandaag eindelijk naar de huisarts om naar mijn duizeligheid te kijken, want het word nu toch echt een beetje gevaarlijk.
Wat naar zeg! Pas je wel goed op jezelf en heb je iemand die met je mee kan gaan ivm je duizeligheid?
De duizeligheid valt vandaag weer wat mee, dus ik heb nog niemand gevraagd. Mijn vriend in aan het werk dus ik was van plan te gaan fietsen. Ik heb vorige week ook al een aantal keer gefietst en dat gaat best goed. Het is hier ook niet echt druk op de weg gelukkig.
Maar, mocht ik nou wel duizeliger worden vraag ik wel iemand om mee te gaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Dat klinkt niet echt goed. Ik zou voor de zekerheid wel iemand mee nemen. De huisarts gaat waarschijnlijk wel een paar testjes bij je doen en dan zou er ook nog wel eens een provocatietest bij kunnen zitten. Dus je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
@ VC hoezo wil je dat kastje niet dan en krijg je het toch?
@ VC hoezo wil je dat kastje niet dan en krijg je het toch?
Minx- Lady Post-a-lot
Een provocatietest? Wat is dat?
Caroow- Lady Post-a-lot
Omdat ze verplicht zijn dat kastje aan te sluiten voor als ik het zelf alsnog wil of voor een volgende bewoner. Maar ik weiger om dat ding aan te hebben, want ik betaal niet voor iets wat ik niet wil hebben.
Eerst zou alles in de meterkast komen en dan zouden ze vanuit de meterkast alles doortrekken naar de huizen boven ons, maar nu komt dat ding dus in de woonkamer te staan en lopen er aan de buitenkant allemaal van die schuwlelijke oranje draden over de muur :S
Eerst zou alles in de meterkast komen en dan zouden ze vanuit de meterkast alles doortrekken naar de huizen boven ons, maar nu komt dat ding dus in de woonkamer te staan en lopen er aan de buitenkant allemaal van die schuwlelijke oranje draden over de muur :S
Een test waarmee je kijkt of je de herkenbare klachten op kan wekken.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Een test waarmee je kijkt of je de herkenbare klachten op kan wekken.
Dus dan moet ik gewoon even druk heen en weer lopen
Ik dacht dat hij gewoon mij door zou sturen voor (alweer) bloed prikken..
Wat stom dat ze dat doen VC, je mag zelf die draden gaan wegwerken? Lekker dan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: