Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Da's allemala op twitter. Zij volgen mij niet meer en ik heb ook niet, maar ze vergeten dat hun tweets openbaar staan. En waarom? De mevrouw achter de tweets hierboven zit vol met opgekropte woede omdat ze haar baan bij ons niet meer heeft, vermoed ik. Verder zou ik anders écht geen reden weten. Ja, heb vorige week een tweet geplaatst dat ik moe werd van hun vele ge-Bruno Mars, maar verder... ?
Gast- Gast
Ik lach er dan wel om maar kan het niet loslaten. Misschien is deze onder de gordel, maar jij kon het forum ook niet loslaten toen er even slecht over je gepraat werd.Smikkell schreef:Maple laat het los.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik lach er dan wel om maar kan het niet loslaten. Misschien is deze onder de gordel, maar jij kon het forum ook niet loslaten toen er even slecht over je gepraat werd.Smikkell schreef:Maple laat het los.
Lijkt me ook logisch dat als er zulke dingen over je gezegd wordt (opknopen???), je het niet los kan laten.
Gast- Gast
Maar ik liet het forum wel los toen mensen hier ´gemeen´spraken. Daarvoor had ik steun aan het forum.Maple schreef:Ik lach er dan wel om maar kan het niet loslaten. Misschien is deze onder de gordel, maar jij kon het forum ook niet loslaten toen er even slecht over je gepraat werd.Smikkell schreef:Maple laat het los.
Mijn opmerking was ook niet gemeen bedoeld. Heel vervelend en kinderachtig, inderdaad, maar probeer daar boven te staan. Je doet nu inderdaad alsof je er om lacht en het doet je ook wat. Het is vooral naar dat je nog met ze samen moet werken. Ik zie voor jezelf geen voordelen van het blijven volgen en hier posten.
Gast- Gast
Misschien moet ik nog met één van hen werken, maar dit pik ik niet. Ik ga al die tweets in een worddocument bewaren en wat ik er dan mee doe, dat bekijk ik nog wel even. Onder d'r neus duwen, ten overstaan van iedereen, kijken hoe ze dan reageert. Opknopen? Hallo zeg.
Gast- Gast
Ik vind het knap dat je het nog wilt lezen, Maple. Ik zou op zo'n moment even struisvogelpolitiek spelen. Dat zou ik NU doen, voorheen zou ik er diep op ingaan. Maar dat laatste helpt net zo weinig als het je aantrekken. Je kunt hun gedrag immers toch niet veranderen.
Gast- Gast
Ik had er eerlijk gezegd wel wat mee gedaan. Ik vind het niet normaal wat er gezegd wordt, zeker die tweet over opknopen niet. Ik vind dat je haar er best mee mag confronteren als je haar binnenkort ziet/spreekt/mee werkt. Dat hoef je echt niet te pikken.
Gast- Gast
Maple, ik zou die tweets hier even weghalen, je kunt aan de hand daarvan namelijk vrij veel achterhalen over die mensen en dus ook over jou.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Was ik idd al van plan.Susan schreef:Maple, ik zou die tweets hier even weghalen, je kunt aan de hand daarvan namelijk vrij veel achterhalen over die mensen en dus ook over jou.
Gast- Gast
Trouwens, had iets heel erg doms...
Ik was vandaag druk de zaak tegen Sietske H. aan het volgen, toen een collega vroeg om een update. Ik vertelde haar, en een mannelijke collega die er toevallige bij kwam staan, wat ik had gelezen en inplaats van dat ik penetrante lucht gebruikte... zei ik.... Penetrerende lucht....
Echt, drie jaar geleden lachte ik er een toenmalige collega erom uit.... En nu stonden twee collega's mij dom aan te kijken.....
Ik was vandaag druk de zaak tegen Sietske H. aan het volgen, toen een collega vroeg om een update. Ik vertelde haar, en een mannelijke collega die er toevallige bij kwam staan, wat ik had gelezen en inplaats van dat ik penetrante lucht gebruikte... zei ik.... Penetrerende lucht....
Echt, drie jaar geleden lachte ik er een toenmalige collega erom uit.... En nu stonden twee collega's mij dom aan te kijken.....
Gast- Gast
Oh boy oh boy..
Disney komt naar Nederland voor audities.. Ze zoeken nieuwe performers (als prinses en voor in de pakken).. Stiekem is dit echt een hele grote droom van me en zou ik niets liever willen doen als auditie.
Maar:
- ik heb een koophuis
- ik heb een vast contract op mijn werk
- ik zou voor 4 maanden naar frankrijk moeten
- we willen in de zomer voor een kindje gaan
kortom... het kan gewoon niet.. maar oooooooooooooooooooh wat lijkt me dat gaaf
Disney komt naar Nederland voor audities.. Ze zoeken nieuwe performers (als prinses en voor in de pakken).. Stiekem is dit echt een hele grote droom van me en zou ik niets liever willen doen als auditie.
Maar:
- ik heb een koophuis
- ik heb een vast contract op mijn werk
- ik zou voor 4 maanden naar frankrijk moeten
- we willen in de zomer voor een kindje gaan
kortom... het kan gewoon niet.. maar oooooooooooooooooooh wat lijkt me dat gaaf
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat lijkt me nou helemaal niets, in zo'n bloedheet pak... Dan zou ik liever bij de attracties werken
Ik ga ondertussen maar even wat laatste moederdagdingetjes voor werk voorbereiden.
Ik ga ondertussen maar even wat laatste moederdagdingetjes voor werk voorbereiden.
Gast- Gast
Je hoeft niet altijd in een pak, je bent vaak ook prinses
Oh nee, ik zou niet bij de attracties willen werken, maar mee mogen doen aan de shows en parades.. pfoe!
Leuk, Maple, moederdag. Wat maken jullie?
Ik heb krijtbordjes gemaakt, geverfd en versierd door de kinderen. Met een touwtje eraan met een krijtje en een sponsje!
Oh nee, ik zou niet bij de attracties willen werken, maar mee mogen doen aan de shows en parades.. pfoe!
Leuk, Maple, moederdag. Wat maken jullie?
Ik heb krijtbordjes gemaakt, geverfd en versierd door de kinderen. Met een touwtje eraan met een krijtje en een sponsje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Placemats. e gaan er nog ene kaartje met foto bij doen. Wich reminds me, ik moet de foto's nog laten otnwikkelen!
Gast- Gast
Lejow schreef:Je hoeft niet altijd in een pak, je bent vaak ook prinses
WAUW! Lijkt me ook super!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
maar als je echt echt wilt kan je toch evengoed met die audities meedoen? Dan loopt alleen het plan wat anders.. maar tja.. En het zijn audities, dus het niet nog niet zeker of je het dan ook wordt
En waarom moet je 4 maanden naar Frankrijk?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Wat zielig dat die vrouw al in de 30 is, Maple Whahahaha. Tis meer een actie voor een 19jarige
Gast- Gast
Serena schreef:maar als je echt echt wilt kan je toch evengoed met die audities meedoen? Dan loopt alleen het plan wat anders.. maar tja.. En het zijn audities, dus het niet nog niet zeker of je het dan ook wordt
Omdat ze Disney niet voor lejow, hoe leuk ze ook is, naar NL verplaatsen.
Gast- Gast
Serena schreef:maar als je echt echt wilt kan je toch evengoed met die audities meedoen? Dan loopt alleen het plan wat anders.. maar tja.. En het zijn audities, dus het niet nog niet zeker of je het dan ook wordt
Omdat je een contract aan gaat voor 4 maanden, en die 4 maanden beschikbaar moet zijn. Beetje ver weg om elke dag vanaf Rdam naar Parijs te rijden
En daarbij is het op een doordeweekse dag, dan moet ik gewoon werken. En denk niet dat ik vrij krijg van mijn baas om voor de lol mee te doen met audities.
Ach nee, het zal dromen blijven
Lejow- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Serena schreef:maar als je echt echt wilt kan je toch evengoed met die audities meedoen? Dan loopt alleen het plan wat anders.. maar tja.. En het zijn audities, dus het niet nog niet zeker of je het dan ook wordt
Bummer...
Lejow- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Placemats. e gaan er nog ene kaartje met foto bij doen. Wich reminds me, ik moet de foto's nog laten otnwikkelen!
Leuk!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Reva schreef:Serena schreef:maar als je echt echt wilt kan je toch evengoed met die audities meedoen? Dan loopt alleen het plan wat anders.. maar tja.. En het zijn audities, dus het niet nog niet zeker of je het dan ook wordt
Bummer...
hahaha
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Oeps.
Dat wordt morgen om 5u opstaan..
Dat wordt morgen om 5u opstaan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281