Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
nah ik hou er ook niet van om te moeten koken met dit weer pfff hoop dat m`n vriend vanavond heeft gekookt (is vrij vandaag)
Gast- Gast
Ja nog steeds veel pijn, en zo duizelig. De diagnose was tot vanochtend dat ik vocht van een mislukte eisprong in mijn buik heb, maar volgens mij is de huisarts het daar niet zo mee eens. Daarom moest ik dus weer bloed prikken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hazeltje schreef:
@ Patriesje: Ja dat is wel zo. Wat voor salade ga je maken?
Gewoon/simpel, sausje, ui, augurk, mozzarella, gekookte eieren.
En dan nog even kijken of ik iets in de koelkast heb liggen.
Gekookte aardappels en een gehaktbal erbij.
Lekker Hollands vandaag
Gast- Gast
Wat vervelend Caroow!
Hopelijk komen ze er snel achter wat het dan wel is want dit lijkt me niet bepaald gezond en fijn om al zo lang mee te moeten lopen!
@ Patriesje: Daar zal Mozzarella niet zo blij mee zijn dat ze de sla in gaat bij je...
Maar het klinkt wel lekker!
Dat is misschein wel iets voor ons voor morgen. Lekker snel klaar als we beide moeten werken.
Hopelijk komen ze er snel achter wat het dan wel is want dit lijkt me niet bepaald gezond en fijn om al zo lang mee te moeten lopen!
@ Patriesje: Daar zal Mozzarella niet zo blij mee zijn dat ze de sla in gaat bij je...
Maar het klinkt wel lekker!
Dat is misschein wel iets voor ons voor morgen. Lekker snel klaar als we beide moeten werken.
Gast- Gast
Patriesje schreef:Hazeltje schreef:
@ Patriesje: Ja dat is wel zo. Wat voor salade ga je maken?
Gewoon/simpel, sausje, ui, augurk, mozzarella, gekookte eieren.
En dan nog even kijken of ik iets in de koelkast heb liggen.
Gekookte aardappels en een gehaktbal erbij.
Lekker Hollands vandaag
Je hebt ook kant en klare bakken met sla, folie eraf, in de schaal en klaar
Ik maak vandaag aardappelschotel
Eventjes in de pan en klaar. Lekker makkelijk
Caroow- Lady Post-a-lot
Oh ik dacht een maaltijdsalade!! Gewoon lekker je aardappels laten afkoelen en in blokjes snijden in de salade gooien. Veel lekkerder ipv die vieze warme gekookte aardappels, ieeeegh.
Gast- Gast
Ik denk dat ik de aardappels gewoon opbak in plaats van ga koken.
Paprika erdoor, uitje erdoor... Ik heb vanmorgen slavink eruit gehaald en dan doe i ker voor H. doperwten bij.
Paprika erdoor, uitje erdoor... Ik heb vanmorgen slavink eruit gehaald en dan doe i ker voor H. doperwten bij.
Gast- Gast
Met sla uit een zak of bak hoef ik echt niet thuis te komen!
Woon met 1 die vroeger er verwend is bij zijn opa en oma met hun eigen verbouwde groenten...
Woon met 1 die vroeger er verwend is bij zijn opa en oma met hun eigen verbouwde groenten...
Gast- Gast
En
ik kreeg een smsje van vriendin.
Die vroeg ofdat ze mijn nummer mocht geven aan een collega van haar, die heeft in de zomervakantie 3 weken oppas nodig zou wel vet cool wezen.
ik kreeg een smsje van vriendin.
Die vroeg ofdat ze mijn nummer mocht geven aan een collega van haar, die heeft in de zomervakantie 3 weken oppas nodig zou wel vet cool wezen.
Gast- Gast
Reva schreef:Oh ik dacht een maaltijdsalade!! Gewoon lekker je aardappels laten afkoelen en in blokjes snijden in de salade gooien. Veel lekkerder ipv die vieze warme gekookte aardappels, ieeeegh.
Ik hou niet van koud eten...
Gast- Gast
Patriesje schreef:Met sla uit een zak of bak hoef ik echt niet thuis te komen!
Dan zou ik hem lekker zelf laten koken
Ik heb het geluk dat mijn vriend koken echt heel leuk vindt, ik kook echt maar 2 keer per maand ofzo, heerlijk!
Caroow- Lady Post-a-lot
Dan eet hij het niet.. Het leven is soms zo simpel..Patriesje schreef:Met sla uit een zak of bak hoef ik echt niet thuis te komen!
En ik ben zo hard daarin, haha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dan eet hij het niet.. Het leven is soms zo simpel..Patriesje schreef:Met sla uit een zak of bak hoef ik echt niet thuis te komen!
Ik ben het helemaal met je eens
Caroow- Lady Post-a-lot
Wij zitten op het moment in een ritme dat mijn vriend rond kwart voor 6/6 uur thuis is en dan om 7 uur weer weg moet.
Dan 3 dagen door de week, dus dan moet het eten klaar staan..
Ik ben wel aan het proberen dat hij weer gaat koken maar ja ik zit (zo goed als) werkloos thuis..
Dan 3 dagen door de week, dus dan moet het eten klaar staan..
Ik ben wel aan het proberen dat hij weer gaat koken maar ja ik zit (zo goed als) werkloos thuis..
Gast- Gast
Caroow schreef:_Donnaa schreef:Dan eet hij het niet.. Het leven is soms zo simpel..Patriesje schreef:Met sla uit een zak of bak hoef ik echt niet thuis te komen!
Ik ben het helemaal met je eens
Haha, zo gaat dat hier ook wel vaak.
Komt ie thuis: Oh ik dacht dat je dat of dat zou gaan maken.
Hier heb ik geen zin in. Nou prima, dan bak een ei of eet een boterham en zoek het uit.
Gast- Gast
Ik zit ziek thuis, ik hoef sowieso helemaal niks te doen waar ik geen zin in heb. Maar, als je je zo verveeld krijg je vanzelf zin in huishouden..
Caroow- Lady Post-a-lot
Geen probleem toch als jij moet koken, maar als mijn vriend moeilijk ging doen over sla uit zak, dan kon hij die sla met zak en al in z`n reet steken en naar de Mac rijden, toedeloe!
Gast- Gast
Idd RUR!Hazeltje schreef:
Haha, zo gaat dat hier ook wel vaak.
Komt ie thuis: Oh ik dacht dat je dat of dat zou gaan maken.
Hier heb ik geen zin in. Nou prima, dan bak een ei of eet een boterham en zoek het uit.
Gast- Gast
Ach ik heb gewoon besloten dat we niet zo vaak sla eten.
Zeg ik gewon dat het te duur is
Maar nu ga ik echt even bezig (ondertussen de aardappels al geschilt)
Zeg ik gewon dat het te duur is
Maar nu ga ik echt even bezig (ondertussen de aardappels al geschilt)
Laatst aangepast door Patriesje op wo 20 apr 2011 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hazeltje schreef:What the f* betekend RUR?????
Ok, ik ga nu echt aardappels schillen!
Doeidoei!
Ik heb ook geen idee..
Caroow- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:red uw reet :p
Echt? Of is dat wat jij er van maakt?
Caroow- Lady Post-a-lot