Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Pff, ik ben bij m'n moeder, gaat haar telefoon. Ze kon m niet vinden en ik had 'm uiteindelijk, was het m'n zusje. Dus ik neem op, zegt ze: hoi, met zus, is mama er ook?
Sorry, maar is het dan echt teveel moeite om te vragen hoe het gaat? Ligt dat dan aan mij of ...?
Sorry, maar is het dan echt teveel moeite om te vragen hoe het gaat? Ligt dat dan aan mij of ...?
Gast- Gast
Hoe oud is je zusje? Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd als ik mijn zusje aan de lijn krijg eerst vraag hoe het met haar gaat. Niet omdat dat me niet interesseert, maar gewoon omdat ik ff naar m'n ouders bel met een snel vraagje.Alex schreef:Pff, ik ben bij m'n moeder, gaat haar telefoon. Ze kon m niet vinden en ik had 'm uiteindelijk, was het m'n zusje. Dus ik neem op, zegt ze: hoi, met zus, is mama er ook?
Gast- Gast
Ik ben er ook weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vraag het meestal ook niet. Maar als ik zou weten dat mijn zus niet lekker in d'r vel zit zou ik het wel vragen.Alex schreef:Pff, ik ben bij m'n moeder, gaat haar telefoon. Ze kon m niet vinden en ik had 'm uiteindelijk, was het m'n zusje. Dus ik neem op, zegt ze: hoi, met zus, is mama er ook?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik vraag het meestal ook niet. Maar als ik zou weten dat mijn zus niet lekker in d'r vel zit zou ik het wel vragen.Alex schreef:Pff, ik ben bij m'n moeder, gaat haar telefoon. Ze kon m niet vinden en ik had 'm uiteindelijk, was het m'n zusje. Dus ik neem op, zegt ze: hoi, met zus, is mama er ook?
+1!
Burn- Lady Post-a-lot
Goedeavond!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Goedeavond!
Hey Snoes!
Ik heb het vandaag op de post gedaan!
Burn- Lady Post-a-lot
Hallo
@ alex ik vraag het ook niet altijd, maar dat komt meer doordat mijn zusje nog flink aan het puberen is en daar geen behoefte aan heeft. In jou geval zou ik het wel gevraagd hebben.
@ snoes hoe is het vandaag met je?
Ik zit even lekker buiten op mijn werk enige voordeel van de rust hier nu.
@ alex ik vraag het ook niet altijd, maar dat komt meer doordat mijn zusje nog flink aan het puberen is en daar geen behoefte aan heeft. In jou geval zou ik het wel gevraagd hebben.
@ snoes hoe is het vandaag met je?
Ik zit even lekker buiten op mijn werk enige voordeel van de rust hier nu.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Nee, ik ben even laaiend... weten jullie dat rare verhaal van collega en excollega van afgelopen vrijdag nog? Dat ze zo raar deden op hyves?
Gast- Gast
Maple, dat heb ik denk ik even gemist. Wat is er gebeurt?
Storm, waarom heb je een pesthumeur?
Storm, waarom heb je een pesthumeur?
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, over jouw vermoeidheid?Maple schreef:Nee, ik ben even laaiend... weten jullie dat rare verhaal van collega en excollega van afgelopen vrijdag nog? Dat ze zo raar deden op hyves?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Doei Burn, eetse!! En fijn dat je je goed voelt!!
Dankjewel trouwens nog!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik weet t eigenlijk niet, voel me sowieso vaak chagrijnig en verdrietig. Zie mijn topic in 'persoonlijk' ...
Gast- Gast
Maple: Wat is er gebeurd?
Storm
Hallo allemaal
Storm
Hallo allemaal
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Burn, super! PM me jouw rekeningnummer en het bedrag nog maar even door he!
Lotus, vandaag was eigenlijk hetzelfde als gisteren. Op mijn gemak gewerkt, rustig aan, en nu best wel moe/futloos. Maar ik moet alleen morgen nog en dan heb ik vrij tot dinsdag; Ga ik dinsdag een dag werken en daarna weer vrij tot de dinsdag erop Dus leuke vooruitzichten!
Lotus, vandaag was eigenlijk hetzelfde als gisteren. Op mijn gemak gewerkt, rustig aan, en nu best wel moe/futloos. Maar ik moet alleen morgen nog en dan heb ik vrij tot dinsdag; Ga ik dinsdag een dag werken en daarna weer vrij tot de dinsdag erop Dus leuke vooruitzichten!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hey Jordana!
Storm
Storm
Burn- Lady Post-a-lot
Heey Burn.
Misschien een stomme vraag maar hoe voel je je?
Misschien een stomme vraag maar hoe voel je je?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: