Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke make-up?

+6
_Femme
Sweety
Blond
VeryCherry
Ugly Betty
Zwerver
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke make-up? - Pagina 3 Empty Re: Welke make-up?

Bericht  TNMN wo 20 apr 2011 - 2:53

Arwyn schreef:
TNMN schreef:Misschien heb ik dan vette oogleden want de hema basis doet bij mij echt niets.. Rolling Eyes Ik heb verschillende goede oogschaduws van Catrice, maar ze blijven niet zo lang zitten helaas. Fijn dat het bij jou wel werkt smile ik ben op zoek naar de perfecte basis!

Ik heb er nooit zo op gelet of ik vette oogleden heb, maar dat zal dan wel meevallen, haha.
Ik gebruik meestal niet eens een basis (te lui voor), maar er zit vaak wel wat afgepoederde concealer op m'n ooglid en dat werkt bij mij eigenlijk ook wel prima, haha. Bij de Saphora hebben ze ook wel goede basissen (bv Too Faced, Urban Decay), maar die zijn gelijk zo duur..

Ja klopt ik had ook al naar primer potion staan staren.. Kan het voor mezelf nog even niet goed praten Wink
@Appeltje: ik heb hier helaas geen Etos in de buurt, heb wel en gezichtsprimer van de Etos (die ik wel eens op mijn ogen gebruik), maar dat werkt niet helaas. (Daar is het dan ook niet voor bedoelt natuurlijk smile)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: