Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maak ik mezelf nu gek?

+8
Spring
Mamsie
Flip Fluitketel
Monnie
Susan
Teddyaapje
meisjesmama
mirrie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:55

BeeGee schreef:Voor dit soort gevallen heb ik ook altijd testen in huis Laughing. Ik kan me daar ook mega gek om maken, dus eens in de zoveel tijd dan doe ik een test gewoon voor mijn gemoedstoestand Very Happy
Ik heb idd ook altijd testen in huis haha...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:58

Arden schreef:
BeeGee schreef:Voor dit soort gevallen heb ik ook altijd testen in huis Laughing. Ik kan me daar ook mega gek om maken, dus eens in de zoveel tijd dan doe ik een test gewoon voor mijn gemoedstoestand Very Happy
Ik heb idd ook altijd testen in huis haha...

Ik ook. Vanwege mijn PDS maak ik mezelf nog weleens gek :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Susan zo 17 apr 2011 - 22:00

Ik heb niet altijd testen in huis, op de een of andere manier ga ik juist allemaal tekens voelen als ik weet dat ik kan testen. Alsof die testen mijn naam roepen of zo. Dus ik koop ze pas als ik ze nodig denk te hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 22:10

Susan schreef:Ik heb niet altijd testen in huis, op de een of andere manier ga ik juist allemaal tekens voelen als ik weet dat ik kan testen. Alsof die testen mijn naam roepen of zo. Dus ik koop ze pas als ik ze nodig denk te hebben.

''Psssst...pssssssst, Susan. Susaan, psssst. You know you want it..jaaa toe dan, toe dan, toe dan''

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  liesje zo 17 apr 2011 - 22:12

ben ook wel benieuwd

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  loesje zo 17 apr 2011 - 22:35

ik ben 2 jaar terug in december ook heel even zwanger geweest maar werd een miskraam door het spiraaltje wat ik nog had.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:01

Ik voel ook regelmatig plopjes. Zeker na de bevalling van mijn dochter voelde ik het vaak, waarschijnlijk omdat ik nog gewend was daarop te letten. Dus vaak wanneer ik dacht dat ik mijn dochter voelde, waren het waarschijnlijk toch mijn darmen. En dat is ook wat het nu is, zal wel bij jou ook wel meevallen, je bent vast niet zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie ma 18 apr 2011 - 0:40

haha nee meiden ik weet nog niks. nog geen tijd gehad een test te halen. vandaag voel ik niks meer. kan ook haast niet maar heb wel de bibbers dat het wel zo is. dus misschien eind vd middag en anders morgen ga ik een test halen.

laat het nog wel even weten!
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Rupsie ma 18 apr 2011 - 1:20

spannend hoor. Ik ben erg benieuwd.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  _Mashimaro_ di 19 apr 2011 - 7:05

En weet je al meer?
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie wo 20 apr 2011 - 0:59

NIET ZWANGER!!! pak van me hart. begon al bijna aan het idee te wennen, neeeeee.... haha nee we zijn compleet zo dus het is goed!
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Teddyaapje wo 20 apr 2011 - 1:10

mirrie schreef:NIET ZWANGER!!! pak van me hart. begon al bijna aan het idee te wennen, neeeeee.... haha nee we zijn compleet zo dus het is goed!

Fijn dat je toch niet zwanger bent! Vind je het aan de andere kant ook niet stiekem een beetje jammer? Ik denk dat ik er misschien wel een dubbel gevoel bij zou hebben (al kan een zwangerschap terwijl je een spiraaltje hebt heel wat complicaties met zich meebrengen)
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:11

gelukkig voor je!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:12

oh gelukkig maar toch

Ik heb dat ook soms dat ik in bed lig en die plopjes voel, dan schrik ik ook meteen en denk ik ook van goh het zal toch niet....stel je voor zeg....

Maarja is dus heel herkenbaar bij meerdere van jullie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie wo 20 apr 2011 - 1:27

ja jammer is het wel. tuurlijk is het leuk, maar het is niet ons idee. we hebben besloten dat we het bij 2 laten, ook omdat mijn bevallingen niet helemaal joepie waren. maar ja we waren wel over namen aan het fantaseren. ondanks dat het zou zo NIET uitkomen nu. we hebben het financieel echt niet breed. maar als het wel zo was geweest waren we overrompeld maar ook dolgelukkig.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  _Mashimaro_ wo 20 apr 2011 - 3:57

In jullie geval, gelukkig dat het niet zo is.
Maar ik kan me voorstellen dat je wel even in de rats hebt gezeten...
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 3:00

Arden schreef:
mirrie schreef:
Arden schreef:
mirrie schreef:ik heb al anderhalf jaar een mirena. waar ik niet over te spreken ben. veel pijn tijdens eisprongperiode, andere afscheiding die jeuk veroorzaakt en vaak ook echt steken in m'n buik. nu zit ik telkens te denken wanneer was ik voor het laatst ongesteld. ik behoor helaas tot de groep die wel ongesteld blijft ondanks de mirena. hoopte dat het bij mij ook op een dag weg zou blijven. ik blijf die plopjes maar voelen..... Rolling Eyes

Dit zou zo mijn bericht kunnen zijn. Ook die plopjes heb ik. Ik denk er nu over om mijn Mirena eruit te laten halen, ik ben telkens 2 weken ongesteld nu (wel minder hevig maar 2 weken zie ik ook echt niet zitten).

ik ben nu ook steeds meer dan een week ongesteld. even rust en dan een week buikpijn en dan 2 weken jeuk. wordt er gek van! rotding! pil is ook niet alles maar beter dan die stomme spiraal.

Echt he. Ik ga voor woensdag of donderdag een afspraak maken met de HA om het allemaal eens goed door te spreken. Volgens mij heb ik nou ook een schimmelinfectie doordat ik ruim 2 weken ongesteld ben geweest net. Ik hoef m niet per se meteen eruit te laten halen maar ik wil iig weten of dit normaal is en wat misschien een betere optie zou zijn voor me.

Mijn mirena is er vandaag gelijk uitgehaald want het is dus absoluut niet normaal dat ik elke keer meer dan een week ongesteld ben geweest. Dat is een teken dat ie niet doet wat ie moet doen zei mijn HA. Maar ik was nu ook al 3 weken ongesteld. Ik heb nu een kuur gekregen van 2 pillen 10 dagen om het te laten stoppen en ga daarna meteen aan de pil. Misschien moet jij m ook eens na laten kijken Mirrie??? Hij zei dat de meeste vrouwen wel ongesteld blijven maar als het veel/vaak/lang wordt, is het vaak echt een teken dat het niet werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie do 21 apr 2011 - 10:21

arden: ik ben hooguit een week ongesteld maar dat vind ik al te lang. elke keer denk ik de klachten zullen wel overgaan. maar ik vind die jeuk echt het ergste, dan kan ik wel tegen de muren opkruipen en de zin in sex wordt er ook niet beter van. heb deze klachten al eens aan de huisarts voorgelegd maar zij zei niet wat jouw ha nu zegt. ik wacht het nog 1x af en anders gaat ie eruit. thanks nog voor je reactie!
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? - Pagina 2 Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum