Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maak ik mezelf nu gek?

+8
Spring
Mamsie
Flip Fluitketel
Monnie
Susan
Teddyaapje
meisjesmama
mirrie
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie zo 17 apr 2011 - 5:12

oh my god. ik voel vandaag al een hele tijd plopjes in mijn buik. bijna telkens op dezelfde plek. ik heb dit de afgelopen weken weleens eerder een keer gevoeld maar dacht ach dat zijn vast m'n darmen. nu bekruipt me het gevoel dat het misschien weleens wat anders kan zijn. dit is niet helemaal de bedoeling, maar mocht het zo blijken te zijn dan is het uiteraard welkom. ik zit terug te denken. ben al een paar weken niet mezelf. ben volgens mij de vorige maand niet ongesteld geweest, vorige week enorm gespannen borsten.....

maar..... ik heb een mirena ...... zou het kunnen dat ik zwanger ben? zou ik een van die 0.1% zijn.

als ik dit gevoel morgen nog heb toch maar even een testje halen.....

vertelde het net aan mijn man en die keek echt van .... wat nu?

wie praat me even moed in haha.... al maakt de gedachte dat ik misschien zwanger ben me ook wel opgewonden. toch wel leuk, maar we hadden besloten het bij 2 te laten. als het zo is, dan heeft het zo moeten wezen. maar dan gaat bij mijn man wel de knip erin want we zijn toch wel heel vruchtbaar dan.....
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 5:21

Whaha ik heb precies het zelfde af en toe.. Maar het zijn dan toch echt me darmen! Denk dat je zelf nu gewoon gek maakt, maar je kan voor de zekerheid morgen ff een testje doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 5:35

Voor dat je de kleine voelt ben je toch al een week of 14/ 16, als het niet langer is, zwanger?
Dan zou je het intussen ook wel moeten zien aan je denk ik zo...

Ik voel de kindsbewegingen ook niet altijd op dezelfde plek zit ik me te bedenken, voel het wel door heel mijn buik. Maar ja, kan ook komen omdat het er 2 zijn natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 5:48

Ik heb er verder geen verstand van maar is er bij jouw in de buurt geen 24 uurs apotheek? Dan zou je meteen een test kunnen halen. Ben je er meteen achter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  meisjesmama zo 17 apr 2011 - 6:10

@ mirrie oeh... Wat een spanning ik had toevallig van de week ook 2 keer dat ik dacht "huh wat is dit.." is er geen apotheek in de buurt open?

@proudmama ik voelde die plopjes al rond de 9 à 10 weken.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie zo 17 apr 2011 - 6:14

ik heb eigenlijk geen idee of er een apotheek in de buurt open is. vast wel. maar ik wacht wel tot morgen. pffff raar idee. hopelijk is het morgen gewoon loos alarm. en anders tja dan moeten we weer alles gaan aanschaffen want alle baby spullen zijn de deur uit haha....
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Teddyaapje zo 17 apr 2011 - 6:24

Oeh spannend zeg! Wat voor anticonceptie gebruiken jullie als ik vragen mag?

Ik heb ook wel eens het gevoel dat er "iets" in mn buik beweegt, maar dan vooral als ik zo half in slaap aant vallen of net wakker aant worden ben.

Ik zou een testje doen...dan weet je het zeker...met die andere verschijnselen erbij zou het zo maar eens kunnen...

xx teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie zo 17 apr 2011 - 6:28

ik heb al anderhalf jaar een mirena. waar ik niet over te spreken ben. veel pijn tijdens eisprongperiode, andere afscheiding die jeuk veroorzaakt en vaak ook echt steken in m'n buik. nu zit ik telkens te denken wanneer was ik voor het laatst ongesteld. ik behoor helaas tot de groep die wel ongesteld blijft ondanks de mirena. hoopte dat het bij mij ook op een dag weg zou blijven. ik blijf die plopjes maar voelen..... Rolling Eyes
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 6:29

De dienstapotheek lijkt me dan een goede optie. Die zit hier in het ziekenhuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 6:35

Voor je eigen rust kan je natuurlijk altijd komende week even een test doen..maar de kans is natuurlijk wel héél erg klein dat het zo is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie zo 17 apr 2011 - 6:38

tuurlijk is die kans klein, zal ook eerlijk zeggen dat ik opgelucht zou zijn als het niet zo was.

maar het voelt zo gek. nog nooit eerder gehad en het blijft maar ploppen. straks lekker slapen en morgen in m'n pauze maar een testje halen.

het zal toch wat wezen.....
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 6:48

Goh dat ben ik niet de enige die dat voelt. Het lijkt dat ik ook af en toe "plopjes" voel in m'n buik haha. Maar zwanger ben ik toch echt niet !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 6:50

Dat heb ik ook heel veel, dan denk ik direct: 'baby' en daarna: 'o, nee, kan niet'

En ik weet héél zeker dat ik niet zwanger ben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Susan zo 17 apr 2011 - 6:53

Ik heb ook een paar keer gedacht dat ik zwanger was en toen heb ik gewoon even een testje gedaan. Anders blijf je er maar mee in je hoofd zitten, is mijn ervaring.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Monnie zo 17 apr 2011 - 7:06

Die plopjes zijn toch wel herkenbaar. Zo heel af en toe heb ik dat gevoel weer van in de zwangerschap, maar ben ook echt niet zwanger. Succes morgen met testen!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Flip Fluitketel zo 17 apr 2011 - 7:31

Ik heb na de bevalling ook veel meer last van 'plopjes'in de buik. En dan met name als ik op bed ligt, dan denk ik van 'zou het dan toch'......... Maar kan bijna niet............ Denk dat het gewoon mijn darmen zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:17

mirrie schreef:ik heb al anderhalf jaar een mirena. waar ik niet over te spreken ben. veel pijn tijdens eisprongperiode, andere afscheiding die jeuk veroorzaakt en vaak ook echt steken in m'n buik. nu zit ik telkens te denken wanneer was ik voor het laatst ongesteld. ik behoor helaas tot de groep die wel ongesteld blijft ondanks de mirena. hoopte dat het bij mij ook op een dag weg zou blijven. ik blijf die plopjes maar voelen..... Rolling Eyes

Dit zou zo mijn bericht kunnen zijn. Ook die plopjes heb ik. Ik denk er nu over om mijn Mirena eruit te laten halen, ik ben telkens 2 weken ongesteld nu (wel minder hevig maar 2 weken zie ik ook echt niet zitten).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Mamsie zo 17 apr 2011 - 9:17

Jaa die plopkes heb ik ook wel is. Voelt echt zo! Het zijn altijd mijn darmen gelukkig haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Spring zo 17 apr 2011 - 9:31

Ik zou wel zo snel mogelijk een test doen. Want als je wel zwanger bent dan moet je de mirena er uit laten halen!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  mirrie zo 17 apr 2011 - 9:46

Arden schreef:
mirrie schreef:ik heb al anderhalf jaar een mirena. waar ik niet over te spreken ben. veel pijn tijdens eisprongperiode, andere afscheiding die jeuk veroorzaakt en vaak ook echt steken in m'n buik. nu zit ik telkens te denken wanneer was ik voor het laatst ongesteld. ik behoor helaas tot de groep die wel ongesteld blijft ondanks de mirena. hoopte dat het bij mij ook op een dag weg zou blijven. ik blijf die plopjes maar voelen..... Rolling Eyes

Dit zou zo mijn bericht kunnen zijn. Ook die plopjes heb ik. Ik denk er nu over om mijn Mirena eruit te laten halen, ik ben telkens 2 weken ongesteld nu (wel minder hevig maar 2 weken zie ik ook echt niet zitten).

ik ben nu ook steeds meer dan een week ongesteld. even rust en dan een week buikpijn en dan 2 weken jeuk. wordt er gek van! rotding! pil is ook niet alles maar beter dan die stomme spiraal.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:49

mirrie schreef:
Arden schreef:
mirrie schreef:ik heb al anderhalf jaar een mirena. waar ik niet over te spreken ben. veel pijn tijdens eisprongperiode, andere afscheiding die jeuk veroorzaakt en vaak ook echt steken in m'n buik. nu zit ik telkens te denken wanneer was ik voor het laatst ongesteld. ik behoor helaas tot de groep die wel ongesteld blijft ondanks de mirena. hoopte dat het bij mij ook op een dag weg zou blijven. ik blijf die plopjes maar voelen..... Rolling Eyes

Dit zou zo mijn bericht kunnen zijn. Ook die plopjes heb ik. Ik denk er nu over om mijn Mirena eruit te laten halen, ik ben telkens 2 weken ongesteld nu (wel minder hevig maar 2 weken zie ik ook echt niet zitten).

ik ben nu ook steeds meer dan een week ongesteld. even rust en dan een week buikpijn en dan 2 weken jeuk. wordt er gek van! rotding! pil is ook niet alles maar beter dan die stomme spiraal.

Echt he. Ik ga voor woensdag of donderdag een afspraak maken met de HA om het allemaal eens goed door te spreken. Volgens mij heb ik nou ook een schimmelinfectie doordat ik ruim 2 weken ongesteld ben geweest net. Ik hoef m niet per se meteen eruit te laten halen maar ik wil iig weten of dit normaal is en wat misschien een betere optie zou zijn voor me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 19:25

Voor dit soort gevallen heb ik ook altijd testen in huis Laughing. Ik kan me daar ook mega gek om maken, dus eens in de zoveel tijd dan doe ik een test gewoon voor mijn gemoedstoestand Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:40

Heb je al getest?? ben nu wel benieuwd haha....


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:40

BeeGee schreef:Heb je al getest?? ben nu wel benieuwd haha....

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Teddyaapje zo 17 apr 2011 - 21:43

Snoepy87 schreef:
BeeGee schreef:Heb je al getest?? ben nu wel benieuwd haha....

+1

+1


En ik wil je niet ongerust maken maar een vriendin van me is laatst ondanks haar minera zwanger geraakt... ik heb er zelf ook een en kreeg dit nieuws net voordat ik na 6 weken na plaatsing op controle moest, ik heb gevraagd of ik elk jaar op controle mocht komen op te checken of hij nog goed zit.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maak ik mezelf nu gek? Empty Re: maak ik mezelf nu gek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum