Ik word gek van mezelf want
+8
Blond
Jordana
Lotus
Lejow
Hoochie
TwistedAngel
TGR
Julia
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik word gek van mezelf want
Mijn eierstokken blijven maar rammelen, helemaal nu een beste vriendin zwanger is. En het komt zooo niet uit, moet bovendien eerst nog trouwen volgend jaar!
Waardoor worden jullie wel eens gek van jezelf? (of is het door?)
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Ik word gek van mezelf want
Julia schreef:Mijn eierstokken blijven maar rammelen, helemaal nu een beste vriendin zwanger is. En het komt zooo niet uit, moet bovendien eerst nog trouwen volgend jaar!
Ook door die rammelende eierstokken.
En door de troep die ik vaak maak in huis, en het feit dat ik een redelijke chaoot kan zijn
Gast- Gast
Ik word ook gek van jullie hoor
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Ik word ook gek van jullie hoor
Ik word soms gek van mezelf. Ik maak zo'n zooitje van mijn huis elke keer...
Gast- Gast
Zusje schreef:TGR schreef:Ik word ook gek van jullie hoor
Zusje & Thea, klinkt bekend! Vroeger was ik ook een chaoot in het huis, maar sinds ik een kind heb vind ik het heerlijk om op te ruimen en schoon te maken Kan zo genieten als het opgeruimd is en ik met een wijntje op de bank zit.
Julia- Prater
* mijn gedachten zo'n 16 uur per dag op hol zijn, en ik het niet meer kan bijbenen. geen rust in mijn hoofd heb, dus ook niet in mijn lijf..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Julia schreef:Zusje schreef:TGR schreef:Ik word ook gek van jullie hoor
Zusje & Thea, klinkt bekend! Vroeger was ik ook een chaoot in het huis, maar sinds ik een kind heb vind ik het heerlijk om op te ruimen en schoon te maken Kan zo genieten als het opgeruimd is en ik met een wijntje op de bank zit.
Daar heb ik nou totaal geen last van...helaas
Gast- Gast
Tja, een kind 'nemen' voor een schoon en opgeruimd huis is ook weer zoiets he...
Gast- Gast
Niet?
Jolicious: Ja ik was ook verbaasd hoor! Ik denk dat dat ook komt doordat ik rust in mijn hoofd krijg van een opgeruimd huis. En zoals je misschien wel weet zorgt een klein kind niet altijd voor rust haha.
TwistedAngel: Oej dat klinkt niet fijn zeg. Zou je er iets aan kunnen doen?
Jolicious: Ja ik was ook verbaasd hoor! Ik denk dat dat ook komt doordat ik rust in mijn hoofd krijg van een opgeruimd huis. En zoals je misschien wel weet zorgt een klein kind niet altijd voor rust haha.
Julia- Prater
Julia schreef:Niet?
Haha, dat klopt. Daarom is mijn huis een nog grotere bende dan het al was
Gast- Gast
O, o, ik ben nu al altijd aan het opruimen & schoonmaken, dat wordt wat als er hier een kleintje komt
Gast- Gast
... ik maak mezelf zo onnozel druk om aanstaande vrijdag. Ik moet niet afvallen nu, maar ren wel elk uur naar de wc, omdat mijn stofwisseling compleet op hol is.
Gast- Gast
julia., ik hoop dat ik er iets op kan vinden,ben het zat..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Jolicious: Kan je je man niet meer aan het werk zetten
Twisted Angel: Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar ik hoop dat je je snel beter voelt.
Youandi: Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik kan wel zeggen dat het maar 1 dag is en dat je moet relativeren, maar dat zal wel niet helpen he haha. Ik heb volgend jaar denk ik hetzelfde haha. Hoe is je (toekomstig) man eronder?
Twisted Angel: Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar ik hoop dat je je snel beter voelt.
Youandi: Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik kan wel zeggen dat het maar 1 dag is en dat je moet relativeren, maar dat zal wel niet helpen he haha. Ik heb volgend jaar denk ik hetzelfde haha. Hoe is je (toekomstig) man eronder?
Julia- Prater
Youandi schreef:... ik maak mezelf zo onnozel druk om aanstaande vrijdag. Ik moet niet afvallen nu, maar ren wel elk uur naar de wc, omdat mijn stofwisseling compleet op hol is.
Oh joh, dat komt echt wel goed! Goed blijven eten! Ik had hetzelfde probleem, jurk zakte week van te voren ineens een beetje af. Elke avond aan de chips enzovoort, week later pastte hij perfect
Gast- Gast
Julia: die is veel rustiger. Maar stiekem kriebelt het bij hem ook wel. Hij zegt zelf dat hij het waarschijnlijk donderdag erg spannend gaat vinden.
Gast- Gast
Ik word gek van mezelf omdat ik vandaag thuis werk en een hele lijst heb liggen, maar er komt maar niks uit mijn handen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik word gek van mezelf omdat ik maar zo misselijk blijf en me dat zo verschrikkelijk veel energie kost.. (en kotst in dit geval)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word gek van mezelf vanwege de gedachten en gevoelens die ik heb. Vanwege het steeds weer vastlopen. Van het zoveel moeite hebben met simpele dingen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik word gek van mezelf omdat het z'n chaos in mijn koppie is en ik het niet op een rijtje krijg. Waardoor ik mezelf soms heel erg in de weg zit. :S
Gast- Gast
Cimic schreef:Ik word gek van mezelf omdat het z'n chaos in mijn koppie is en ik het niet op een rijtje krijg. Waardoor ik mezelf soms heel erg in de weg zit. :S
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word gek van mezelf omdat ik zo ontzettend moe ben...
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
+1Jordana schreef:Cimic schreef:Ik word gek van mezelf omdat het z'n chaos in mijn koppie is en ik het niet op een rijtje krijg. Waardoor ik mezelf soms heel erg in de weg zit. :S
+1
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
NerdChic schreef:+1Jordana schreef:Cimic schreef:Ik word gek van mezelf omdat het z'n chaos in mijn koppie is en ik het niet op een rijtje krijg. Waardoor ik mezelf soms heel erg in de weg zit. :S
+1
Zullen we maar een clubje oprichten 'insane in the brain' Moet nu denken aan een rapliedje wat hierover is gemaakt. Haha.
Gast- Gast
Haha nou, zullen we dat maar doen! Zou fijn zijn als mensen me eens begrepen hoe ik me voel! En ik wou dat ik in staat was om het heel duidelijk uit te leggen. Maar ook dat is chaos.Cimic schreef:NerdChic schreef:+1Jordana schreef:Cimic schreef:Ik word gek van mezelf omdat het z'n chaos in mijn koppie is en ik het niet op een rijtje krijg. Waardoor ik mezelf soms heel erg in de weg zit. :S
+1
Zullen we maar een clubje oprichten 'insane in the brain' Moet nu denken aan een rapliedje wat hierover is gemaakt. Haha.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Word-document of Word 97-2003-document?
» Lekker
» Ik ben best trots op mezelf
» Trots op mezelf!
» Trots op mezelf!
» Lekker
» Ik ben best trots op mezelf
» Trots op mezelf!
» Trots op mezelf!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: