Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik maak mezelf weer eens gek

+3
Auxo
Carra
ShallY
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  ShallY vr 16 aug 2013 - 23:38

Afgelopen week was de 1ste week van onze vakantie.en heb elke dag nog hoofdpijn gehad en soms ben ik ook duizelig. Sinds vanmogen voel ik regelmatig een druk in mijn hoofd. En nu ben ik mezelf weer gek aan het maken over wat het zou kunnen zijn. Denk natuurlijk weer het ergste zoals een hersentumor. Wat dat betreft ben ik echt een hypochonder.

De afgelopen maanden heb ik veel stress gehad dus het kan natuurlijk ook zijn dat dat nu er allemaal uitkomt. Maandag einde van de middag gaan we op vakantie dus als het nog zo is maak ik maandagochtend nog een afspraak bij de huisarts.
Ik weet dat jullie geen artsen zijn maar moest dit even van me afschrijven want ik loop alleen maar te malen hierover.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Carra vr 16 aug 2013 - 23:44

Ik zou me daar niet al te druk over maken. Zeker als je de laatste tijd stress hebt ervaren kan het er nu allemaal uitkomen nu je ontspant en tot rust komt. Ik hoor dat om me heen ook heel vaak en ik heb vrijwel standaard de eerste dag van mijn vakantie migraine of zware hoofdpijn.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Auxo za 17 aug 2013 - 4:57

Carra schreef:Ik zou me daar niet al te druk over maken. Zeker als je de laatste tijd stress hebt ervaren kan het er nu allemaal uitkomen nu je ontspant en tot rust komt. Ik hoor dat om me heen ook heel vaak en ik heb vrijwel standaard de eerste dag van mijn vakantie migraine of zware hoofdpijn.
Dat is erg lastig als hypochonder.. Heb je de komende dagen niet genoeg leuke dingen te doen, waardoor je niet aan je hoofdpijn en het nare gevoel in je hoofd kan denken?
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Droopy28 za 17 aug 2013 - 5:07

Ook ik kan mezelf wel beschrijven als een hypochonder, ik heb sinds afgelopen week regelmatig hele pijnlijke steken in mn hoofd en een druk op mn slapen (daar zitten de steken ook) Ik maak me hier ook zorgen om en wil weten waar het vandaan komt.. :O Ik snap dus wat je bedoeld!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Artemis za 17 aug 2013 - 5:14

Dan zou ik naar de dokter gaan met het daadwerkelijke probleem: dat je je ziektes inbeeld en dat je bij onschuldige dingen als hoofdpijn aan den hersentumor denkt en jezelf gek maakt. En in zou zeker niet met die hoofdpijn naar de huisarts gaan, want dat is niet het probleem. En de zorg is al duur genoeg zonder dat mensen met ingebeelde ernstige ziektes de dokter opzoeken.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Maple za 17 aug 2013 - 5:44

Ik denk dat het idee van Artemis wel een goede is. Verder denk ik dat je hierdoor onbewust ook je eigen hoofdpijn in stand houdt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  ShallY za 17 aug 2013 - 5:52

Dat is zeker zo dat ik alleen maar meer hoofdpijn krijg als ik aan denk. Gelukkig gaat het al beter. En ik ben helrmaal geen hypochonder hoor.. Dat was meer als bij wijze van omdat ik dan het ergste denk.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Artemis za 17 aug 2013 - 6:02

Waarom ga je dan bij hoofdpijn denken aan een hersentumor en met hoofdpijn naar de dokter?
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  ShallY za 17 aug 2013 - 7:46

Omdat de hoofdpijn die ik vandaag had anders is dan de hoofdpijn waar ik anders last van heb. Die druk die ik colde vond ik zo eng. En ik zou ermee naar de dokter gaan omdat ik maandag op vakantie ga. Dus even.het zekere voor het onzekere. Maar gelukkig is het een stuk minder dus het is niet nodig.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Ilovethe90s zo 18 aug 2013 - 5:27

*
Geniet jij ook maar eens lekker van je vakantie!


Laatst aangepast door Ilovethe90s op zo 1 sep 2013 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  ShallY zo 18 aug 2013 - 9:43

Thanks Ilovethe90s. 

ik denk dat het inderdaad komt door alle spanningen en stress onder andere dus onze kinderwens, de teleurstellingen en bezoekjes aan het ziekenhuis. Waarom ik dan gelijk dacht aan het ergste? Omdat de hoofdpijn die ik gisteren en de voorgaande dagen had anders was dan anders en ik echt bang was. 

Ik ga zeker genieten van de vakantie!! Even lekker een weekje bijtanken en aan niks denken. Dan kunnen we volgende week weer beginnen aan een nieuwe ronde met hopelijk een positief resultaat!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak mezelf weer eens gek Empty Re: Ik maak mezelf weer eens gek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum