Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar verven

4 plaatsers

Ga naar beneden

Haar verven Empty Haar verven

Bericht  Lieke128 wo 8 jun 2011 - 23:04

Ik wil mijn haren een tintje lichter verven, maar heb eigenlijk geen geld (ervoor over) om dit bij de kapper te laten doen.
Wat zijn jullie ervaringen met zelf je haar verven? En welke haarverf vind je fijn? Mocht ik het doen, zou ik dan een duur merk moeten kopen, of is bijvoorbeeld Etos haarkleuring ook prima?

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:18

Ik zou naar een goede drogist gaan, dat sowieso. Niet van die discountwinkels.

In principe is tegenwoordig elke haarverf die je bij de drogist koopt goed hoor. Ik heb laatst John Frieda geprobeerd, dat is met schuim en kan je dus heel makkelijk zelf doen. Ik vond het heel makkelijk in gebruik en het resultaat is ook heel mooi! Het is wel een dure haarverf, maar ik kreeg hem voor niks bij een actie. Plus, ik zou hem ook echt wel aanschaffen als ik t geld er voor had, het is echt een aanrader.

Syoss is ook goed, heb ik ook wel eens gebruikt. Die is niet duur en ook fijn in gebruik. Denk er wel aan dat je met het lichter maken van je haar, ook donkere uitgroei krijgt.. Die moet je wel bijwerken als je het egaal wil houden, of anders uit laten groeien.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:20

Ik heb laatst die mousse van Lóreal gebruikt, best handig..

Ik verf het altijd zelf, anders ben ik iedere 6 weken een fortuin kwijt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:23

_Donnaa schreef:Ik heb laatst die mousse van Lóreal gebruikt, best handig..

Ik verf het altijd zelf, anders ben ik iedere 6 weken een fortuin kwijt..

Oh L'Oréal heeft t nu ook! Schuim is makkelijk he? Ik vind de kapper ook te duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Atelier Madame wo 8 jun 2011 - 23:24

Ik verf het al jaren zelf. Sterker nog, ik zou niet weten waarom je dat bij de kapper zou laten doen?
Koop altijd gewoon de huismerk verf, van het kruidvat of etos of hema. Ben er tevreden over.

Nu laat ik het echter uitgroeien, ik verf het altijd wat blonder en mn haar begint toch wel echt steeds droger te worden..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Lieke128 wo 8 jun 2011 - 23:39

Bedankt voor jullie reacties! Nu weet ik zeker dat ik het gewoon zelf ga doen!
Ik denk dat ik zo even naar de Etos ga en me laat adviseren, ik vind die verkoopsters vaak wel professioneel over komen :-).

Tsja, uitgroei, dat is dus de reden dat ik mijn haren nog nooit heb geverfd, op high- en lowlights na. Maar ik vind m'n kleur nu zo suf, tis echt peper en zout door de zon en het is gewoon dof, vandaar! En blond staat me wat beter, donker kan ik in de herfst altijd eens doen.

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:41

Ik moet wel verven.. Grijs! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Julia do 9 jun 2011 - 3:06

TL: Vind je de verf van John Frieda fijn? Ik vond de schuim wel erg prettig werken, maar bij mij loopt de kleur echt ontzettend snel terug. Sneller als bij andere haarverf heb ik het idee. Ik heb nu dus maar de schuim verf van Lóreal gekocht, eens kijken of deze langer blijft zitten Very Happy
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:12

Julia, dat heb ik nu met Loreal ook.. Ik was blond hiervoor, toen donkerblond en toen ging er mousse in, donkerbruin.. De eerste 2 weken was het heel bruin, maar nu komt er gewoon weer donkerblond doorheen.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:18

Als je een tintje lichter wilt, zou ik voor highlights gaan. Ik laat dit altijd door de kapper doen. Dan ben je wat meer kwijt maar het resultaat is mooier en met highlights zie je de uitgroei minder en dat hoeft dus veel minder vaak te gebeuren. Dat is dus ook beter voor je haar, helemaal omdat natuurlijk niet alles geverfd wordt dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 3:30

_Donnaa schreef:Ik moet wel verven.. Grijs! Sad
nu al? :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  SuperGrover do 9 jun 2011 - 3:51

Ik vond Syoss juist verschrikkelijk spul. Zo stug dat je het niet goed door je haar krijgt, dus het geeft een vlekkerig resultaat, hoe goed je het ook erdoorheen masseert.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:53

Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:Ik moet wel verven.. Grijs! Sad
nu al? :shock:
Ja, of nouja niet helemaal natuurlijk, maar ik kan niet meer zonder verf, dan moet ik een grijs haar plukker inhuren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:39

Ik heb dat ook hoor Donnaa, ook al sinds ik rond de twintig was. Ik verf mijn haar sinds mijn 13e/14e, eerst voor een leuk kleurtje, nu ook tegen de grijze haren. Het is geen grijs oerwoud maar ze zitten dr wel, vind het echt storend Embarassed


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:43

SuperGrover schreef:Ik vond Syoss juist verschrikkelijk spul. Zo stug dat je het niet goed door je haar krijgt, dus het geeft een vlekkerig resultaat, hoe goed je het ook erdoorheen masseert.

Geen last van gehad!

Heb nu deze gekocht vandaag:

Haar verven 5410091682002_Schwarzkopf_Perfect_Mousse_388_Donker_Roodbruin_1st.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:43

Julia schreef:TL: Vind je de verf van John Frieda fijn? Ik vond de schuim wel erg prettig werken, maar bij mij loopt de kleur echt ontzettend snel terug. Sneller als bij andere haarverf heb ik het idee. Ik heb nu dus maar de schuim verf van Lóreal gekocht, eens kijken of deze langer blijft zitten Very Happy

Ja, en ik vind JF sowieso een fijn merk. Beetje duur alleen, dat wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Lieke128 do 9 jun 2011 - 5:45

Ik heb nu John Frieda erin zitten en ik ben benieuwd! Ik vond het wel heel fijn werken, nu nog maar afwachten voor het resultaat.

@Elodie: Highlights heb ik al wel eens gehad, maar dat vond ik zo weinig verschil telkens! Kan ook aan mij liggen, haha!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:35

Dan waren het er vast niet genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Julia do 9 jun 2011 - 7:12

_Donnaa schreef:Julia, dat heb ik nu met Loreal ook.. Ik was blond hiervoor, toen donkerblond en toen ging er mousse in, donkerbruin.. De eerste 2 weken was het heel bruin, maar nu komt er gewoon weer donkerblond doorheen.. laughcry

Oh bummer! Ik hoopte zo dat deze beter zou zijn en aangezien ik deze verf al een tijdje in huis heb kan ik het ook niet meer ruilen. Jammer weerr..
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven Empty Re: Haar verven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum