Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Qiara schreef:Vond je hem niet eng?!
The Ring was de eerste keer eng. Maar toen wilde een toenmalige collega hem ook zien en ik heb hem zitten voorkauwen wat er precies gebeurde, vond ik het alleen maar lachwekkend. Iedereen ging bang van mijn huis. En ik had de grootste lol.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Zo mijn internet doet het weer gelukkig. Nog een beetje gezellig hier?
FOTO!!!!!!!
Gast- Gast
Caroow, dat wist ik dus wél alleen heb ik vaak moeite de juiste details bij de juiste forumsters te onthouden. Doet de leeftijd denk ik... of nee, ik ben altijd al een vergeetmuts geweest
Zwoesj, deed internet het niet? Da's balen! Gelukkig ben je er weer Ik heb net een nieuw muisje ingeplugd en die reageert qua beweging toch anders dan de oude dus weer even wennen!
ABE: ik zeg het nogmaals: je spoort niet.
Zwoesj, deed internet het niet? Da's balen! Gelukkig ben je er weer Ik heb net een nieuw muisje ingeplugd en die reageert qua beweging toch anders dan de oude dus weer even wennen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Qiara schreef:Vond je hem niet eng?!
The Ring was de eerste keer eng. Maar toen wilde een toenmalige collega hem ook zien en ik heb hem zitten voorkauwen wat er precies gebeurde, vond ik het alleen maar lachwekkend. Iedereen ging bang van mijn huis. En ik had de grootste lol.
Dit is mijn tweede keer en ik vind hem weer eng
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sjaantje schreef:Caroow, dat wist ik dus wél alleen heb ik vaak moeite de juiste details bij de juiste forumsters te onthouden. Doet de leeftijd denk ik... of nee, ik ben altijd al een vergeetmuts geweest
Maakt niet uit hoor:)
Je hoeft nu dus niet meer met je touchpad te klikken en met je muis te muizen? Dat is wel handig
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ABE schreef:Zwoesj schreef:Zo mijn internet doet het weer gelukkig. Nog een beetje gezellig hier?
FOTO!!!!!!!
Shit jij bent ook niet kort van geheugen he
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Is hij op de tv dan? Heerlijk! Vooral hoe zij uit de televisie kruipt!
En ja, Sjaan. Ik spoor niet. Weet het... Wil jij nog pizza van V.? Zo ja, beetje dimmen graag!
En ja, Sjaan. Ik spoor niet. Weet het... Wil jij nog pizza van V.? Zo ja, beetje dimmen graag!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Zo mijn internet doet het weer gelukkig. Nog een beetje gezellig hier?
FOTO!!!!!!!
Shit jij bent ook niet kort van geheugen he
Nee, sorry!
Gast- Gast
Jaaaa, foto!
Sjaan: lief dat je een bloemetje gaat brengen op moederdag. Ik vind het totaal niet gek dat je daar staat te kletsen.
Sjaan: lief dat je een bloemetje gaat brengen op moederdag. Ik vind het totaal niet gek dat je daar staat te kletsen.
Gast- Gast
ABE schreef:Is hij op de tv dan? Heerlijk! Vooral hoe zij uit de televisie kruipt!
Yep, net 5...
Nou ja, als je heel goed beseft dat het nep is, hoeft het niet eng te zijn, maar ik vind de beelden eng blijven...
Qiara- Ratel
Mijn vriend komt zo thuis en ik hoop dat hij dit voor mij mee neemt:
Caroow- Lady Post-a-lot
Qiara schreef:ABE schreef:Is hij op de tv dan? Heerlijk! Vooral hoe zij uit de televisie kruipt!
Yep, net 5...
Nou ja, als je heel goed beseft dat het nep is, hoeft het niet eng te zijn, maar ik vind de beelden eng blijven...
Toppie! De Ring 2 heb ik nog nooit gezien, dat durf ik dan weer niet. Maar deze ga ik even smakelijk bekijken!
Al die gezichten die vervagen, paarden die gek worden, het eilandje Terschelling waar een boerderijtje staat met een zolder waar het meisje slaapt...
Gast- Gast
Hahaha goed onthouden! Nee hoeft gelukkig niet meer. Vanmorgen bij de Action een nieuw mini-muisje gehaald. Ken je die? Zo'n klein laptopmuisje, überschattigCaroow schreef:Je hoeft nu dus niet meer met je touchpad te klikken en met je muis te muizen? Dat is wel handig
Reev, gelukkig dat je me niet gek vindt En een bloemetje... tja ze is en blijft mijn mamsie he
ABE sorry maar ik wordt echt niet bang van dat dreigement hoor
Wat voor foto hebben jullie het over? En over foto gesproken, heeft Donnaa de beloofde foto van haar
Nou vooruit, maar let niet op de foto zelf, werd in de maling genomen toen hij net genomen werd.
*Weg*
*Weg*
Laatst aangepast door Zwoesj op za 16 apr 2011 - 12:30; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
Owja en het gaat dus om het kapsel he!
Zwoesj- Ratel
Ja, zo'n schattig laptopmuisje heb ik ook, gekregen van school.Die dingen zijn echt lief
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook lief, Sjaan, en logisch dat je dit doet!
Ah, het paard werd net gek en sprong van het schip
Qiara- Ratel
Zwoesj is niet gelukkig met haar kapsel en dus heb ik aangeboden het te keuren. Maar madame belooft een foto en gaat vervolgens heerlijk offline omdat ze haar camera niet kan vinden. Slap excuus als je het mij vraagt!
Voor wie vannacht nog wil slapen eventueel; Het kind ligt in een waterput. En ik heb hem op mijn verjaardag gekregen. The Ring en tien krasloten. Wat een kutfilm! Nu moet ze alleen nog uit de put kruipen, door de tv heen, wat water spuwen en mensen dood maken. Ik geniet!
Voor wie vannacht nog wil slapen eventueel; Het kind ligt in een waterput. En ik heb hem op mijn verjaardag gekregen. The Ring en tien krasloten. Wat een kutfilm! Nu moet ze alleen nog uit de put kruipen, door de tv heen, wat water spuwen en mensen dood maken. Ik geniet!
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik vind het ook lief, Sjaan, en logisch dat je dit doet!
He, wat? Het paard sprong van het schip? Codetaal?
Caroow- Lady Post-a-lot
He tutje ik heb hem geplaatst hoor!!!
Het zit nu ook al anders als na het kappersbezoek, dit vind ik al ietsjes beter
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:He tutje ik heb hem geplaatst hoor!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Gast- Gast
1 pagina terug...
Zwoesj- Ratel
Willen jullie ajb niet teveel the-ring-info geven? Ik wil zometeen nog graag lekker gaan slapen, ja?
Zwoesj, wat is er mis met je kapsel? Ben je het beu?
Het állerschattigste aan zo'n klein muisje is dat hij precies groot genoeg is voor het kleine minihandje van mijn nichtje. Echt, hij past precies! Net zoals een grote muis precies in een volwassenen-hand past Madame heeft dan ook mijn vorige muisje vermoord, zo leuk vond ze hem...
Zwoesj, wat is er mis met je kapsel? Ben je het beu?
Het állerschattigste aan zo'n klein muisje is dat hij precies groot genoeg is voor het kleine minihandje van mijn nichtje. Echt, hij past precies! Net zoals een grote muis precies in een volwassenen-hand past Madame heeft dan ook mijn vorige muisje vermoord, zo leuk vond ze hem...
Nee heb het juist laten knippen. maar had mn haar tot op mn rug, ter hoogte van mn bh, en geen pony...
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:1 pagina terug...
Wat ben je leuk! Maar zonder de gekke bek was het kapsel ook nog steeds leuk hoor!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: