Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Bitterkoek_ schreef:Ja precies. Door TGR.
Lief dat zij jou wilde koppelen
Ja dat vind ik ook. Ik vraag me alleen af hoe goed zij mij kent via het forum. Maar het klikt wel tussen hem en mij.
Gast- Gast
Ik ga TGR ook mailen!!! Hahahaha
Nee hoor, ik heb net een mail gestuurd naar een man die ik via Pepper 'ken' (5 berichten uitgewisseld)
Nee hoor, ik heb net een mail gestuurd naar een man die ik via Pepper 'ken' (5 berichten uitgewisseld)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dames, ik ga lekker slapen! Welterusten voor straks en nog een fijne avond!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Zininzon schreef:Ik ga TGR ook mailen!!! Hahahaha
Pepper, ik vind het niet veel boeiends meer. Ik had contact met een man, maar ik denk dat ik niets van meer van me laat horen. Maar das logisch.
Gast- Gast
Slaap lekker, Merai!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Slaap lekker Merai!
Zininzon- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Zininzon schreef:Ik ga TGR ook mailen!!! Hahahaha
Pepper, ik vind het niet veel boeiends meer. Ik had contact met een man, maar ik denk dat ik niets van meer van me laat horen. Maar das logisch.
Ik heb maar 3 matches, dus dat schiet ook niet zo op.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pepper (zie link van Alex) is van de televisiereclame die je nu zoveel ziet
Zininzon- Ratel
Ik had 2 matches, maar 1 is wel leuk!
Hij schreef dat hij naar het Sziget festival gaat deze zomer en ik ga daar ook naartoe.
Toen ik hem dat schreef, stuurde hij terug: als we elkaar voor de tijd nog niet hebben ontmoet, kunnen we elkaar daar altijd nog zien
Haha
Hij schreef dat hij naar het Sziget festival gaat deze zomer en ik ga daar ook naartoe.
Toen ik hem dat schreef, stuurde hij terug: als we elkaar voor de tijd nog niet hebben ontmoet, kunnen we elkaar daar altijd nog zien
Haha
Zininzon- Ratel
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik pepper niet veel anders dan de doorsnee datingwebsites. Dus ik weet niet wat er zo speciaal is aan die datingwebsite. Ze hebben er onderzoeken naar gedaan. Maar veel zie ik er niet van terug.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ik had 2 matches, maar 1 is wel leuk!
Haha
Ow, verschrikkelijk. Dat had ik twee jaar terug met een strandfeest,' zo'n 'belofte'. Tot 23.00u 's avonds met mn zonnebril gelopen als vermomming.
Gast- Gast
Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Alles met een kakkerlook is goed, maar bij voorkeur blond haar, blauwe ogen, minstens HBO en lange benen....
Alles met een kakkerlook is goed, maar bij voorkeur blond haar, blauwe ogen, minstens HBO en lange benen....
Gast- Gast
ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Aantoonbaar of niet?
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Aantoonbaar of niet?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Mijn neefje voldoet, maar heeft net weer een vriendin!
Zininzon- Ratel
Reva schreef:ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Aantoonbaar of niet?
Heel scherp!
Hij kan mij als MBO'er heel goed handelen, maar anderen zonder dat papiertje niet. Dus ik zou gewoon liegen.
Gast- Gast
Reva schreef:Zininzon schreef:Ik had 2 matches, maar 1 is wel leuk!
Haha
Ow, verschrikkelijk. Dat had ik twee jaar terug met een strandfeest,' zo'n 'belofte'. Tot 23.00u 's avonds met mn zonnebril gelopen als vermomming.
Nouja op Sziget komen duizenden mensen, dus ontwijken lijkt me niet zo lastig
Zininzon- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: