Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Gisteravond vierde mijn man z'n verjaardag en ik doe altijd veel te veel boodschappen, altijd bang dat ik te weinig heb.
Heb nog paar stukken appeltaart en nog bijn een hele zwitserseroom vlaai...
Heb nog paar stukken appeltaart en nog bijn een hele zwitserseroom vlaai...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Lejow, echt iedere keer als ik jouw avatar zie.... krijg ik op één of andere manier medelijden met je...
PM, lekker gebakje! What's the occasion?
Hey Suus!
Is nie nodig, Puss in Bootsss rulllllllllllleeeeees
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga zo aan aardbeien beginnen denk ik
Lejow- Lady Post-a-lot
Oooooh zwitserse roomvlaai *kwijlkwijl* Als je er vanaf moet... ik offer me wel op hoor
Lejow, Puss in Boots is inderdaad geweldig maar hij kijkt zoooooo zielig...
Chippies staan ook op mijn dessertmenu, maar pas als de afwas klaar is (heb mezelf streng toegesproken) Aardbeien zijn ook lekker maar vanmiddag gezien dat er nog niks aan mijn plantjes groeit
Chippies staan ook op mijn dessertmenu, maar pas als de afwas klaar is (heb mezelf streng toegesproken) Aardbeien zijn ook lekker maar vanmiddag gezien dat er nog niks aan mijn plantjes groeit
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hoi Anousch!
Hoezo heb je roezie, Maple?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Oooooh zwitserse roomvlaai *kwijlkwijl* Als je er vanaf moet... ik offer me wel op hoor
Ik had 2 doosjes, 1 euro per stuk bij de Liddl, ideaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Aardbeien zijn ook lekker maar vanmiddag gezien dat er nog niks aan mijn plantjes groeit
Ik had 2 doosjes, 1 euro per stuk bij de Liddl, ideaal!
[/quote]
Wow, daar kun je niet voor plukken Ik heb plantjes van mijn tante gekregen en vorig jaar wilde ik haar de loef afsteken (huh? zo heet dat toch?) door haar wijs te maken dat ik al aardbeitjes had Heb een bakkie gekocht bij de Lidl en alle aardbeitjes tussen mijn bloesemloze plantjes gelegd en een foto daarvan naar haar gemaild. Jammer maar ze trapte er niet in!
Ik heb een nieuwe profielfoto geplaatst en had een grappige uitsnede ervoor in m'n hoofd zitten, je weet wel, dat vierkante fotootje van je profielfoto wat overal op de site getoond wordt. Maar Hyves heeft de functie om de uitsnijde te wijzigen veranderd, en nu krijg ik het niet meer voor elkaar en vind ik mijn nieuwe profielfoto ineens helemaal niet meer mooi...Suus schreef:
Bij Facebook lukt datgene wat ik wilde ook al niet, maargoed, daar is de uitsnede uiteindelijk nog wel redelijk uit de verf gekomen.
Ik ga denk ik maar eens wat eten. Vanmiddag gebrunched, maar begin nu toch weer even ene beetje trek te krijgen.
Gast- Gast
Vervelend dat het niet lukt! Kan je er helaas niet mee helpen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hoooiii!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Maple, da's inderdaad vervelend... Heb nog niet gezien dat Hyves het veranderd heeft, stom dat ze dat gedaan hebben!
Hoi Snoes!
Hoi Snoes!
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 17 apr 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Storm, was het nog gezellig gisterenavond?
Snoes- Lady Post-a-lot
Oh hoi Storm, ik zag je even over het hoofd, solly!
Weet je dat ik mij serieus al weken afvraag waar jij woont? Ja, HET eiland, maar ik weet niet wat er met het eiland bedoeld wordtProudMama schreef:Hoi Snoes!
Snoes- Lady Post-a-lot
Hebben jullie dat wel eens gehad,een goede vriendin heeft een nieuwe vriend al een tijdje, maar er is iets met die jongen, je weet niet precies wat, je kunt je vinger er niet opleggen?
Gast- Gast
PMSnoes schreef:Weet je dat ik mij serieus al weken afvraag waar jij woont? Ja, HET eiland, maar ik weet niet wat er met het eiland bedoeld wordtProudMama schreef:Hoi Snoes!
Gast- Gast
Ja, ik ken het... Vervelend is dat he, je kan er ook gewoon niks mee zolang je niet weet wat er is.Yasmin schreef:Hebben jullie dat wel eens gehad,een goede vriendin heeft een nieuwe vriend al een tijdje, maar er is iets met die jongen, je weet niet precies wat, je kunt je vinger er niet opleggen?
Gast- Gast
Nee, geen last meer van gehad gelukkig ik had gister en vandaag nog wel last van buikkrampen, maar ik denk eerder dat dat door het lekkere eten kwam op de meetingProudMama schreef:Hoi Storm! Geen last meer gehad van je ham?Storm schreef:Goedenavond!
Snoes, ja het was nog heel gezellig bij die vriendin en haar vriend. We hebben om beurten op de Wii Mortal Kombat gespeeld, heel gezellig
Hoe is het met jou nu?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: