Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Zininzon schreef:ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Alles met een kakkerlook is goed, maar bij voorkeur blond haar, blauwe ogen, minstens HBO en lange benen....
Mijn neefje voldoet, maar heeft net weer een vriendin!
Whahahaha
Hij is geen homo, haha.
Gast- Gast
ABE schreef:Zininzon schreef:ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Alles met een kakkerlook is goed, maar bij voorkeur blond haar, blauwe ogen, minstens HBO en lange benen....
Whahahaha
Hij is geen homo, haha.
Ja sorry, ik ken gewoon geen kakkers
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Reva schreef:Zininzon schreef:Ik had 2 matches, maar 1 is wel leuk!
Hij schreef dat hij naar het Sziget festival gaat deze zomer en ik ga daar ook naartoe.
Toen ik hem dat schreef, stuurde hij terug: als we elkaar voor de tijd nog niet hebben ontmoet, kunnen we elkaar daar altijd nog zien
Haha
Ow, verschrikkelijk. Dat had ik twee jaar terug met een strandfeest,' zo'n 'belofte'. Tot 23.00u 's avonds met mn zonnebril gelopen als vermomming.
Nouja op Sziget komen duizenden mensen, dus ontwijken lijkt me niet zo lastig
Ja, was daar ook. Maar is wel gelukt
Aantal jaar daarvoor zelfde situatie, in een club. Alleen stond meneer toen tegen de muur geleund achter de detectiepoortjes etc. Dat was niet te ontwijken
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Aantoonbaar of niet?
Gast- Gast
Zininzon schreef:ABE schreef:Zininzon schreef:ABE schreef:Jongens, ik heb mijn scharrel nog in de aanbieding.
Whahahaha
Hij is geen homo, haha.
Ja sorry, ik ken gewoon geen kakkers
Ik beken, ik ook niet. Waarschijnlijk dat ik nu iemand uit het Gooi voor hem zoek.
Gast- Gast
Wat irritant Reva!
Nouja, ik ga met 2 jongens naar Sziget, dus mocht meneer Pepper in de tussentijd niet interessant blijken, maar hij blijft op mij wachten... kan ik wel aantoonbaar een relatie hebben met een ander. Hahaha
Nouja, ik ga met 2 jongens naar Sziget, dus mocht meneer Pepper in de tussentijd niet interessant blijken, maar hij blijft op mij wachten... kan ik wel aantoonbaar een relatie hebben met een ander. Hahaha
Zininzon- Ratel
Abe: koop gewoon een treinkaartje naar Hilversum voor hem
Zininzon- Ratel
Slaap lekker, Alex !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva wil liever niet dat ik erover praat. Maar momenteel heb ik het heel erg op een jongen die bezet is. Wij kennen elkaar zes jaar, hebben twee keer een korte relatie gehad, scharrelrelatie en zijn nu vrienden. Hij heeft altijd gezegd dat als ik ja zou zeggen dat hij voor mij zou gaan. Ik ken hem net zo goed als zijn moeder hem kent, zij hij gisteren. Maar als ik ja zeg, dan gaat hij zijn vriendin niet verlaten. Een 'anita'. Maar ik wil hem wel in mijn leven en alleen in mijn leven en dat leven wat buiten 'ons' omgaat, zonder dat 'Anita' daar nog is.....
Gast- Gast
Zininzon schreef:Abe: koop gewoon een treinkaartje naar Hilversum voor hem
En jij zit daar?
Gast- Gast
Slaap lekker Alex
Zininzon- Ratel
Reva schreef:Ik zie niks over piemels, ABE.
Ow, ik mocht niet over piemels praten. Dat was het....
Gast- Gast
Nee Abe, ik denk dat zijn slagingspercentage daar wel hoog is
Zininzon- Ratel
Oh crap, ik heb net een héél zakje frites-sticks-chips leeg zitten vreten. Stomme snaaibuien, ik moet echt de draad van het afvallen weer op zien te pakken, voordat dit weer de verkeerde kant op gaat...
Gast- Gast
Zininzon schreef:Nee Abe, ik denk dat zijn slagingspercentage daar wel hoog is
Huh? Ik vertel heel veel dingen door elkaar, dus zonder quote ben ik het even kwijt.....
Gast- Gast
ABE schreef:Zininzon schreef:Nee Abe, ik denk dat zijn slagingspercentage daar wel hoog is
Huh? Ik vertel heel veel dingen door elkaar, dus zonder quote ben ik het even kwijt.....
Hij viel toch op blonde kakkers met lange benen?
Zininzon- Ratel
Maple schreef:Oh crap, ik heb net een héél zakje frites-sticks-chips leeg zitten vreten. Stomme snaaibuien, ik moet echt de draad van het afvallen weer op zien te pakken, voordat dit weer de verkeerde kant op gaat...
Maandag beginnen we!
Gast- Gast
Hij valt op een totaalplaatje. Zo'n kakkerfamilie met Jort Kelder aan het hoofd. En het Gooi zal het voor hem doen, helaas moeten deze geen centenloze gasten.Zininzon schreef:ABE schreef:Zininzon schreef:Nee Abe, ik denk dat zijn slagingspercentage daar wel hoog is
Hij viel toch op blonde kakkers met lange benen?
Gast- Gast
Ik begin al elke maandag. Beter nog, ik begin al elke dagABE schreef:Maple schreef:Oh crap, ik heb net een héél zakje frites-sticks-chips leeg zitten vreten. Stomme snaaibuien, ik moet echt de draad van het afvallen weer op zien te pakken, voordat dit weer de verkeerde kant op gaat...
Maandag beginnen we!
Gast- Gast
Mijn toastjes zijn op (en mijn energie ook), dus ik ga naar bed!
Fijne nacht nog en welterusten voor straks
Fijne nacht nog en welterusten voor straks
Zininzon- Ratel
Trusten Ziz!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10